נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

Kirish - תמונה
Kirish 6 ביקורות
נהנינו מאד!
5.0
24/01/13

הגענו (שני אנשים) במסגרת המבצע "שף תאכל 2013". ראשית הופתענו לטובה ממיגוון המנות שהוצעו לנו במסגרת המבצע. שנינו הזמנו בדיוק את אותן המנות. המרק בורשט היה מצויין, עשיר בבשר ועם המון... טעמים מגוונים. הפלמיני עם החמאה והשמנת היו מצויינים וממש נימוחו בפה. הקינוח - טירמיסו, היה פשוט נפלא!ממש אין מילים. השירות היה אדיב וחם. היתה שעת צהריים ולא היה עמוס, והאוירה היתה נעימה. לסיכום, נהנינו מאד, המלצנו ונמליץ לחברים ונבוא שוב לטעום גם ממטעמים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
מסעדה מעניינת וטובה
4.8
13/01/13

אחלה מקום, הגענו לאחר ביקורת טובה בתכנית ביקורות בערוץ החיים הטובים. אכלנו ורניקי ומרק כמנה ראשונה, פירות ים ברוטב גבינה כחולה וקדירה כעיקרית, והכל היה טעים מאוד, גם צורת הגשה... יפה. המקום מעוצב יפה, השירות היה אדיב, נהנינו מאוד! מחירים לא הכי זולים, אבל ככה זה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
חוויה של ארוחה
3.8
01/01/13

באבא יאגא, מסעדה מצויינת המגישה מאכלים אירופים ותבשילי חורף נהדרים. הזמנתי שם את קדרת הבקר שמוגשת בתוך כלי כרס. בשר בקר רך ונימוח מעורב עם תפוחי אדמה וירקות עם רוטב סמיך מדהים ממש ללקק... את האצבעות. תבשיל חורף מומלץ. השירות במסעדה מוקפד ומקצועיומבחר האוכל שם מגוון וטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
מסעדה מזרח אירופאית חביבה
4.0
12/12/12

הלכנו למסעדה עם קופון זוגי. למנות ראשונות הזמנו בורשט וסלט ירוק. הבורשט היה בהחלט טעים, עם חתיחות בשר. לאומת זאת הסלט היה מאוד סתמי, עם ירקות הכי בסיסיים חתוחים לרבעים. משהו שילד רוסי... היה יכול להכין בבית. למנות עיקריות הזמנו לינגביני פירות ים, שזו צריכה להיות אחת מנות הדגל, וקדרת בקר. לינגביני אכן מנה מעולה. היא גדולה יחסית, ומאוד טעימה. קדרת בקר קצת סתמים, היה בה לטעמי יותר מדי שומן, והחסכון בתפוחי אדמה לא ברור לי. אני בטוח שיש להם מנות יותר טובות בתפריט. לקינוח הזמנו גרנד קריו, שזו עוגת שוקולד עם פירות יער. קינוח לא גדול במיוחד, אבל אכן טעים. באופן כללי, גודל המנות סביר. סיימנו את הקדרת בקר, ולקחנו חצי מנה של לינגביני. לקראת שמונה בערב מגיע למקום מוזיקאי עם גיטרה, שזה בהחלט נחמד. בכלל, האווירה במסעדה טובה. קצת על חסרונות. השתיה במסעדה יקרה יחסית. הזמנו שלוש כוסות שתיה קלה, ושתי כוסות קפה, ויצא לנו כמעט מאה שקל. לא יכול להגיד, שזאת המסעדה הכי טובה שהייתי בא, אני בקלות יכול לחשוב על כמה יותר טובות, אבל לא מצטער לרגע על הביקור שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
juliettz - תמונה
juliettz 12 ביקורות
אירוע מושלם
4.8
29/10/12

ביום שישי אחרון - 26/10 חגגנו לבעלי יום הולדת, הזמנו תפריט "כסף" ל-20 איש. הכל היה פשוט מושלם. אוכל ממש טעים, שירות מצויין, מבחר מנות וכל זה במחיר די זול. נהנו מאוד. ממליצה בחום לכל מי... שמעוניין לעשות אירוע באווירה טובה ועם אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
יקר מאד
3.0
28/10/12

הינו 6 איש. אוכל בינוני, קרפצ'ו ו פטה טעימים, שרימפס ממש לא משהו, קינוח נגמר... יותר לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hava Shaked - תמונה
Hava Shaked 6 ביקורות
מקום נחמד
1.5
20/10/12

המקום נחמד, הצוות עושה מלאכתו אך הבעת הפנים אומרת שעמום ודי נמאס. האוכל משעמם, בנלי, מה שעשוי ברוטב שמנת, טובל בשמנת ובחמאה עד חוסר נוחות בפה ובקיבה, מזכיר את המסעדות של פעם שניסו... לחקות את המטבח הצרפתי ולא בהצלחה יתירה, המוסיקה רועשת, כך שאתה לא שומע את בן שיחך

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדרה - תמונה
אלכסנדרה 4 ביקורות
מומלץ
5.0
29/09/12

האוכל היה טעים, אווירה נחמדה שירות ברמה גבוהה ממומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal 5 ביקורות
מסעדה מצויינת ושרות מעולה
4.3
25/08/12

ביקרתי במסעדה לפני שבוע יחד עם חברים. האוכל היה מצויין השרות אדיב ומהיר והאווירה מצויינת.מומלץ מאוד. יש לציין שלא הגענו בשעות העומס. ההערה היחידה היא שהמחיר מעט גבוה אבל כבר אכלתי... במסעדות יקרות בהרבה עם אוכל ושרות הרבה פחות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Yehilevski - תמונה
Alex Yehilevski 3 ביקורות
יום הולדת במסעדה
4.5
24/08/12

חגגנו עם אישתי יום הולדת במסעדה באבא יגה.זכינו בארוחה בשבוע גורמה.שירות היה טוב מאוד.מנות גדולות,אוכל טעים מאוד ומוסיקה ג'אז כל הערב.בסה"כ היה מעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה