נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

Yuval - תמונה
Yuval 5 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.8
01/06/15

אנחנו אוכלים בצ'אקרה כבר עשר שנים. אחרונה שם שוב לאחרונה. היה פשוט מצוין. אוכל מעניין וטעים ואווירה נעימה. נעים במיוחד לשבת בחוץ בערב, בגינה המקסימה, עם הקור הירושלמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 18 ביקורות
כנראה, הארוחה הכי טובה שאכלתי במסעדה!!!
5.0
17/12/14

אשתי ואני הגענו למסעדה, כדי לחגוג יום נישואין עשירי. החלטנו להזמין את "מנת השף", מבחר טעימות ממנות המסעדה, במחיר של 250 ש"ח לאדם. ציפינו לקבל את ארוחת הטעימות הסטנדרטית - מספר צלחות... קטנות של מנות בודדות, שהן מדגם קטן של המנות במסעדה. מה שקיבלנו, עלה על כל דמיון או צפיה מכל בחינה שהיא. בהתחלה, קיבלנו את לחם הבית, מטבלים וצלחות של כל המנות הראשונות במסעדה (5 מנות שונות), לאחר מכן - מנות דגים, שרימפס, קלאמרי, מולים ופירות ים (כ- 6 מנות) ולבסוף - מנות הבשרים, ולאחריהן צלחת עם מבחר הקינוחים של המסעדה. האוכל היה טעים בצורה יוצאת מן הכלל. כל המנות מיוחדות ולא שגרתיות, פשוט תענוג. הכמויות כל כך גדולות, עד שבשלב מסויים התחלנו להרגיש לא נוח, שהמחיר ששילמנו לא מכסה את עלות המנות. אני נחשב אכלן לא קטן, אבל אפילו אני הרמתי ידיים וויתרתי על מנות הבשרים האחרונות, כי כבר לא היה מקום. לא זוכר מתי אכלתי ארוחה כל כך מדהימה. פשוט, תענוג של מקום. אין לי ספק, שעוד אחזור לארוחה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 2 ביקורות
מסעדה נהדרת ושירות למופת
4.8
03/11/14

הגענו מאילת בערב חמישי ונכנסו לבדוק אם יש שולחן למרות שלא הזמננו מקום. המארח המקסים עשה מאמץ ומצא לנו שולחן לשניים. השירות היה משובח ומפנק בצורה יוצאת דופן והאוכל נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
muli - תמונה
muli 5 ביקורות
חגיגה של אוכל אבל הטבח מאוהב
4.3
02/03/14

הגענו לשולחן מוזמן שהמתין בסבלנות. המלצרים יעילים וחרוצים ועסוקים מאוד. הזמנו בר סלטים שהגיע הרבה מעל לכתוב ומוצלח במיוחד. לעיקרית בקשנו פסטה עם פירות ים, ריזוטו עם פירות ים, עלי פילה... בקר, נקניקיית קצבים ונזיד בקר. המנות כולן היו מלוחות מידי גם לחובבי מלח מושבעים.בסוף נפרדנו מ-900 ש"ח ל-5 אנשים כולל יין לבן וקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
TAL - תמונה
TAL מבקר מתחיל
אחלה מסעדה
4.0
22/10/13

היינו ביום שישי בערב רומנטי. האוכל היה מעולה השירות (ישבנו על הבר) היה מקסים ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 7 ביקורות
נחמד אך יקר
2.8
20/09/13

הגענו למסעדה לארוחת ערב בעקבות המלצה של חברים. המקום מעוצב היטב, אבל נטול יחודיות ואווירה, אולי בגלל מיעוט הסועדים למרות שמדובר היה בחג. השירות היה מצוין והאוכל טעים, אבל ההגשה היתה... סתמית והמנות לא הצדיקו את המחיר המופרז. סה"כ מסעדה בינונית עם מחירים של מסעדת יוקרה - טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמלה - תמונה
כרמלה 3 ביקורות
2.6
20/10/11

ערב חג, רביעי 19 אוקטובר 2011, יצאנו 3 חברות לארוחה בצ'אקרה, כאשר שתיים זכרו מסעדה מצוינת עם אוירה טובה. מצאנו מסעדה רועשת עם מוסיקה שמתאימה למועדון. בקשנו שוב ושוב שיונמך הקול, ועדיין... היה בלתי נסבל לנהל שיחה. המנה הראשונה והאחרונה היו בסדר, המנה העיקרית הבשרית הייתה בינונית. השירות היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oritgal - תמונה
oritgal מבקר מתחיל
4.7
26/03/11

היינו בצ'אקרה שבוע שעבר ביום שישי והיה נהדר, אוכל טוב, אנשים טובים, אוירה חמה ונעימה. השירות היה מעולה ומפנק. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
19/01/11

הצ׳אקרה המפורסמת אשר מוכרת היטב לירושלמים כ״המסעדה הטובה ביותר בירושלים״ מצליחה ל: deliver, את כל המקצועיות וההנאה שאפשר לבקש ממסעדה, שירות ואוכל. השף של המסעדה הוא אילן גרוסי, מקצועי,... אדיב ותמיד מודע לשולחנות המסעדה מצליח לתת יחס מפנק ולעורר אהדה ונאמנות מעל ומעבר לאוכל ושירות. המלצרית ששירתה אותנו הצליחה לקלוע למנות הסועדים ולתת שירות אדיב ומקצועי. ירושלים החורפית, רחוב קינג ג׳ורג 41...

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael מבקר מתחיל
1.0
13/11/10

הגענו מרעננה בעקבות המלצות חמות. פנים המסעדה מושקע ומעוצב אם כי השירותים לא נקיים ולא מתאימים. מעבר לכך, השירות היה לוחץ והמכירה אגרסיבית ביותר. לא משנה מה אתה מזמין- כנראה זה לא מספיק.... הלזניה הוגשה פושרת והחימום הנוסף לקח את כל זמן הארוחה של יתר הסועדים. השולחן הוזמן עד השעה תשע וחצי וכשהמלצרית הגישה את החשבון -ראתה לנכון לעמוד על הראש ואף להציע לנו לשלם בחוץ (חשבון של 1000 שח). יצאנו עם טעם רע.

עוד פרטים
הוספת תגובה