נגישות
נגישות

שצ'ופק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על שצ'ופק

שושנה - תמונה
שושנה 2 ביקורות
גרוע .לא נחזור .
1.0
12/07/19

גרוע ביותר . היינו במסעדה בערב שבת .הוציאו דג לא עשוי אדום מבפנים. החזרתי את המנה שמו אותו שוב והוציאו לי אותו שרוף . החזרתי וחיכיתי יותר מ20 דקות לדג שלי .כבר לא היה חשק .אכלתי אותו... סתם והיה יבש . ואפילו לא חשבו לפצות על החוויה הלא נעימה .ברור שלא נחזור . והעליה לשירותים דביקה והמדרגות לא נקיות . המלצרית היתה נחמדה אבל האחמ"ש התייחס בחוסר רגישות וחוסר הבנה למקרה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יואב
יואב
07/03/2023
מבאס לשמוע ביקורת כזאת על מקום מקסים כזה...
yana199400011 - תמונה
yana199400011 מבקר מתחיל
לאוהבי הדגים ופירות הים
5.0
12/05/19

מסעדה מעולה שכייף כל פעם לחזור אליה, המחירים לא מוגזמים והמנות נדיבות. למי שאוהב דגים ופירות ים זאת בהחלט מסעדה מומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
אין כמו שצ'ופק
5.0
10/02/19

שנים שאנחנו אוכלים בשצ'ופק ונהנים כל פעם מחדש! המסעדה מצליחה לשמור על רמה גבוהה של סלטים, דגים ופירות ים! במיוחד הקלמרי המטוגן והסלמון ברוטב שמנת שאין כמוהם בעיר! אחת המסעדות שנשארו בתל... אביב ששמרו על אוירה חמה וביתית, מקבלות בחום גם משפחות עם ילדים ולא מתפלצנות. המנות מפנקות ותמיד אפשר לקבל כמה שרוצים מהסלטים. הקינוחים שודרגו עם השנים ותמיד כיף לסיים עם משהו מתוק! אוהבים אתכם שצ'ופק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 9 ביקורות
אחזור למסעדה בכל הזדמנות
4.8
19/09/16

סלטים טריים, טעמיים ודגים טריים ועשויים נהדר! אכלנו כמה פעמים במסעדה ותמיד נהננו. תודה מכל הלב המחיר למנות סביר ביותר עבור הטיב המנות המסעדה מומלצת לארוחה זוגית ומשפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ram - תמונה
Ram 2 ביקורות
נחמד אבל המיתוס של המסעדה נפגם וללא בטוח שאחזור
3.5
28/07/16

מסעדה נעימה, ללא יומרות מפונפנות אליה אתה מגיע לאכול ולשבוע. חבל שהמסעדה לא יודעת להציע אלטרנטיבות למי שצמחוני או לא אוכל דגים. ביום בו היינו (ולא בשעה מאד מאוחרת) לא היה דבר כזה... בנמצא, למרות שבתפריט המסעדה כן מופיעה מנה טבעונית, ומנה זו גם הופיעה על הלוח שתלוי על קיר המסעדה. ברור שההנאה הפגמה גם אצל אלה שהזמינו דגים. השירות היה די חובבני ואדיש (אם כי מהיר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
הדגים טריים והשירות מעולה
4.8
10/05/16

אחד הדברים הכי חשובים במסעדה של דגים ופירות ים זה הטריות, ובשצ'ופק הטריות ממש ממש מורגשת במנות. הזמנו מיקס פירות ים וסטייק לוקוס, היה פשוט מעדן.. אומנם קצת יקר אבל שווה את הטעם בהחלט :)... השירות מעולה, המלצריות מתקתקות את הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
אוירת כפר דייגים, דגים עשויים מצויין
4.5
25/07/15

בשצ'ופק חוויתי אוירה רגועה ולא יומרנית, קצת כמו בכפר דייגים. הדגים היו עשויים בצורה מושלמת והשירות היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל שיר - תמונה
טל שיר 2 ביקורות
מסעדה מעולה שרק משתבחת עם השנים
4.8
03/03/15

הרבה שנים אנחנו מגיעים לשצ׳ופק, זה מרגיש שעם הזמן המסעדה נהיית רק יותר טוב. תמשיכו כך, כייף לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה נייס - תמונה
שרה נייס מבקר מתחיל
מסעדת צופאק
2.8
23/12/14

מיד כשהגיעו הסלטים הבנו שהבעלים של מסעדת צופאק התחלפו. הסלטים לא היו טעימים כמו פעם, הסודה ניתנת בתשלום והדג שהוגש מאד מהר לא היו מוכן דיו וחזר לטיפול נוסף. לפני שעזבנו שאלנו האם... הבעלים התחלפו והתשובה היתה כן. אז זהו אפשר היה לזהות את זה מן ההתחלה. וחבל. מאד אהבנו לאכול בצופאק וכבר לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
חביב אבל לא יותר מזה
2.3
02/06/14

אכלנו שם לפני שבועיים. היינו שם בעבר, אשתי זכרה את המקום כנחמד. ישבנו בחוץ, האזור בחוץ יחסית רועש, בגלל הקרבה לכביש. הגישו לנו מהר מנות ראשונות: סלטים ולחם, יש מבחר (אני הייתי מחליף את... הפוקצ׳ה שנאפת במקום בלחם אחר יותר פשוט). התפריט נמצא על לוח קטן וכתוב בגירים, המבחר מוגבל והמחירים גבוהים. האוכל הגיע מהר. כל אחד הזמין סלמון, הגיעה חתיכה יחסית קטנה. מבחר התוספות ליד המנה מוגבל. האוכל היה בסדר. השרות היה יחסית אדיב. לקח קצת זמן לקבל חשבון. בשורה התחתונה חביב אבל לא יותר מזה, סביר להניח שלא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה