נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

Nirit - תמונה
Nirit מבקר מתחיל
מעולה ומומלץ
5.0
21/04/18

חגגנו היום בר מצווה לבני. הארוע היה מדהים הרבה בזכות תכנון מוקדם עם המנהל שהתאים תפריט לפי צרכינו ולא כיסו האוכל היה םשוט מעולה ובשפע , מחיר הוגן ושרות המלצרים נפלא. האורחים מאוד מאוד... התרשמו. ממליצה מכל הלב על עריכת ארוע במסעגץדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayala - תמונה
Ayala מבקר מתחיל
מומלץ
3.5
12/03/18

היה מהמם! הגענו בעלי , בתי התינוקת ואנוכי לחגוג לי יומולדת וקיבלנו שירות אדיב וחייכני, אווירה נעימה ואוכל טעים !! המחיר לא יום יומי אבל שווה, אם כבר לחגוג אז בבאבה יאגה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
פינה איכותית ולוקיישן מעולה לציון אירוע "בוטיק" משפחתי וחברים
4.5
05/03/18

ציינו אירוע בת מצווה עם משפחה וחברים בהרכב אינטימי במתחם במסעדה שנועד לעד 50 איש .האוירה והמיקום הטוב של המסעדה הוסיפו רבות להצלחת האירוע . מנות האוכל ניתנו ביד רחבה , איכות האוכל... והמאכלים -מצויינת ,המחירים לסועד לדעתי סבירים והוגנים. ממליץ על מסעדה זו למי שמעוניין לציין אירוע משפחתי /חברים בניחוח אירופאי ,ממליץ לסגור את כל הקצוות עם הבעלים ,לשים לב לנושא הגשת מנות ילדים ותזמון כניסת סוגי המנות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיימון - תמונה
סיימון מבקר מתחיל
מקום מעולה לאירוע קטן!
5.0
29/10/17

חגגנו בשבת בר-מצווה לבן שלנו (סביבות 80 איש). הייתה אווירה פשוט נהדרת - ישבנו בחלק הפתוח של המסעדה שהוא מעין שילוב של דק וגינה (קשה להאמין שיש מרחב כזה באמצע תל-אביב!). האוכל היה טעים... מאוד והוגש (בופה) באופן יפה ואדיב. כדאי גם לציין את עמדת הכנת הבלינצ'סים שפעלה לאורך כל האירוע והייתה להיט בקרב הילדים וגם המבוגרים. בנוסף - יצרנו פינת משחק מאוד נעימה לילדים (בעזרת הצוות של המקום) עם שלל משחקים לקטנים ושולחנות משחק לגדולים. מעל לכל - תודעת השירות של האחראים במקום הייתה מעבר לכל ציפייה. גמישות בהתאמות לכל בקשה מיוחדת, עזרה בהרכבות ופירוק ועמידה בהבטחות השונות. כל זה - מרגע שבאנו לראות את המקום ועד לסיום האירוע. היה תענוג לעבוד מול קיריל ומריה שעזרו לנו ליצור אירוע מאוד מוצלח. מחמאות מהאורחים ממשיכות להגיע... מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
חויה שלילית
2.3
12/10/17

מזמן רצינו להגיע למסעדה הזאת להפתעתנו התפריט מאוד דל, אין תפריט מותאם לילדים, מנות קטנות והמחיר מאוד גבוה. לא אמליץ ולא אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cohava - תמונה
Cohava מבקר מתחיל
נהדר להיות שם ולאכול שם
5.0
27/05/17

הזמנו אורחים לארוע יום הולדת כ-50 איש.האוכל היה טרי מגוון ניתן ביד רחבה והכי חשוב טעים וענה לטעמים רבים . יחס טוב גם ממנהלי המסעדה וגם מהמלצרים -השרות טוב מאד .המוזיקה נעימה ומאפשרת... לדבר.מסעדה אלגנטית ברמה אירופית . אין לי ספק שאחזור לשם . גם חברים שהיו שם לראשונה אמרו שיחגגו שם וימליצו לאחרים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה - תמונה
טניה מבקר מתחיל
האוכל יקר ופשוט מדי והמקום לא מרשים
3.3
25/03/17

באנו לאכול במקום מפני שחיפשנו מסעדה לחגוג בה יום הולדת 60 לאמא ורצינו לבדוק לפני שמביאים את המשפחה מהצפון. לגבי המקום והאווירה - בהחלט נחמד שיש מוזיקה חיה ויש תחושה שמנסים לעשות אווירה... יוקרתית, אבל אנחנו ישבנו בחלק שנראה כמו תוספת למסעדה עצמה (לא באוהל), בלי שום עיצוב ורק שולחנות דיי צפופים. ציפיתי לראות ייצוג משמעותי לשם "בבה יאגה" בעיצוב, אבל ראיתי רק בחלק היותר פנימי של המסעדה ולא בצורה מאוד משמעותית. גם התפריט הוא קצת מוזר למסעדת קונספט - אם רוצים להביא מטבח מזרח אירופאי, אז מה קשור פוקאצ'ה/ברוסקטה/רוב המנות העיקריות? חסר אוכל רוסי טעים? חסרות מנות בשר רוסיות טעימות? בואו נגיד שרוב התפריט הוא לא רוסי ויש כמה מנות כן רוסיות. כששאלנו את המלצר אם מכינים במקום את הלחם השחור, נאמר לנו שלא ושעדיף להזמין פוקאצ'ה - מה?? אם כבר צריך להיות הפוך! אז הלכנו על פוקאצ'ה... יחסית לכמות הקטנה של האוכל שקיבלנו (מזל שלא באנו מאוד רעבים) האוכל יקר והתחושה שלא מתקבלת תמורה למחיר. את המנות העיקריות אגב, קיבלנו משום מה לפני הפוקאצ'ה והשתיה, לא ביג דיל, אבל לא עושה רושם טוב. גם כשביקשנו תפריט קינוחים, המלצר החביב שלנו (שבכלל לא ידע עברית ובזכותו חידדנו את הרוסית שלנו קצת) חזר אחרי 10 דקות מבולבל ושאל אם עדיין לא קיבלנו. ושוב, תפריט קינוחים - למה יש רק קינוח אחד רוסי? לצערי לא התרשמנו מהמסעדה ולא נחזור וגם לא נביא את המשפחה. לדעתי יש המון פוטנציאל אבל כדאי לשפר הרבה מאוד דברים. האוכל טעים אבל מתומחר נורא גבוה (שילמנו כמעט 50 שקל לקנקן מיץ! אמנם טעים אבל בכל זאת מיץ... והמנות היו קטנות ומתומחרות גבוה בלי שום דבר מעניין שמתווסף להן וששווה את המחיר חוץ מטעם טעים) וגם השירות לא היה מקצועי כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
מושלם
5.0
09/03/17

המסעדה פשוט מ ע ו ל ה ! ביקרתי במסעדה מספר פעמים, גם לאירוע ל80 איש, גם ען קבוצת חברים, עם הבן זוג, כל פעם משאירים טעם של עוד!! המנות העשירות והטעימות, האווירה הרומנטית, השירות האדיב... והיחס החם. ממליצה בחום, לא תתאכזבו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה מבקר מתחיל
ניסינו - לא אהבנו
2.3
14/01/17

ישבנו במסעדה עם חברים טובים. האוכל היה רגיל לחלוטין, איכות וטעם האוכל ממש לא תאמו את המחיר. חשוב לציין כי גם גודל המנות היה קטן מאוד, וחלקנו יצאו לא שבעים. שרות המלצרים אמנם היה אדיב... מאוד, אבל נוכחותם וניקוי השולחן בכל כמה דקות היה מיותר. האווירה במסעדה מאוד חשוכה, לאירוע עם חברים זה היה לא נעים ומעייף. מצד שני, המוסיקה הייתה נעימה ולא הפריעה לדבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 3 ביקורות
מקום נהדר לאירוע קטן
4.8
03/01/17

חגגנו בבאבא יאגה 50 שנות נישואים להורים. הזמנו את החדר הפנימי. היה נהדר. האוכל מצויין, האווירה הייתה קלאסית וחמימה. השירות טוב. מלצרים וצוות נעימים. היו קשובים לבקשות ואפילו פינו לנו... חלק מהשולחנות אחרי שכולם אכלו כדי שנוכל לרקוד. קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה