נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
מסעדה לא טובה, חוויה לא נעימה, מנה לא טעימה...
2.0
16/08/12

תקציר אוירה גרועה, שימוש מוגזם בפועל אזל, קינוח שאינו ראוי למאכל. למען ההגינות נציין שהמנה הראשונה הייתה טובה מכובדת טעימה ויפה. צוות המלצרים מקצועי ולשף ציון 0. שבוע מעריב גורמה מאפשר... הזדמנות להכיר מסעדות חדשות וישנות במחיר הגון כאלה שנפקוד גם בתום השבוע. לצערי מסעדת בבה יגה איננה אחת מאלה. המנה העיקרית (קדרה) בושלה יתר על המידה הייתה קטנה יותר ממנת הפתיחה ונראה כי ידעה ימים וככל הנראה לילות טובים יותר. המיקום בו ישבנו כעונש על כך שהגענו דרך מעריב גורמה היה ליד השרותים במעבר והפך את החוייה הרומנטית לבלתי נעימה רעשנית, כשתנועה בלתי פוסקת של עובדים מהמטבח וגברות בדרכן לשרותים הפריע ללא הפסקה. הקינוח בתום נראה בלתי אכיל והוחזר למטבח. כמי שחרד לקינוחיו שאלתי טרום הזמנת המקום בטלפון מהו הקינוח ונענתי קרם בורלה או טריסימו. הזמנתי מקום ושעה והודעתי שזה חשוב לי. לצערי "הקינוח אזל", כן שניהם אזלו ובמקום שלחו לי סוג של ג'לי שאיננו מעורר תאבון לטעמי ולבטח איננו אחד מהקינוחים המובטחים ש"אזלו". הייית קונה את עניין האזל ולא מפרסם את הביקורת אולם גם בירה לף שבתקופת שבוע מעריב גורמה נמכרת במחיר מוזל "אזלה" מדובר ביום לאחר תחילת המבצע. נו באמת. בקיצור בבה יגה, תתביישו ואם חסכתי למי מכם את העונש שבמסעדה זו הרי עשיתי את חלקי הקט אסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
arielhar - תמונה
arielhar 4 ביקורות
ביקור מוצלח בטעם של עוד
3.8
05/08/12

מסעדת BABA YAGA מציעה תפריט מגוון של פירות ודגים כאשר הדבר הבולט הוא גודל המנות. נכון שזו מסעדה מעט יקרה מהממוצע אך כאשר מזמינים לינגוויני פירות ים, מקבלים המון פירות ים בנותנים... ללינגוויני הטרי את המשקל המדוייק. מנה מוצלחת נוספת היא חזה הברבז. אווירה נעימה, מוזיקת רקע מנוגנת בלייב, שירות ממש טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilya Eidler - תמונה
Ilya Eidler 3 ביקורות
ארוחת הערב בבאבה יאגה
3.8
31/07/12

הזמנו בשבוע זה את ארוחת הערב. למרות רמת המחירים קצת גבוהה בילינו מספר שעות באווירה נהדרת. אוכל יוצא מן הכלל, שירות מקצועי. לצערי לא לקחנו בחשבון את גודל המנות ולכן לא יצא לנו לטעום את... הקינוחים המושכים את העין במראה. כנראה זה יקרה בארוחת הערב הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mmolcho - תמונה
mmolcho 14 ביקורות
מאד נהנינו
4.3
21/07/12

היינו שישה אנשים בשישי בערב. ישבנו בפנים, היה לנו נעים והנגינה של המוסיקאי בחצר תרמה לאוירה. המנות הראשונות גדולות מאד ורובן טעימות. סלט הקפרזה לא היה באמת כמו שקפרזה צריך להיות... (קרי-עגבניות ומוצרלה) אבל הפטה כבד היה מעולה וכך גם הפטריות בשמנת והקרפצ'יו. המנות העיקריות היו טובות מאד. לקחנו מדליוני סינטה, צלעות טלה, מנת שרימפס וביפ סטרוגנוף. הסינטה היתה הכי טעימה אבל גם השאר היו טובות. יחד עם שני בקבוקי יין ושתי מנות אחרונות שילמנו כ-200 ש"ח לאדם לפני טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
לא משהו..
3.3
16/07/12

