נגישות
נגישות

שצ'ופק ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על שצ'ופק

lior - תמונה
lior 3 ביקורות
4.3
21/03/11

אחרי ביקור ללא ציפיות הופתענו לטובה! סלטים מצוינים , דגים טריים ושרות מקסים. מקום פשוט ,ללא עיצוב ייחודי וגינונים מיותרים ,מתרכזים במה שחשוב - דגים. פשוט טעים,אנחנו אימצנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit_ - תמונה
shlomit_ 2 ביקורות
4.7
03/02/11

מסעדה טובה, אוכל טעים, ומנות גדולות וטעימות לא יקרה, חוזרים אליה שוב ושוב ואף פעם לא מתאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
2.4
16/01/11

מאכזב ומגעיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
jen - תמונה
jen 3 ביקורות
3.0
25/11/10

דווקא אנחנו מאוד נהנינו. הסלטים היו מצויינים וכל הזמן חודשו, הסודה זרמה כמו מים, הדגים נהדרים, פירות הים שהזמנו היו עדינים ומוכנים בדיוק כמו שצריך! והמחיר בסוף הארוחה - 280שח ל-4 אנשים!... תענוג של מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DAVO - תמונה
DAVO 3 ביקורות
1.3
25/07/10

הגענו למסעדה ביום שישי ה 23.7 בשעה 16:00 על מנת לחגוג יום נישואין המסעדה היתה ריקה .השולחן היה דביק,ומתחתיו שאריות אוכל ורטיבות (אולי מים).קבלנו את הסלטים הרגילים ללא איקרה (נאמר... שחסר)הסלטים היו בסדר , המנות העיקריות שהוזמנו: מנת קלמרי+שרימפס מנה מאכזבת לעומת הפעמים הקודמות יבש וללא טעם ,כמו גם מנת דג המושט המטוגן שהיה ללא טעם ויבש לדג התלווה גם סלט ירקות שהיה כמו עיסת ירקות וללא טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
1.0
14/07/10

מקום מוזר. הם מטגנים הכל. אבל הכל. אתה רוצה על הגריל. לא עושים, למרות שיש גריל.למה? ככה! מוזר. כנראה הם רוצים להסתיר את מצב הדגים. הסלטים היו סבירים. חלקם טעימים וחלקם תעשיתיים עד אימה.... הדגים? עדיף כבר לקנות קופסאת טונה במכולת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
1.0
11/07/10

זכרנו שזאת אחת המסעדות הטובות ולכן חזרנו. התאכזבנו קשות. מנות הפתיחה עייפות מלצר מלחיץ. אין תפריט מסודר ולכן השארנו טיפ קטן. להפתעתינו המלצר רץ אחרינו ודרש טיפ מוגדל. בקיצור, יש מקום... לשיפור. זה כבר לא מה שהיה פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/02/10

לאחר העדרות ממושכת פקדתי את המקום הותיק. השירות היה אדיב, יעיל, מקצועי ואף מפנק. המלצר הראשי, הפעלתן והזריז, הוסיף ביוזמתו סלט דג מלוח משהבחין, כי טעמה לי המנה שהוגשה, גם המלצרית הצעירה... לצידו סייעה בחביבות וביעילות. ניתן לי הסבר מוקפד לגבי המנות השונות, לרבות הזמן החזוי להכנת המנה העיקרית. אמדן הזמן היה מדויק. קצת חבל, שלא ניתן תפריט והיה עלי להסתפק בהסברים בע"פ. מנת הפורל המעושן - שעושן בו במקום כחלק מהכנתו - הייתה טעימה ועשויה במידת העישון הנכונה. חלק מהסלטים המוגשים מראש (טפאסים) היה סתמי ויש מקום, לעניות דעתי, לגיוון נוסף (כגון: סלט איקרה, אבוקדו ועוד). בהתייחס למיקומה ולמאכלים המוצעים בה מדובר בסה"כ במסעדה לא יקרה - ארוחתי הסתכמה ב 65 ש"ח - לא פלצנית, שהארוחה בה משביעה וטעימה, ואווירתה עניינית ונעימה. אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/04/09

על הפנים זה מה שנותר לי להגיד על המקום שבמשך עשור פקדתי בכל חודש (ואני רק בת שלושים) אני ואחיותיי חובבות פירות ים דגים ומסעדות בכלל התאכזבנו בפעם המאה אבל הפעם באמת שלא נחזור... יותר המפריע מכל הוא הרמה הירודה בשירות שכן המלצרים עובדים שםמ כבר שנים אבל זאת עדיין לא סיבה לשרות מזלזל כל כך בקיצור א כ ז ב ה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רנה - תמונה
רנה 10 ביקורות
2.3
07/04/09

חזרנו למסעדה אחרי שנעדרנו לפחות שנתיים - עקב ירידה באיכות. חשבנו ששווה לנסות לחזור למסעדה שהיתה בית שני שלנו. טעינו - השרות היה סביר , הסלטים היו בסדר - לא יותר מזה, אך המנה העיקרית... שהזמנו היתה אסון. הזמנו פירות ים מטוגנים והם היו ספוגים בשמן (טוגנו בשמן לא חם כנראה) וממש לא טעימים. יצאנו מאוכזבים - לשם לא נגיע בזמן הקרוב. עדיף לשלם קצת יותר אך להנות. דבר נוסף שווה לשים לב אליו הוא השרותים. לצערי הם ממוקמים בקומה עליונה ליד מטבח - הדרך אל השרותים מטונפת - וזה אולי מראה על יחס בעלי המסעדה לסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה