נגישות
נגישות

שצ'ופק ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על שצ'ופק

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/12/07

בעבר היותר רחוק הכתרנו את שצופק כמסעדת הדגים-פירות-ים המועדפת עלינו. נעדרנו לשנתיים ולאחרונה שבנו לבקר, והתאכזבנו קשות. לחמניות מאתמול שחוממו בטוסטר, סלטים לא טריים, מנת ראשי קלאמרי... מטוגנים שטוגנו מעט יתר על המידה ופילה בס שאיבד את טעמו (כנראה אחרי שבועות במקפיא), שהוגש מטוגן בציפוי קמח-ביצה לא מתובלן - משל היה הפילה סול שאמא הייתה קונה ומחממת. התלוננו על הדג ובתמורה קיבלנו הזעפות והסבר על הצורך לחייב אותנו על מנת סלטים ללא מנה עיקרית. תוסיפו לזה תפאורה מוזנחת שצועקת 'שפצו אותי, נקו אותי!' (למה אין אופציה כזאת בבחירת ציון העיצוב באתר?) וחשבו יותר מפעמיים לפני שתחליטו לבזבז שם את 100 השקלים הבאים שלכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
03/08/07

יצאנו לצ'ופק לארוחת שישי. קיבלנו מקום ישיבה בפינה החיצונית של המסעדה, שהיתה מלוכלכת בבדלי סגריות, מפיות ומים. לזכותו של בעל המסעדה ייאמר ששם לב בזריזות למצב ויד הציע שולחן חלופי.... ממקומנו בשולחן החדש נאלצנו לצפות בו מנקה את הלכלוך במזלג. נקווה שהמזלג בפח..מיד הוגש לנו מבחר מבחר סלטים רחב וטעים, כמו גם הלחם שלווה אותו.תהינו למה לא הציעו לנו תפריט, עד שהתברר לנו שהמלצרית שלנו היא למעשה תפריט אנושי (זה המקום לציין את שירי המלצרית - מקצוענות כזאת מזמן לא ראינו). לדעתי, המחסור בתפריט שם את הסועד במצב בעייתי שכן לא אינו יודע מה שווי המנה שהוא בקש, ונאלץ לשאול, מה שלא תמיד נעים..חברי הזמין שריפס בשמנת ואני הזמנתי לברק בגריל. אין מה לומר, האוכל טוב, טעים ומשביע. השריפס מומלצים והלברק גם נפלא.. בסה"כ, מסעדה טובה ומזמינה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dror - תמונה
Dror 2 ביקורות
3.3
22/06/07

תענוג !! מליטות מעולות שרימפס נפלא ושרות עם חיוך והמחיר מצחיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 2 ביקורות
4.0
27/04/07

אכלנו ונהנינו מאוד. במיוחד זכורה לטוב מנת ראש הלוקוס שהזמנו על פי המלצת בעל הבית. גדי צדקת, מנה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
17/03/07

זוועה זוועה זוועה!!!... שלום רב... בדרך כלל אני מהאנשים המפרגנים למסעדות, אך לצערי הרב החוויה שחוויתי ביום שבת אחרי הצהריים מחייבת אותי לשתף את קהל הסועדים. אני וחברי אכלנו ביום שבת... בצהרים ארוחת דגים... היה סבבה... אולם, כשחזרתי הביתה משעה 16:00 עד שעה 21:30 לא הפסקתי להקיא!!! כולי הייתי צמרמורות, חיוורת כמעט מעולפת, חטפתי כזו הרעלת מזון שבחיי לא חוויתי. לאחר שכל האוכל יצא, התחלתי להרגיש טוב. יום למחרת התקשרתי לבעלת המקום כדי לספר לה על מה שקרה כדי שלהבא ישגיחו על טריות, הגיינה וכל מה שדרוש... ובעלת המקום טענה שזו אשמתי!! ומדוע? כי אכלתי אצלם סלט איקרה ומסלט איקרה אנשים מקיאים!!!! מכתב למשרד הבריאות כבר בדרך ואימייל בנושא זה לכל מי שאני מכירה כבר הועבר... אם תלכו למסעדה הזו... אז באמת.. שיהיה בהצלחה... ואם לא תלכו... הרווחתם 80 שקל והרבה הרבה בריאות!!! מקווה שעזרתי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
10/02/07

אתמול אכלנו בשצ'ופק.העיקריות היו מצויינות דווקא בגלל הפשטות והטריות, מאכלי ים לא צריך לעשות עימם הרבה, רק לדאוג שיהיו טריים ולהגיש ישר מהאש ושני התנאים הללו קויימו.חלק מהסלטים היו... מצויינים וחלק ידעו ימים טובים יותר, הלחם היה מצויין וטרי. סה"כ מאוד נהנינו. השירות יעיל ומהיר, יש לציין שהמקום הוא יותר בית אוכל ממסעדה במובן הקלאסי. זה לא מקום שנעים לשבת בו גם לאחר הארוחה ולשוחח על כוס קפה, הוא משדר אוירה של תאכל, תשבע ותלך וזה בסדר גמור אם זו הכוונה שלך.אני תומכת באמירות שבמובן האסתטי יש מקום לשיפור, גם בעיצוב וגם בניקיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליעזר - תמונה
אליעזר 3 ביקורות
4.0
02/02/07

בתאריך 26.1 סעדנו במסעדה שנקראת שצ"ופק. בשבילי פעם ראשונה.היינו 6 סועדים. סלטים הוגשו בשפע, לפני המנות העיקריות. המנות העיקריות היו עשירות. הזמנו בקבוק יין מחיר 580 ש"ח כולל טיפ. מסעדה... מלאה בסועדים דבר המראה על טיב המסעדה שוה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
28/11/06

אוכל מעולם אחר. ממליץ על קלמרי בכל וריאציה.אכלנו במסעדות דגים בכל מקום אפשרי סביב הגלובוס.אהבנו את שצ'ופק!נא לשפר את השרות. תודה.דודי שמש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 2 ביקורות
2.7
07/09/06

סה"כ האוכל היה נחמד. הזמנו דגים, מוסר ים שהיה מאוד טעים ומפתיע, הלחם היה מצוין והסלטים היו ביתיים וטעימים, האווירה כמו בבית. חבל מאוד שאת האוירה הטובה המלווה באוכל מפתיע, מטבלים, בשירות... חובבני וחסר ידע מקצועי ואמיתי בתחום. כמו כן מי שרגיל מלצרים שואלים אם צריך משהו או ממלאים את בסלטים כשאלו נגמרים מקומו, לא בשצ'ופק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי 6 ביקורות
1.7
02/09/06

אני מאלו שאוכלים גם בעיניים.מי שלא מבחין בשירותים המזעזעים ובלכלוך הדבוק לכל מקום ולהזנחה האיומה שאפשר בקצת כסף לסדר (ובטח כסף לא חסר), אז בתיאבון לו!אני לא רוצה לחשוב מה הולך במטבח.חוץ... מזה בבחירת העיצוב: חם ולא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה