נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

renata - תמונה
renata 2 ביקורות
2.0
09/03/11

מאכזב! רצינו לחגוג יום הולדת והזמנו שוחלחן. בהגעתנו - המלצר חסם לנו את הכניסה ואמר כי המטבח סגור ולא ניתן לשבת במסעדה. ניסינו להסביר כי הזמנו מקום אבל זה לא שינה כלום. הכריחו אותנו... לעמוד בחוץ ולחכות חצי שעה לשולחן. בסופו של דבר נאמר כי המטבח סגור (שמעתם דבר כזה?) ולא ניתן להזמין מנות עיקריות אלא לבחור מ-2 מנות בשריות בלבד. האוכל היה לא משהו, היחס - מזלזל! פשוט הרסו לנו את האירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/02/11

ניסינו להזמין שולחן ליום ו' בערב. אך מסעדה הייתה מלאה ונאלצנו ללכת ביום שבת. האמת - וטוב שכך. היה ערב מקסים של שנסון צרפתי באותו זמן במסעדה. האוכל גם היה טעים, שרות נדיב, כל פרט מחושב... היטב. עשינו דרך ארוכה על מנת להגיע ולא מצטערים אף לא לרגע אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avron - תמונה
Avron 11 ביקורות
2.3
09/02/11

העסק לא עובד. אין קבלת פנים סבירה, אין הושבה. לקח למלצרית זמן עד שהבינה שבאנו בעיקבות פירסום בREST של פסטיבל והביאה לנו תפריטים מתקופת שף תאכל. המבחר מצומצם ביותר ורוב המנות היותר... מעניניות בתוספת מחיר, כל ש 79 ש"ח הופכים רק לגימיק שיווקי. עשו טעות משמעותית בחשבון שתוקנה. כך לא תמפעלים מסעדה שרוצה גם להרוויח ולמשוך קליינטים.הפסנתרן היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Simha - תמונה
Simha 4 ביקורות
4.0
06/02/11

הגענו לאירוע משפחתי. השירות היה אדיב. האוכל היה טוב.כדאי להצמד לתפריט הרוסי המסורתי. נהינינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
02/02/11

היינו עם משפחה ביום 30.01.2011 ,הזמנתי מקומות דרך rest.co.il.כשה הגענו למסעדה נשמר לנו מקום באוהל,היינו 12 איש כולל מבוגרים.היה קר ולא נעים.בהזמנה מלצרית הציע לנו(ל2 זוגות)מנה... לשניים-פורל עם שרימפס בלי להגיד כמה זה עולה!קיבלנו 2 מנות קטנות(טעימות)ובחשבון ...480 ש"ח עבור 2 מנות-זוגיות!!!!!זאת לא מנה זוגית!עלות 240 ש"ח לזוג-רק דג קטן בקושי מספיק ל אחד-פשות שוד לאור היום!שרות היה טוב.אוכל טעים,אך ,,

עוד פרטים
הוספת תגובה
spon4ik - תמונה
spon4ik מבקר מתחיל
4.0
24/01/11

לקחתי מנת פירות ים רומנטי לזוג, היה די טעים אבל כמו במקומות, די טעים. אבל כשטעמתי את עוגת גבינה עם פירוט ים, זה היה גן עדן. מומלץ בחום, מקום נעים ואוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/01/11

ביקרנו במסעדת באבא יאגה פעם ראשונה ומאוד נהננו. אנו מרבים ללכת למסעדות שונות בכל רחבי הארץ. אך יש משהו מיוחד במסעדה הזאת חוץ מהאוכל שהוא טעים באמת. וזאת האווירה. מוסיקה גיאז חיה... ואלגנטית שמלווה את הערב ועושה את המקום רומנטי במיוחד. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
13/01/11

מקום נחמד ומזמין היו קצת פיקשושים בקצב הגעת המנות והמנת המנות המתהימות ( מלצר חדש וגם קושי להבין עיברית) היינו עם לקוחות מחו"ל וריצנו להשאיר רושם טוב, כי הם אוהבים את האוכל בארץ, חבל... שדווקא המנות שלהם היו מאכזבות ( אולי טעימות ומושקעות אבל לא מה שהם רצו) סך הכל ישבנו 10 אנשים באוירה נעימה עם מוזיקת ג'אז חיה,ופיצו בגלידות ובקינוחים על חשבון הבית על הפיקשושים, הייתי שמחה אם היו מפצים בהנחה יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/10

מומלץ בחום! המקום מקסים!אוכל מקסים! שרות מקסים!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/09/10

בעלי ואני ביקרנו השבוע במסעדה ולא בפעם הראשונה,וגם הפעם כמו בפעמים הקודמות נהנינו מאד מרמת האוכל ומהתפריט המגוון ,כמו כן השירות היה אדיב ומקצועי.אנחנו נמשיך לבקר במסעדה. מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה