נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

Larisa - תמונה
Larisa מבקר מתחיל
מוצלח מאוד!
5.0
02/04/16

חגגנו יום הולדת 50 לבעלי, אירוע של 50 מוזמנים! היה מעולה- טעים, שירות נדיב וטוב, גמישות והתחשבות לצרכים אישיים, אווירה נעימה, מוזיקת רקע! כל זה מאפשר באמת להינות מכל רגע! כל האורחים... ניהנו, חברים החליטו גם לחגוג שם יום ניסוים להורים. ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nimrod - תמונה
Nimrod מבקר מתחיל
אוכל ורמת שירות גבוהה מאד
5.0
09/03/16

באנו לארוחת ערב זוגית לכבוד יום השנה השני שלנו. נתקלנו בצוות מנומס ואדיב ביותר כיאה למסעדה אירופאית. מוזיקה מתנגנת ברקע ומשרה אווירה רומנטית/אווירת יוקרה. חששנו בהתחלה כי בשל הרמה... הגבוהה של המסעדה המנות יהיו מנות גורמה יחסית קטנות. טעינו לגבי הגודל. המנות היו ברמה גבוהה ודווקא היו גדולות, אז ביקשנו לארוז את המנה העיקרית השנייה. (מומלץ לבוא רעבים במיוחד). זכינו ליחס אדיב ביותר מהצוות וגם מהבעלים/מנהל של המסעדה. ללא ספק שברנו שגרה (של מסעדות איטלקיות) ונהיננו ממסעדה קלאסית עם רמה גבוהה במיוחד. מומלצת פלוס פלוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
olakorol - תמונה
olakorol 3 ביקורות
ערב מעולה בבאבה יאגה
5.0
28/02/16

אתמול ביקרנו במסעדה באבה יאגה והיה מעולה!!! אוכל טעים מאוד,שירות ברמה מאוד גבוה ,אני לא יודעת בארץ איפה נהנתי ככה מהשירות כל כך עדין ועונה על כל הבקשות. ליווי של מוזיקה חיה לאורך כל... הערב. נחזור בטוח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nastia - תמונה
Nastia 3 ביקורות
אווירה יוקרתית
4.3
26/11/15

מסעדה ברמה טובה מאוד , אוכל בסגנון רוסי לכל אוהבי האוכל הלא כשר מגוון מנות של פירות ים שירות מעולה מנות אדיבות מאוד נהניתי מהאווירה במסעדה בהחלט אמליץ לקרוביי והגיע שוב למסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
אוכל משובח שירות קשוב
4.0
21/01/15

הזמנתי ב 20.1 ארוחה טעימה ביותר: בורשט, קדירה וטירמיסו. התגלעו חילוקי דיעות על היבט מסוים בתשלום. בסופו של עניין הנהלת המסעדה הייתה קשובה לטיעון שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jungle - תמונה
jungle מבקר מתחיל
חוצפה וחוסר אמינות נוסח בבה יגה
1.0
17/02/14

ב- 11/2 הזמנתי 2 מקומות במסעדה לערב שישי 14/2 (וולנטיין). קיבלתי אישור במייל ובסמס וציפיתי לארוחה מהנה ורומנטית. ביום שישי (14/2) בשעה 16:30 התקשר בחור מבבה יגה "להזכיר" לי כי יש... מינימום הזמנה של 150 ש"ח לסועד וכן, הגבלה של שעתיים ישיבה במסעדה! אמרתי לו כי בשום מקום בהזמנה, או באתר לא צויין כי ישנם תנאים מגבילים להזמנה. טענתו היתה נגד אתר rest שהם לא פרסמו את העניין והוא חזר ואמר 3 פעמים כמו על אוטומט: "אני מתנצל אבל יש 150 ש"ח מינימום ושעתיים הגבלת ישיבה". לפני ההזמנה קראתי ביקורות על בבה יגה; מוטיב חוזר בתלונות הלקוחות היה הבטחות ללא כיסוי מצד המסעדה ולאוו דווקא על האוכל עצמו ואני נוכחתי כי אכן מדובר במקום המתנהל בפטרונות וברגל גסה. יש לציין כי בשישי, ערב וולנטיין, היה בלתי אפשרי כמעט להשיג מקומות בשום מסעדה בה חפצתי. סופו של עניין סעדנו ב"ביסטרו נועה" והיה נהדר. לומר כי לא אחזור לבבה יגה, אינו מדוייק. מפני שלא הייתי שם מעולם ובכל זאת התאכזבתי מהמסעדה וזה אומר הכל. לסיכום, עוגמת נפש לי ובושה לבעלים שזה יחסו ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lara - תמונה
lara 7 ביקורות
מאוכזבת
3.5
02/01/14

הזמנו מקום ב-29/11 ביום הולדת של הורי, ביקשתי מקום שלא יהיה לנו קר, ולהפתעתי הושיבו אותנו דווקה במקום קר קרוב לכניסה וללא אור. במקום ג'ז מפורסם קיבלנו קלידן(כמו כבר רשמו בביקורת... קודמת) עייף ובקושי אפשר היה להבין את נגינתו. האוכל היה מאוד טעים רק לא ברור למה אין תוספת לבחירה לכל מנה בשרית הוגש לנו תוספת פירה שלא לטעמינו. השירות היה טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מבקר מסעדות - תמונה
מבקר מסעדות מבקר מתחיל
מסעדה חביבה
3.3
15/12/13

סעדתי במסעדה בשישי בערב . השירות היה מעולה מן הטובים שנתקלו בו . עם זאת לדעתי המנות היו סבירות לחלוטין ללא אלמנט מפתיע ומקורי . אין לנו בעיה לשלם הרבה על מנות ששוות את הסכום אולם המנות... במסעדה תומחרו למעלה מ30 אחוז ממה שהיו שוות לדעתי . לסיכום הייתי שב למסעדה אם היו מחירים מעט הגיונים או לחלופין מנות שיהיו שוות את המחיר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilia - תמונה
Lilia 2 ביקורות
מקום נפלא!
5.0
26/11/13

זוהי מסעדה שגילינו במקרה לפני שנתיים (קיבלנו מהבת שלנו קופון במתנה). מאוד מאוד התרשמנו ונהנינו מהמקום, האווירה ובמיוחד השירות ורמת האוכל בה. מאז בילינו שם כמה פעמים (ביניהם את חתונת... הכסף שלנו)וכל פעם יצאנו עם חיוך של עונג. אנו ממליצים בחום רב על המקום הלוואי שנמשיך ליהנות שם עוד שנים רבות. ברכות למנהליו! ליליה וג'וני פיליפס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meni - תמונה
Meni מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.0
30/10/13

שלום רב, אני חייתי בדרום אמריקב בצ'ילה ובפרו כמו שאמרתי לשף-הוא עולה על כולם -תערובת הפירות ים מהמעולות שאכלתי מימי כל הכבוד מנחם נגר

עוד פרטים
הוספת תגובה