נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

בלה - תמונה
בלה 16 ביקורות
נהיננו מהארוחה, ערב נעים
3.5
26/08/13

באנו בערב בתחילת השבוע. היה די פנוי ודי שקט. פסנתרן ניגן מוסיקה יפה ונעימה - בעיקר ג'אז. האוכל היה טעים, השרות טוב. הדברים הפחות טובים: לחם שחור שהוגש היה די יבש ולא טעים. וכמובן המחיר... - גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
אולגה
3.8
09/08/13

הייה טעים ,שירות טוב למרות שהמחירים דיי גבואים, שווה לקחת פלטה בשרים. נעים לשבת בחוץ ,בגן, חבל שאין מוזיקה לריקודים ביום ו'

עוד פרטים
הוספת תגובה
dp - תמונה
dp מבקר מתחיל
אל תעשו את הטעות
1.8
07/08/13

חיפשתי מופע ג'אז והזמנתי 2 כרטיסים למופע במסעדה. במקום מופע היה קלידן עייף שניגן מוזיקת מעליות. האוכל היב בינוני ומטה והמחירים בשמיים. המזגן לא עבד והמלצרית שכחה אותנו להרבה זמן. הדבר... החיובי היה בכניסה וליווי עם מארחת מנומסת. מעבר לכך חוויה מתסכלת וגובלת בהונאה ככל מה שקשור להופעה המובטחת. אז אל תעשו את הטעות שעשינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/08/2013
תודה על הביקורת אך יש לנו דעה מוזיקלית שונה. מסעדת "באבא יאגה" נוהגת מזה ארבע שנים לערוך מופעים מוזיקליים מדי ערב והערבים הללו זכו לפופולריות גדולה בקרב אורחי המסעדה. חלק לא מבוטל אף נוהגים לחזור למסעדת "באבא יאגה" לא רק בגלל הטעם המיוחד של המטבח אלא גם בגלל האווירה המיוחדת הנוצרת ע"י ההופעות החיות. ושוב תודה לכם על הביקורת, הנהלת באבא יאגה
ראובן - תמונה
ראובן מבקר מתחיל
מאד נהנינו אבל יקר
4.0
04/08/13

הכל היה נפלא אבל לא יתכן שקנקן לימונדה יעלה 72 ש"ח !!! דג לברק 148 ש"ח !!זה היה המלצת המלצרית (לא היה מחיר בתפריט)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 3 ביקורות
טעים ונעים
4.0
25/07/13

אתמול היינו בשעות הצהריים, הזמנו עסקית רוסית ועסקית צרפתית. טעים מאוד, שרות של מלצרית יוליה מאוד מקצועי ונעים, פרט לדבר קטן ביותר - תפריט עסקיות קיבלנו רק לאחר בקשה מפורשת, מהתחלה... קיבלנו תפריט ערב, הרבה יותר יקר. ממליצה מאוד, אווירה נעימה, אוכל טעים, נחזור לא פעם. מחיר ל 2 מנות מלאות כולל שתיה 164 ש"ח, סביר ביותר. מנות ניראות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אש כהן - תמונה
אש כהן 2 ביקורות
מאכזבת...
2.3
21/06/13

בשבת האחרונה סעדנו בבאבא-יאגה במסגרת ארוחת בר מצווה משפחתית. השולחנות הוזמנו לשעה 14:30,האורחים הגיעו בדירוג החל מהשעה שתיים. מנות הפתיחה המתינו על השולחן והיו בסדר (לא יותר) למעט סלט... הירקות העייף שנראה כאילו הוכן יום קודם והיה רע.המנות העיקריות הגיעו רק לקראת השעה חמש !!!שעתיים וחצי עד שלוש אחרי הראשונות !!!... וכאשר כבר הגיעו היו ברובן קרות ולא ראויות להגשה במקום המכבד את עצמו ואת אורחיו. הושיבו אותנו במעין מרפסת סגורה מאולתרת שרמת הריהוט והאוירה בה נחותה בכמה דרגות בהשוואה לאולם האוכל העיקרי. חבל ! כגודל הציפייה כן גודל האכזבה. אני למקום לבטח לא אשוב עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
חתונה
5.0
15/06/13

לפני שבועיים נכחתי בחתונה של חברים במקום. האוכל היה נהדר והשירות היה מאוד מקצועי. האווירה הייתה נעימה והתאימה בדיוק לחתונה עם כמות קטנה יחסית של משתתפים. מקווה שעוד יצא לי להגיע לשם... שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 7 ביקורות
המחירים מוגזמים
3.3
07/04/13

היינו אתמול בצהריים. שבת. אוכל טוב מאד. שרות נעים ביותר, אבל לקחת כ 30 ש"ח עבור כוס יין לבן? ממש הגזמתם! 1/2 בירה כ 30 ש"ח? מה קרה? האוירה נחמדה, המקום יפה, אבל אין כל הצדקה להשאיר בשבת... בצהריים 834 ש"ח עבור שלושה אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergey - תמונה
Sergey 2 ביקורות
ארוחה נהדרת
3.8
01/02/13

ביקרנו היום בפעם שניה בבאבה יאגא והפעם בחגיגת יום הולדת. היינו 2 זוגות ונהננו מאוד. גשם וקור בחוץ חמים ונעים בפנים. מוזיקת ג'אז נעימה שרות מהיר ויעיל והאוכל... מדהים. אומנם לז אזול... ואפילו יקר אבל סיכמנו בסופו של דבר שהיה שווה להגיע מבאר שבע גם ביום גשום וסוער שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
מסעדה אשר מחיריה לא מוצדקים
3.5
26/01/13

היינו במסעדת בבא יאגה וזו הפעם השלישית שאנחנו שם. אך לאחר הפעם הארונה היבנו שהמחירים לא מודצקים והמנות לא הכי טעימות ודי קטנות. היינו 6 אנשים ובלי אלכוהול שילמנו 1200 ש"ח כאשר הבשר... שהגישו היה לא מוכן לאכילה והחזרנו אותה להמשך העשייה, המנה של קדרת בשר עם תםוח אדמה הייתה ממש קטנה ומנת השרימפס היו בה אולי 10 שרימפסים בצלחת ענקית. מה שהכי היה מוזר שהציעו לנו קנקן מורס שזה מיץ פירות שתיה קלה ועל שני קנקנים שילמנו 150 ש"ח איפה נראה דבר כזה? הקינוח שנקרא גרנד קרו הכי יקר בעלות של 44 ש"ח והיה בלתי ניתן לאכילה וכתוב שזה שוקולד בלגי. זה הדברים הגדולים אם לא לדבר על השאר. אנחנו יצאנו מאוכזבים ברמה ענקית ומקום שמעיד על עצמו שהוא מקום מיודח ואיכותי לא כזהכי יש מסעדות עם אוכל ברמה יותר טובה ולא לוקחים מחירים כאלה. פשוט חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה