נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

Kiril - תמונה
Kiril מבקר מתחיל
מסעדה מעולה לאירועים משפחתיים.
4.8
25/10/16

הייתי ב-3 אירועים לפחות כאורח (ימי הולדת ובר מצווה) ונהניתי מאוד מהאוירה, מהשירות מהאוכל. מיקום מעולה, קרוב לחוף הים בתל אביב, חניה ברחובות בשעות הערב או בחניות העירוני הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
31/08/16

אווירה מאוד נעימה, רגועה ורומנטית. אפשר לקרוא למלצרית בלחיצת כפתור ולכן השירות טוב. המחירים מאוד נחמדים. האוכל הגיע די מהר והיה טעים מאוד ומעניין! לביבות תפוח אדמה עם סלמון היה ממש טוב... והזמנו עוד אחד. הגיע גם לחם עם חמאה מאוד נדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרה - תמונה
אושרה מבקר מתחיל
אוירה נעימה ואוכל מעולה!
4.0
31/08/16

האוירה במסעדה נעימה מאד. השירות אדיב ומהיר. כל המנות היו טעימות ומשביעות ומוגשות בצורה מעוררת תאבון. הקרפציו היה מעולה, מרק בורשט עשיר ומיוחד, וכן שאר המנות. המקום מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
לא הכי מוצלח
3.0
16/08/16

הוזמנו למסעדה לחגוג אירוע יומולדת בשבת בשעה 16:30. בעל האירוע ככל הנראה לא לקח בחשבון או לא חשב שבשעה כזו בסוף יולי יהיה כ"כ חם באיזור ישיבה בחוץ. המאווררים הענקיים לא התמודדו עם החום,... הלחות והמחנק שהיה שם. כך שחוויתנו לבטח הייתה הרבה יותר חיובית אילו, היינו בתוך המסעדה עם מזגן. האוכל היה לטעמנו: פטה כבד, פירות ים, מנות דגים מוקרמות, יין ועוד. כמוזמנים , אנחנו לא יודעים מה היו מחירי המנות. השירות היה אמנם מאד אדיב, אבל גם מאד מאד איטי. לדוגמא מרגע שפינו את הצלחות של המנות עיקריות ועד שהוציאו את קינוחים עבר כ 40 דקות וזה עוד אחרי שבעל האירוע ביקש לזרז את הוצאת הקינוחים. לסיכום, אולי כל הדברים הללו הם צירוף מקרים לא מוצלח, אבל גם לא עושה חשק במיוחד לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
slava-r - תמונה
slava-r מבקר מתחיל
ממליץ בחום על המסעדה
5.0
08/07/16

זה לא פעם ראשונה שלי במסעדה. מלצרים מאוד שירותים ,תפריט אשיר, אוירה נעימה. לקחנו תפריט זהב כשהגענו למנות עיקריות הינו כבר מלאים לגמרי , הכל היה טעים , היה מבחר די גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natasha - תמונה
Natasha מבקר מתחיל
מ-ד-ה-י-ם!
5.0
13/06/16

אנחנו ארגנו פעמיים אירועים משפחתיים גדולים (60-90 איש) ופעמיים היה פשוט מעולה! האוכל ברמה מאוד גבוהה, ובשפע. השירות טוב מאוד והאווירה מקסימה! ברור לנו שנחזור לפה, וגם נמליץ לאנשים ,... תודה רבה, שימחתם אותנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
לא מצדיק המחיר רגיל לחלוטין
2.3
04/06/16

אשית, רעבים לא תצאו מהמסעדה, אבל האוכל בינוני ומטה, והמחיר גבוה להחריד ללא הצדקה, סלט הקינואה פשוט ולא מטובל , גם הסלט עם הפרגית רגיל לחלוטין, דג הלברק היה קטן מאוד במחיר גבוה להחריד... והתוספת הייתה דלה, כמה תפו"א קטנים ומעט מאוד ירקות מאודים, הסטק אנטריקוט טעים ורך אך אין בו שום ייחוד והתוספות קטנטנות. אין שום טא< של שף ולא ברור המחיר המופרז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פטר - תמונה
פטר מבקר מתחיל
מתורה מלאה, חווית טעמים
5.0
27/05/16

חגגנו יום נישאין 50 עם 40 אורחים. הארגון, האוכל והאוירה היו מצויינים מעל לכל הציפיות שלנו ושל האורחים שלנו. ממליץ על המסעדה מכל הלב. קיבלנו תמורה מלאה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 4 ביקורות
טעים ונעים ומפנק- נחזור שוב
4.8
23/05/16

קיימנו אירוע ל-50 איש בשבת בערב והיה מדהים, טעים ונעים! קיריל, מנהל המסעדה דאג לכל מה שצריך ומריה השפית המעולה דאגה לאוכל מצויין. כל האורחים שלנו נהנו מאד מהאוכל, מהאווירה ומהשירות.... ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 8 ביקורות
הנאה שלמה
4.0
17/04/16

אנחנו חבורה של 4 זוגות שמאד ביקורתיים בענין אוכל,אז חזרנו אתמול בפעם השניה,כיון שכל השמונה ניהנו ולא היה קשה להחליט לחזור,השאלה היתה מה נמצא? אז לסיכום לא אתברבר דגמנו כמעט מכל המנות... אנחנו 8 וטועמים מהכל,האוכל היה טעים נדיב ומזמין,מה שהישתנה השרות היה הפעם קצת פחות קשוב,אבל לסיכום,זאת מסעדה שבשקט חוזרים אליה.(המחיר אינו זול אף גם אינו קורע את הכיס)

עוד פרטים
הוספת תגובה