הגענו במסגרת פסטיבל "שף תאכל", מסתבר שהוא אינו תקף בערב שישי, למרות שהדבר לא צויין בפרסום קודם.. כבר הגענו אז התיישבנו בחצר הפתוחה על כסאות עץ שוברי גב, הזמנו קדרה זוגית של פירות ים(188... ש"ח) לחם הבית(18 ש"ח)נסטי וכוס יין הבית. פירות הים הגיעו בקדרת ברזל כבד, בנוזל דליל וחסר טעם כלשהו, השרימפס המולים והקלאמרי היו מבושלים יתר על המידה ונראו "פרומים בקצוות", לעומת זאת הסרטנים (3 חצאים) והשרימפס קריסטל (2 יחידות) היו טעימים מאוד, המנה הייתה ממש- אבל ממש *לא* משביעה, חבל שלא הועשרה בירקות שורש למשל. הדבר הטוב ביותר בביקור היה זמר/קלידן שתרם לאוירה המאד יחודית במקום. אחרי שעה בטיילת הרגשנו שוב רעב וקנינו בייגל'ס..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבר - תמונה
ענבר 5 ביקורות
הפתעה מרעננת וטעימה!
4.0
14/03/12

אכלתי היום במסעדה לראשונה במסגרת שבוע הגורמה. מנה ראשונה פטה כבדים מצויין ועשיר, ומנה שנייה לינגויני פירות ים עם שרימפס, קלאמרי ומולים שהיתה מפנקת וטובה מאוד. ואחרון חביב...הקינוח..... שרק בגללו בא לי לחזור שוב, עוגת שוקולד מדהימה שלוותה עם ריבה שהשלימה את טעם גן עדן. נראה שיש עוד מנות טובות בתפריט, ממליצה בחום להגיע. :) יש גם חנייה צמודה שזה בכלל יתרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mike Kanter - תמונה
Mike Kanter מבקר מתחיל
מיכאל וטניה 25.2.12
2.3
26/02/12

חבר הזמין אותנו לארוחת צהריים לחגוג הולדת לכדו. הספסלי עץ בגינה לא היטיבו עם העצמות שלי.. המלצר היה מאות אדיב. לקח בערך 40 דקות עד שקיבלנו את המנות העקריות, הלחם והבירה הגיעו כמעט... מייד. מרק אחרי 20 דקות. למה??? המסעדה היתה חצי ריקה. המנה שקיבלתי לא היתה המנה שביקשתי.(הזמנתי קדרה עם בשר וקיבלתי ברווז. המארח שלי במיקרה היזמין את מה שריציתי ובטוב ליבו ויתר על המנה שלו, שהיתרון היחיד שלה היה שהיתה חמה! הבשר לא היה לעיס, מלא שומן. טעמתי את הברווז שלא היה מי יודע מה. מנת החסילונים של אישתי היתה סבירה בטעם ולא הגיונית במחיר כמעט 100 ש"ח ומנה לא גדולה במיוחד. לסיכום: כגודל הציפיה- גודל האכזבה!! לא חוזר לשם ולא ממליץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Osin - תמונה
Yana Osin 37 ביקורות
חוות דעת של יאנה וסרגיי
4.5
16/01/12

פעם שניה שאנחנו מבקרים והכל פשוט מעולה! האוכל טעים מאוד, השירות ברמה וכשמגיעים עם שובר שהם מפרסמים מפעם לפעם באתרים שונים, אפילו המחירים סבירים ביותר! נחזור שוב וגם נזמין חברים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 2 ביקורות
אוכל פשוט מעולה
4.3
01/01/12

לאחר שלאחרונה התאכזבנו מכמה מקומות, חגגנו שם יומולדת לאמא. למנה ראשונה הזמנו קרפציו שהיה טעים ומחבת פטריות שהיה מעולה, למרות שמדובר במנה פשוטה יחסית היא טעימה ומומלצת מאוד. לעיקרית... הזמנו: עופיון טבקה, קדרת בקר, ביף סטרוגנוב ופילה בקר עם פירות יער. המנות היו גדולות, מושקעות וטעימות בטירוף. המחירים - סבירים לחלוטין ולגמרי קיבלנו תמורה לכספנו. החסרון היחיד שמצאנו זה המוסיקה- באנו לערב ג'אז וכל מה שהיה זה בחור שניגן בקלידים בצורה די בינונית, מוסיקת רקע הייתה עדיפה. למרות זאת, זה ממש לא פגע בערב הנהדר שבילינו במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם מבקר מתחיל
4.0
19/10/11

זה לא היה ערב גאז כמובטח -למרות שהמוסיקה היתה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה