נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

michal - תמונה
michal 2 ביקורות
צ'אקרה התקלקלה לדעתי
1.8
17/05/18

פעם צ'אקרה היתה המסעדה האהובה עלי. לא עוד. הגעתי לארוחה לכבוד יום הלדתי, עם אורחים מחו"ל. בניגוד למסעדות אחרות, בהן ניתן להזמין מקום בכל שעה שבה האורח רוצה לאכול בצ'אקרה יש "משמרות". כך... מצאנו את עצמנו מזמינים מקום ב 17:30. לצערנו עקב תקלה (פנצ'ר ברכב שאילץ אותנו לחזור ולהחליף רכב) הגענו בחצי שעה אחור. המארחת קיבלה את פנינו ב: "התקשרתי אלייך ולא ענית" , אמרתי שהייתי בנהיגה ואז היא אמרה : "כי אחרתם" ומיהרה להוסיף : "את מודעת לכך שהשולחן הו עד 19:00 ?" אחר כך נשאלנו עם סיימנו ואפשר לפנות כשהצלחות היו חצי מלאות והתחושה היתה של הטרדה. האוכל היה טעים כרגיל אבל שילמנו הרבה כסף בשביל חוויה של ארוחה במשמרות בחדר אוכל וקבלת נזיפות. סה"כ לא נהנתי ולא רוצה לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arlene - תמונה
Arlene 5 ביקורות
מסעדה טובה מאד
4.5
25/03/18

הארוחה הייתה טובה מאד. נפגשנו עם חברים מחו"ל שבאו לבקר בארץ. גם הם היו מרוצים מאד. גם האנגלית של המלצריות הייתה טובה והשרות היה בסדר גמור. שני הדברים שיש לציין בנימה שלילית הם: 1)... רוח פרצים כשיושבים ליד חלון. אין מספיק בידוד כנראה והאוויר מהחלון קר מדי. 2) מחי היין היה מופרז. שני הגברים בשולחן החליטו לנסות את היין שהומלץ, ומחיר כוס יין היה 72 ש"ח. זה פלצני ובהחלט אפשר להוריד את המחיר - יין אדום אמנם משובח, אבל בכל זאת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
TambenRej - תמונה
TambenRej 3 ביקורות
זילזול מוחלט בלקוחות!
1.3
21/12/17

הגענו לצ'אקרה מלאי ציפיות. הזמנתי את מנת הכרובית, אך המלצר טען שנגמרה הכרובית. נאלצתי להזמין מנה אחרת שהוא המליץ עליה - כדור מוצרלה ממולא, שהתגלה כמנה בינונית מינוס-מינוס. בהמשך הערב... נדהמתי לגלות שהשולחן שלידי קיבל כרובית. בסוף הארוחה שאלתי את המלצר לפשר העניין ותשובתו הדהימה אותי - הוא ענה שלאור העובדה שנשארה מעט כרובית - חלק מקבלים וחלק לא, על פי שיקול המסעדה. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד, שהגיעה ספוגה באלכוהול. לאנשים כמונו, שלא חובבי אלכוהול בלשון המעטה - המנה היתה בלתי אכילה והיא חזרה למטבח בשלמותה. גם במקרה זה - נדהמנו לגלות שאיש לא טרח לשאול למה לא נגענו במנה. לא התרעמנו ולא התלוננו. פשוט הלכנו משם מתוך החלטה שלא נחזור לשם. זה היה לפני 4 חודשים. בינתיים, כך מסתבר, הסיפור הגיע לידיעת הבעלים של המסעדה דרך חברה שלי שנוהגת לאכול שם באופן קבוע. הם אמרו שייצרו איתי קשר, קיבלו את כל פרטי ההתקשרות שלי. עבר כבר מעל שבוע - ולא שמעתי מהם. פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yishai - תמונה
Yishai מבקר מתחיל
אין בקרה על האוכל והשף עושה מה שבא לו, כולל בניגוד לבקשה מפורשת של הלקוח. לא אחזור לצ'אקרה
2.0
28/07/17

שלום, לפני כשעתיים יצאנו מהמסעדה בהרגשה מאד מאכזבת. הזמנתי 800 גרם סטייק (כ 420 ש"ח) וכשזה הגיע הוא הגיע פרוס למרות שביקשתי מפורשות לקבלו כמו בכל מקום בנתח אחד והיותר חמור הוא הגיע קר.... איני מבין איך שף (רק לפני חודש אכלנו שם והיה מעולה) שלכאורה אמור להבין שבשר פרוס מתקרר הרבה יותר מהר מנתח, מוציא סטייק פרוס וקר!!! ביקשנו לחמם, אז ניסו..... העבירו לצלחת וחזר קר!!! אני מצפה ממסעדה ברמה כמו הצ'אקרה ובטח עם המחירים הגבוהים שנגבים, להוציא מנות מוקפדות ואיכותיות. היתה כאן נפילה שאינה מתאימה אפילו למסעדה שברמתה מגיעה לחצי מהצ'אקרה. כדי להוסיף חטא על פשע המלצרית כנראה לא יידעה את אחראי המשמרת ובטח לא את השף ורק כשקמתי אישית הם שמעו על התלונה. אני מצפה שהמלצרים יעבירו את דברי הלקוח לשף כדי למנוע כאלה מפחי נפש. בקיצור, אני לצ'אקרה לא אחזור ואעדכן את חבריי בהתאם. חבל. עד היום נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mishllys - תמונה
Mishllys מבקר מתחיל
מומלץ בחום!!!
4.5
08/07/17

מסעדה מצויינת! נהננו מאוכל מצויין ומשובח והשירות מעולה. מחיר מנת השף/טעימות יקר אך שווה כל אגורה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 4 ביקורות
נפלא!
4.5
12/02/17

אחרי מבט קצר בתפריט החלטנו לקחת ארוחת טעימות. היו יותר מדי מנות שנראו לנו טוב. הביאו מנה אחרי מנה (נזהרנו לא לאכול יותר מדי מכל מנה שישאר מקום..). הכל היה טעים והמנות המשיכו להגיע. מזל... שלקינוח יש מקום נפרד בבטן כי גם הוא היה נפלא. ממליצה בחום על ארוחת הטעימות, למרות המחיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
מומלץ...
3.3
12/02/17

אתמול אכלנו במסעדה 9 נפשות, מתוכם 3 ילדים.. למען האמת היה ממש טעים! נורא נהננו, מהאוכל ומהאוירה, לצערי אני חושבת שנפלנו ביום שבו היה חסר כוח אדם. לא היה לנו מלצר קבוע וכל רגע מישהו אחר... (אם ילדים ההזמנה משתנה כל רגע) ומוסיפים דברים ודואגים שלא יהיה רטבים על האוכל.. לקח זמן עד שקיבלנו את מה שרצינו אבל בסך הכל היה ממש טעים, ממליצה באמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
traveller - תמונה
traveller מבקר מתחיל
חוויה נהדרת - מהמסעדות הטובות בארץ
5.0
03/12/16

מהמסעדות הטובות בירושלים ובארץ. הגעתי עם אורחים מחו״ל והם נהנו מכל רגע. האוכל היה מעולה! תפריט הטעימות הוא משהו מיוחד. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת מבקר מתחיל
לאן נעלמו התוספות?
3.3
03/06/16

האוכל טעים ,האווירה טובה ,ההגשה אסטטית . המנות יקרות, ומה שגרם לנו להשתאות ,שלמרות שהמחירים ממש גבוהים נאלצנו ברוב המנות לשלם בנפרד על התוספות . חבל ,חבל !!! לנו זה עשה הרגשה רעה ופגם... בהנאה ,מה שכמובן ימנע ממני להגיע שוב לשם או להמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan 3 ביקורות
נהנינו מאוד
4.8
12/08/15

הגענו הערב למסעדת צ׳אקרה בירושלים וצפתה לנו חוויה קולינרית מהנה מאוד. המקום נעים, השירות מצויין והאוכל מעולה. שפו לג׳ורג׳!

עוד פרטים
הוספת תגובה