נגישות
נגישות

שצ'ופק ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על שצ'ופק

רנה - תמונה
רנה 10 ביקורות
2.3
07/04/09

חזרנו למסעדה אחרי שנעדרנו לפחות שנתיים - עקב ירידה באיכות. חשבנו ששווה לנסות לחזור למסעדה שהיתה בית שני שלנו. טעינו - השרות היה סביר , הסלטים היו בסדר - לא יותר מזה, אך המנה העיקרית... שהזמנו היתה אסון. הזמנו פירות ים מטוגנים והם היו ספוגים בשמן (טוגנו בשמן לא חם כנראה) וממש לא טעימים. יצאנו מאוכזבים - לשם לא נגיע בזמן הקרוב. עדיף לשלם קצת יותר אך להנות. דבר נוסף שווה לשים לב אליו הוא השרותים. לצערי הם ממוקמים בקומה עליונה ליד מטבח - הדרך אל השרותים מטונפת - וזה אולי מראה על יחס בעלי המסעדה לסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/02/09

היה תור תמיד ראינו שם תור בכניסה . הפעם החלטנו להמתין ולבדוק , אחרי מעט זמן התפנו שולחנות והתישבנו בפנים . נעים ! המלצרית מקסימה חיננית צעירה אבל מבינה בדגים הקפידה להסביר על כל מנה... מאוד התרשמנו לטובה . המחירים לא יקרים . לדעתי יותר זולים מהמסעדות המקבילות לדגים באזור . תחילה סלטים יין קלמארי היה טרי להפליא ממש קריספי עם לימון סחוט טרי יכלנו לפרק עוד מנה בקל קלות הדגיםממש טעימים מרגישים את הטריות בכל ביס ההרגשה שלא דופקים אותך ההרגשה שנקבל את מה שהזמנו בדיוק כמו שציפינו היאה אותי להחלטה שאנחנו גם נחזור למסעדה הזו . היא ביתית היא לא פלצנית היא זולה יחסית עדיף לפרק דג בשצופק מאשר להתחיל לטנף את כל המטבח בבית . בשישי הבא אני שם עם חברים ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 2 ביקורות
2.0
21/10/08

חזרנו אחרי תקופה ארוכה, בעיקר כי אני אוהב את המסעדה הזו. השירות, שפעם היה גולת הכותרת של המקום - על הפנים. יש שמה אחת ש"מארחת" ומושיבה את הלקוחות, שמחמיצה פנים על כל שאלה ולא מתייחסת.... הסלטים בפתיחה - עייפים וחסרי טעם. חיכינו כמעט חצי שעה למנות העיקריות. הדניס שהזמנתי היה סביר, אבל הקלמרי שהבן שלי הזמין היו רוויים ושמן ובטעם של מסטיק, והשרימפס של רעייתי היו על הפנים (ארבעה שרימפסים בצלחת...). בקיצור - נאוור אגיין, לפחות לא בתקופה הנראית לעין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/10/08

הפעם הראשונה שהגענו למסעדה - ויותר אף פעם לא נחזור!! הגענו למסעדה ביום שישי לפני הצהרים. המסעדה היתה ריקה ולכן חשבנו שהשירות יהייה נחמד ומסביר פנים. אכלנו כבר בהרבה מסעדות לא-טובות עם... שירות גרוע, אך זו באמת עולה על כולן. התישבנו 4 אנשים באחד השולחנות. נגשה אלינו מלצרית אנטיפטית, שהגישה סלטים לשולחן ובאה לקחת הזמנה. שאלנו אם יש תפריט, אמרה שלא אך היא תספר לנו מה יש. התחילה לפרט את סוגי הדגים, בחרנו דג ושאלנו כמה הוא עולה. התשובה היתה: "המחירים נעים בין 50 ל 100 ש"ח לדג". יופי. ומה שהזמנו, כמה עולה? ברוב חוצפתה הרבה היא ענתה בגועליות "אתם יכולים לקום לראות את התפריט שתלוי הקיר", יש שם מחירים. רצינו לקום וללכת, שאלנו כמה עולים הסלטים - ענתה. הצעת יעול למסעדה: כשנכנס לקוח יש לומר לו, לפני שפורסים את הסלטים על השולחן, איך הדברים עובדים במסעדה וכמה עולה מנה רק של סלטים ללא דגים ולהפנות אותו לתפריט התלוי לפני שהוא יושב או לפחות להיות מספיק נחמדים כדי לומר מה המחירים של המנות. שלא לומר על חיוך ולא על פנים חמוצות והתנשאות גועלית. לימון לא הוגש עם הדג, החמוציות של המלצרית הספיקה. אחרי שלא הזמנו כלום כי פשוט הוציאו לנו את החשק, הגיעה מלצרית אחרת שאמרה שהמלצרית הקודמת חדשה והיא תחליף אותה. מקווה שהחליפה אותה לצמיתות!! השירות המשיך להיות רע והאוירה המשיכה להיות גועלית ועוד לא אמרנו מילה על הליכלוך והסלטים שניראים רע. בקיצור - לא להתקרב. עדיף להשאר רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 8 ביקורות
1.7
24/08/08

יום שישי האחרון החלטנו 2 זוגות לחזור למסעדת שצופק לאחר היעדרות של מספר שנים שסיבת ההעדרות היתה ירידה באיכות האוכל ויחס מזלזל,לפי כמות האנשים המחכים בחוץ חשבנו שהנה המסעדה שוב שוברת... שיאים כמו בימיה הראשונים,לאחא המתנה ארוכה התישבנו בחוץ כמו שנאמר עם חתולי הרחוב. הסלטים שהיו פעם גולת הכותרת חסרי גוון וטעם, הזמנו ראשי קלמרי ושריפס הורגש כאילו למשהו לא היה זמן לחכות אפילו את הזמן הקצר של הבישול בקצור היה דוחה,הדג לברק היה בסדר גמור,אבל לאור התוצאה הסופית נדיר את רגלינו משם והפעם סופית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
01/07/08

הגענו, אני וזוגתי, בצהרי שבת לחים במיוחד. המסעדה מלאה להתפקע. הושבנו ליד דלת הכניסה. ליד רגלינו הופיעו חתולי רחוב. הריח במסעדה לא נעים. נו, חשבנו, מכאן אפשר רק לעלות. זהו שלא. הדגים... הוגשו רוויים בשמן שסילק כל אפשרות לזהות טעם דגי. הצ'יפס עייף. חיכינו חצי שעה למנות עיקריות. אני הזמנתי שרימפס וקלמארי שהיו בטעם מסטיק, נטולי טעם. המלצרים חסרי קשב. לסיום קיבלנו תה עם פשפשים מתים. מקום רע, אוכל רע, שירות רע. לא הבנו על מה כל המהומה. לא נשוב, היו בטוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
4.7
19/06/08

כמה פשוט כמה טעים. מסעדה כל-כך לא תל אביבית עכשווית שממש מרענן וכיף להיות בה. הדגש כאן הוא לא העיצוב ולא סידור הצלחות אלא פשוט האוכל והאוכל מעולה. שותפתי היקרה הזמינה אותי ביומולדת... לארוחת ערב ספונטנית. פירות ים ודגים ברמה הכי טובה שיש. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/04/08

מסעדה פשוטה עם אוכל מדהים, שירות מצויין (תמיד עם חיוך), אחלה של אוירה !!מומלץ בחום ורצוי להזמין מקום לפני ההגעה בעיקר בימי שישי ערב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
29/01/08

אחלה של מסעדה. אמנם המסעדה נראית עלובה מבחוץ אך כמו שנאמר " אל תסתכל בקנקן מבחוץ אלא ראה מה יש בו" אחלה סלטים, אחלה לחם, והמנות העיקריות טעם גן עדן. הקינוח בוואריה - מ ע ו ל ה .... המחיר- סביר בהחלט. השרות - מהיר ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
23/01/08

אחת המסעדות הכי אהובות עליי. אחלה סלטים שמתחדשים במהירות. מנת מולים בטעם גן עדן שרימפס בחמאה ושום מעולה והשרות מהיר ואדיב. ואל לשכוח המחיר שווה ולא יקר. ממליצה בחום לכל אוהבי פירות... הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה