נגישות
נגישות

שצ'ופק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על שצ'ופק

Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
מומלץ מאוד
4.5
08/05/14

אוכל מצוין ושירות אדיב הזמנו קוקטיל פירות ים - 5 שרימפס והרה ראשי קלמרי וקלמרי עדיף להזמין בל ראשי קלמרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
roy - תמונה
roy מבקר מתחיל
המתנו יותר משעה לשולחן והמון זמן לאוכל
2.5
04/01/14

הגענו ביום שישי לפני העומד וביקשנו שולחן ל6. בשל טעות של המנהל הושבנו והוקמנו כיוון שהשולחן היה קטן. לאחר מכן המתנו יותר משעה לשולחן. במשך אותה שעה הושבו הרבה מאוד סועדים ונראה שלא נעשה... מאמץ מיוחד להושיב אותנו. לאחר שיבשנו, נאלצנו להמתין המון זמן לאוכל. כשהערנו על כך למלצרית, היא התנצלה והסבירה שהרבה שולחנות מחכים לאוכל. האוכל טעים כרגיל, השירות אדיב, אבל הלקוח לא במקום הראשון והחוויה הייתה לא נעיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mstrength - תמונה
mstrength 7 ביקורות
ארוחה נפלאה
4.8
28/12/13

כל פעם אנחנו מתלבטים האם לסעוג אצל השכנים, או כאן. ושוב החלטנו שלא מחליפים את מה שעובד .. וככה הגענו ביום חמישי אחה"צ, מוזיקה נעימה קבלה את פנינו. התנור שמעלינו שהותאם לצרכינו, הפך את... הקור והמקום לחמים וביתי. הגישו לנו סלטים מצויינים - וכשאלה חוסלו מייד הציעו למלא חזרה. הזמנו יין מצוין, ודגים ופירות ים. השירות מעולה, שמו לב לכל פרט, מתי נגמר היין בכוס, מתי נגמר הסלט ומתי יש להגיש מגבון. האוכל היה נפלא .. בהחלט מסעדה ששווה לחזור אליה שוב ושוב. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 9 ביקורות
מסעדת דגים אמיתית!
4.8
22/09/13

הגענו לשצ'ופק בשישי בצהריים לאחר המלצה של חבר, ולא התאכזבנו לרגע. מרגע כניסתנו למסעדה קיבלנו שירות מעולה וחייכני מהמלצרים, אשר דאגו לנו לסלטים לפתיחת הארוחה. מנות הדגים בגודל המדויק, לא... מלאות מדי ולא ריקות מתוכן. ממלית מאוד על מנת הסלמון על הגריל, מנה מעולה! שירות מצוין, אוכל ברמה גבוהה, ומחיר סביר לכל הדעות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים טעים! המארח קצת פחות, אבל האוכל נהדר!
4.3
16/03/13

היינו היום, היה עמוס מאוד והיינו צרכים לחכות כ-20 דקות בחוץ. לא נורא, חוץ מזה שהמארח היה מאוד לא נעים ומסודר. אבל ברגע שמתיישבים, זה שווה הכל! הסלטים מדהימים, הלחם מעולה והדגים פשוט... מעולם! הכל טרי בשפע עשוי בצורה נהדרת! קרם באווריה לקינוח ולא צריך יותר מזה כלום. נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 2 ביקורות
מסעדה נהדרת
3.8
10/01/13

כולם יודעים אצלנו במשפחה שכל יום הולדת מגיעים לשצ'ופק כי אין מקום שמבין יותר טוב בדגים ופירות ים. אנחנו מאד מאד אוהבים את השרימפס בשמנת, שרימפס בשומשום ושרימפס מטוגן ומהדגים הכי אוהבים... את המושט שלא טעמתי כמוהו עוד בשום מקום!!! באמת שהמנותת יפות ומחירים טובים למסעדת דגים ויש סלטים בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 4 ביקורות
לבוא בשביל הטעם
3.0
26/07/12

לשצ'ופק אין טעם לבוא בשביל העיצוב או האווירה. לש'צופק באים בשביל הטעם. מלבד המנות עצמן במחירים סבירים פחות או יותר, הארוחה נפתחת בסלטים מוצלחים וללא הגבלה (כולל דג מלוח ממכר) ובליווי... לחמניות חמות. הארוחה עצמה מלווה גם בסודה כיד המלך שמשתלבת היטב עם טעם הדגים. החסרונות (מלבד העדר העיצוב והאווירה) היא שבדרך כלל יש תור ארוך מחוץ למסעדה, שלא ניתן להזמין מקום בטלפון (שלא לדבר על דרך האינטרנט...) ושמעצבן לחנות באיזור. עדיין מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai מבקר מתחיל
לא התלהבתי ייתר על המידה.
2.5
14/07/12

הכל התחיל בשיחת טלפון למסעדה בצהרי יום שישי. נאמר לנו שאין צורך להזמין מקום לשעה 20:30, כאשר הגענו למקום נתקלנו בכמות נדיבה של אנשים אשר מחכים להיכנס בתורם למסעדה. שמנו לב שפינוי... השולחנות ועריכתם מחדש לוקחות המון זמן (יותר מבד"כ)וכל זאת כשיש לקוחות מחוץ למסעדה. לאחר המתנה של 30 דקות הושיבו אותנו בשולחן חיצוני כאשר כל גישה ממנו אל האוויר החופשי אקראית בהחלט. על השולחן (שנערך כ-10 דקות לפני שהתיישבנו), חיכו שמונה סוגי סלטים. סלט הטבולה השאיר רושם מצוין, כל השאר בינוניים ומטה. אכזבה רבתי נחלנו מסלט האיקרא (יותר ביצי דגים, פחות מיונז היו עושים עבודה טובה יותר) ומהמתיאס המעושן אשר הטבעתו ביין אורז לא גרמה לו נחת, חוסר הטריות של הדג הורגש. הלחמים טובים אך צפויים, בלי טוויסט ובלי משחקים מיותרים. המנה היחידה שגרמה להנאה כלשהיא היתה מנת השרימפס בחלב קוקוס וג'ינג'ר. שאר מנות הדגים היו סבירות, דוגמת הלברק שלדעתי הושם בגריל ייתר על המידה. לסיכום: אין צורך להתלהב מכל מסעדה אשר מדרכותיה מלאים בממתינים לשום דבר. הייחצון הצפון תל-אביבי גורם לנו לצפות לאיזו מסעדת גורמה, אך בלי שום יתרון על מתחרותיה מיפו או אפילו דרומית לה. בשיחת הטלפון יש צורך ליידע את הלקוח שייתכנו זמני המתנה בכניסה למסעדה, זה יחסוך את עוגמת הנפש ואת תחושת ה "דפקו אותי".

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 5 ביקורות
תמורה טובה למחיר
4.0
08/04/12

התקשרתי אל שצ'ופק על מנת להזמין מקום ונעניתי כי על פי מדיניות המסעדה לא ניתן להזמין מקום, אבל הדגישו לי כי תמיד יש מקום פנוי. הסברתי כי אני נכה והפתרון שהציעו לי היה שאם חשוב לי לא... להמתין שאשלח מישהו שיתפוס מקום והדגישו שנית שזה מיותר כי אף פעם אין בעיה של מקום. בפועל הסתבר שאין בעיה של מקום אם רוצים לשבת בחוץ אבל יש בעיה של מקום אם רוצים לשבת בפנים. בלית ברירה ישבנו בחוץ. יאמר לזכותם שלאחר שהחלטנו לשבת בחוץ, דאגו לחמם את המרפסת על ידי תנורים וסגרו אותה על ידי יריעה שמונעת חדירה של רוח. דקה אחרי שהתיישבנו החלו להזרים לשולחן לחמים חמים ומבחר סלטים. כולם היו טובים וטעימים. לעיקריות בחרנו דגים שונים ומנהל המשמרת שלח לנו גם כמה ברבוניות על חשבון הבית. כל הסועדים היו מרוצים מהמנות שלהם ואמרו שהדגים מעולים. סגרנו עם שלושה קינוחים כאשר אחד מהם היה על חשבון הבית. גם הקינוחים היו טעימים אך לא לצפות למשהו מרגש במיוחד. רוב חבריי ביקשו לשתות תה עם נענע יחד עם הקינוח וגם הוא היה על חשבון הבית. בשורה התחתונה השארנו 718 ש"ח כולל בקבוק יין עבור שישה סועדים. בהחלט תמורה טובה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy Zavlik - תמונה
Guy Zavlik 4 ביקורות
1.3
01/10/11

היינו במסעדה ביום שישי 30/9/11 הגענו בסביבות 17:00. המסעדה הייתה די ריקה. קיבלו אותנו יפה והסלטים הגיעו מהר. הזמנו מנת דגים שדומה לברבוניות אבל יותר גדולות המנה היתה טובה. הקוקי סאן... ז,אק היה בסדר אבל המנת קלמארי הייתה יבשה וצמיגית. לא הייתי אומר כלום לולי זה שהמלצרית שאלה אותי איך המנה . סיפרתי לה והיא פשוט הלכה ולא עשתה עם זה כלום. שרות כזה חובבני עוד לא ראיתי. זה בהחלט תהיה הפעם האחרונה שלי במקום הזה. השרות התדרדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה