נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
28/12/08

ישבנו במקום בליל שבת ובסה"כ האוירה במקום נחמדה מאד והאוכל סביר (לא רע אבל גם לא "גן עדן"). ואולם מה שצורם במסעדת הצ'אקרה ולדברי בעלי המקום מדובר במדיניות של המקום,נוגע לתשלום בגמר... הארוחה.בכל מקרה ובכל סכום התשלום בכרטיס אשראי נגבה בתשלום אחד בלבד!!! אתם קולטים, גם אם ישבתם במקום בחב' משפחתכם, ביקשתם להנות מהמנות הראשונות, העיקריות,ולקנח בקינוח והגעתם לחיוב של 2500 ש"ח, יגבו ממכם תשלום אחד!!!. לדעתי חוצפה ממדרגה ראשונה ואני, משפחתי וחברי בכל מקרה, מתכוונים לא לדרוך שם יותר מהסיבה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
24/12/08

קודם כל אני מרגיש חובה לציין ששם המסעדה לא מתאים בעליל. אין כל קשר שהוא בין המושג "צ'אקרה" והקונוטציה ההודית-יוגית שהוא משדר לבין האוכל או האווירה במסעדה הנ"ל. מומלץ שינוי שם... בדחיפות!עכשיו לעניין: האוכל בצ'אקרה בסך הכל טעים והיא היתה יכולה בהחלט להתחרות באופציות תל-אביביות.מלבד נפילות בודדות (קציצות דגים למשל) המנות ענו על הציפיות: כבד עוף, מדליוני פילה, חזה עוף - מנות בהחלט טעימות. גם במנות הראשונות היה ניכר שהחומרים טובים וטריים ויש מי שיודע להכין.הבעיה היא שצ'אקרה אינה מסעדת שף אך התמחור די מתקרב לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
08/12/08

ביום שישי האחרון הגענו במהלך כנס בעיר, בעקבות המלצת חברים ירושלמים. חוץ המסעדה כבר בישר טובות- גן קטן וחמוד ומאבטח מאיר פנים ואדיב. "הגרלנו" מלצרית מהאגדות- מזל שמה, ולא נותר אלא... להתרווח ולהנות ממוסיקת רקע נעימה, יין מוצלח וסביר במחירו ואוכל מגוון וטעים טעים! כל המנות היו נפלאות, מדויקות בטעמיהן ובמידתן והוגשו בו זמנית לשולחן. בהתחשב בעובדה שהיינו שישה סועדים והמסעדה הייתה מלאה לחלוטין, הדבר מעיד על מקצוענות בשירות ובמטבח. המחיר היה סביר ותאם את רמת האוכל והשירות. נשמח לשוב עוד ועוד ולהמליץ לכל מכרינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
08/12/08

האוכל נהדר, המסעדה מתחרה במסעדות הטובות ביותר בתל-אביב, השירות היה מפנק ואדיב, נהננו מכל רגע. בביקורנו הבא בירושלים אין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/12/08

למקרא חלק מהביקורות השליליות נראה כי מדובר בביקורת על מסעדה אחרת מזו שבה אכלנו. ביום שישי האחרון היינו שלושה זוגות וכולם, ללא יוצא מן הכלל, נהנו מאוד מאוד. הגענו בהתאם להמלצה של... ירושלמים והיא לא איכזבה. האוכל היה מעולה, התענגנו על מנות הבשר ופירות הים. המנות האחרונות (לרבות אלו בהן צ'ופרנו), פשוט תענוג; והשירות (של מזל) היה מצויין. בקיצור מומלץ בחום, בואו בהמוניכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/11/08

הגענו למקום בשני, אני, אישתי וזוג חברים. פעם ראשונה מאז המעבר. האוכל היה צפוי ומאכזב. הימנעו מלהזמין בשר במקום, רמתו נמוכה. פירות הים לעומת זאת מצויינים. המנות הראשונות יצאו מאוד מאוד... מהר אך לעיקריות חיכינו יותר מחצי שעה. הקינוחים די עלובים ונדושים. לא היתה אפילו אופציה ראויה אחת לאוהבי השוקולד מביננו.השירות בצ'אקרה השתפר. תודה רבה למזל המלצרית שנתנה לנו שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/11/08

הגענו לסוף שבוע לירושלים ובעקבות המלצת חברים הזמנו מקומות ל-6 סועדים. המקום יפה ונעים ונהנינו מאוד מהאוכל שהיה יוצא מהכלל ובעיקר ראוי לציין את המנות האחרונות פאי תמרים רולדה ועוגת... שוקולד עם מוס שהיו ממש חלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rona - תמונה
rona 5 ביקורות
4.3
14/11/08

ברכות על המקום החדש, האוכל מעולה כתמיד המקום שקט ונעים, וכיף כמו תמיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/10/08

אני אינני מבין מדוע ישנן כל כך הרבה תגובות אנטי צ'אקרה. בסופ"ש האחרון חבריי ואני אכלנו שם והשירות היה מעולה, האווירה הרומנטית הוסיפה לשיחות החולין, האוכל אין בכלל על מה לדבר! כל דבר... שהזמנו שם היה תאווה לפה ואני מחפש רק את התירוץ לחזור לשם שוב ולאכול...

עוד פרטים
הוספת תגובה