נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

זהבה לומס Lomes - תמונה
זהבה לומס Lomes 2 ביקורות
5.0
07/09/11

בנוסף לאוכל הטעים והשרות המקסים, המוסיקה שמלווה את הארוחה נעימה ומוסיפה בידיוק את המיוחד שבמסעדה הזאת. כל ערב יש מוזיקה אחרת כך שבטוח אחזור לשם לעוד בילוי קולינרי ממדרגה ראשונה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronithan - תמונה
ronithan 4 ביקורות
יום הולדת חגיגה נחמדת
3.5
03/09/11

האוכל היה טעים ובסך הכל נהננו המחירים של הקוקטלים מאוד יקרים וחבל ומבחר הבירות היה מאכזב בסך הכל הייתי מאוד ממליצה על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
24/08/11

היה ממש כיף וטעים. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dubinsky - תמונה
dubinsky 2 ביקורות
4.3
31/07/11

באנו פעם אחת עם אשתי. האוכל היה מעולה והשירות טוב. חזרתי בעוד שבוע עם קולגות מחו"ל - וגם הם נהנו. יש פה את מיטב המנות מהמטבח הרוסי-סובייטי, האוכל טעים ומוגש כמו שצריך. היה מאוד נעים... לבלות את הערב בחברה טובה, ולגמור את הארוכה עם קנקן תה וקרפלך דובדבן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/07/11

האוכל בסה"כ טעים מאוד אך היו מנות יותר מדי יקרות למשל: כמות לא גדולה של פטריות מוקפצות במחבט בלי רוטב 56 ש"ח. הטעם רגיל, לא מיוחד. או פילה של אווז ברוטב פירות יער עלה 150 ש"ח. זה היה... טעים אך המחיר מוגזם. האווירה מאוד נעימה, זמר ברקע. יופי של מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוביקון - תמונה
רוביקון 3 ביקורות
1.3
18/06/11

חצופים ומאכזבים, לא מומלץ. הזמנו מראש ושילמנו על הופעה של טל בביצקי בשלישיה המננגמים שירי החיפושיות. במקום זה הגענו למסיבה משפחתית רועשת עם ילדים ובלונים, וזמר קלידים סטייל חתונות מסוג... מסוים. הסתבר שלא טרחו להודיע לנו כשהתקשרנו היום, שהאומן חלה ואין הופעה. הגענו סתם ובזבזנו זמן בנסיונות השכנוע שלהם שנשב ונהנה מההופעה העלובה. חצופים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 2 ביקורות
1.7
18/06/11

הגענו לאכול ביום הולדתי צהריים במסעדה שמשום מה מפרסמים אותה הרבה באתר תל אביב סיטי (ללא שום הצדקה!). יש לציין שהמסעדה היתה מאוד משעממת ודי ריקה. על אף היותה ריקה מסועדים, לא פנה אלינו... אף מלצר רק לאחר שחיפשנו וביקשנו לשבת ותפריטים. המלצרית שנגשה אלינו, ללא הסברת פנים בלשון המעטה (כשהבעלים יושב בצד ומראיין עוד מלצריות עתידיות), לא הציגה את התפריט או המלצות או כל התעניינות והתייחסות כלשהי - אנטיפתית ברמות קשות. כשביקשנו את העסקית, לא טרחו אפילו להציג את המנות, חלבנו מהם פרטים כאילו היינו צריכים להכריח אותם להגיש לנו לאכול. מרק הבית שהוגש (מרק דגים) - גרוע ביותר ואף מביש. מרק צח הכולל מים עם טעם של ים. די מזעזע. הלחם שהוגש, יבש, פשוט ודי מביש להציע אפילו במסעדה הכי ענייה. כשביקשנו לפחות לחממו, לקחו ופשוט שכחו להחזיר.. אם לא היינו שמים לב, גם לא היו טורחים להגיש.מנה ראשונה, פטה כבד - סביר, לפחות אכיל. מנה עיקרית - קדירה - מלאה בשומן ובקושי אכילה, הכלים איתם הוגשו היו מאוד מגבילים.במהלך השהות - יחס המקום גרוע ואנטיפתי, המתנה למנות - ארוך וללא שום הצדקה. פשוט לא מכבד. המלצה גורפת- עשו לעצמכם טובה וחסכו את עוגמת הנפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/11

נהנתי מאוד מארוחת הערב. אהבתי את העיצוב הנקי והמאופק ועם זאת חם ומזמין, נהנתי מיחס חם וארוח לבבי. ובקיצור אין לי ספק שאחזור וכמובן אמליץ על המקום לחברי חובבי האוכל הטוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
2.3
13/03/11

היואהו שציפינו לו התחלף באכזבה. מנת הפטריות הלוהטות הייתה מעולה, תבשיל המכשפה מצויין, הקינוח מדהים. כל שאר המנות שהוזמנו היו סתמיות! (קרפצ'ו, טונה צרובה, כבד אווז). מנת השיף של מישמש... וחזה אווז מגולגל התחלפה במנה של עוף יבש עם חזרת אדומה ואפילו לא ידעו לעדכן את התפריט. בכלל התפריטים לא תואמים, לי היה תפריט אחר מאשר לבת זוגתי. השירות חובבני עד כדי משפיל! למעט מנהל המסעדה שיודע מה זה שירות. אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/03/11

מסעדה טובה, אוכל משובח, יחס מפנק. כל הכבוד. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה