נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מומלץ למביני עניין בסושי
4.0
16/11/14

המסעדה נמצאת ברח' בוגרשוב, מרחק הליכה מחניון של מרכז דיזנגוף. מומלץ להזמין מקומות מראש- גם באמצ"ש בערב המסעדה מתמלאת מהר. יש 3 סוגי מקומות ישיבה: על הבר עם המסוע, שולחנות עם גישה... למסוע וחדרים פרטיים שאין להם גישה למסוע. מבחינת האוכל: מאוד מומלץ למי שאוהב סושי ומבין עניין. הדגים והירקות - הכל מאוד טרי, הטבחים עובדים בצורה נקייה ומסודרת, המנות יוצאות מהר. המקום לא יקר - לזוג בערך 250 ש"ח. שימו לב שלא בכל שעות היום אפשר להזמין קומבינציות מהתפריט, אלא רק לבחור רולים מהתפריט או לאכול מהמסוע. דבר אחד שהפריע לנו בעיצוב- במסעדה מאוד חשוך, בקושי הצלחנו לקרוא את התפריט ולהבדיל בין הצבע של צלחות סושי (צלחות בצבעים שונים = מחירים שונים - בין 8 ל-17 ש"ח למנה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanil - תמונה
shanil 12 ביקורות
קונספט חמוד מחיר מופקע
3.3
29/08/14

אין ספק שהקונספט חמוד אך גם מאוד שיווקי,מסוע של סושי שמוציא לך את העיניים, מה שגורם לך פשוט להושיט ת'יד בלי להתעניין יותר מידיי מה המחיר. התפריט מגוון, המחירים לא לכל כיס, רולים טעימים... ומיוחדים אך לא בהכרח שווים את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
סושי מצוין
3.8
25/06/14

אחד המקומות הכיפיים ביותר לסושי. מנות טעימות, שירות די טוב ומחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
moon
4.5
18/05/14

אחת ממסעדות הסושי הטובות בעיר המחירים בשמיים אבל חובה לנסות את המקום השירות מהיר וסמפטי ואפילו לא לוחץ כמו בהרבה מקומות - ממש "מבינים שירות". האוירה כיפית ושווה לשבת ליד המסוע ולקחת... צלחת מדי פעם. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
ביקור בממלכת הסושי חוויה אמיתית
4.0
22/04/14

ראיתי את כל התגובות השליליות אבל הייתי חייבת לבחון בעצמי אני ובן זוגי אוהבים סושי כך שזו היתה אלטרנטיבה מצויינת. המלצריות המארחת ושאר עובדי המקום היו ממש בסדר המלצריות לא ניסו לדחוף עוד... אלא להפך וגם ידעו לכוון ולהמליץ .פתאום קיבלנו לשולחן משקה ליקר שזיפים ללא עלות על חשבון הבית שהיה טעים. הרולים היו הורסים והגדירו מימד אחר למושג אושר. אל תוותרו על תה יפני ירוק בסיום הארוחה רצוי גיישה שהיה טעים מאד. יפעת וכל השאר אתם 10 ותמשיכו כך כבר מחכים לפעם הבאה במוו

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 12 ביקורות
הביקור האחרון שם הוריד לנו מהמקום.
3.0
16/04/14

אהבנו את המקום עד הביקור האחרון שלנו שם. זמני המתנה היו לא סבירים למרות שלא היה כלכך לחוץ. היו טעויות בהזמנה ואפילו בלי להתנצל. המנות הגיעו בניפרד, בהפרש של 20 דקות!!! שכחו כנראה..... לסיכום, תמיד נהננו שם והינו נוסעים רק בשביל המקום הזה מאשקלון! אחרי הפעם האחרונה, אמרנו שניתן צ'אנס למקום מתישהו בעתיד אבל מאז לא חזרנו לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 8 ביקורות
המחירים באתר לא תואמים את המחיר בחשבונית
1.5
31/01/14

הזמנו טייק אוואי, והתבססנו בהזמנה על המחירים שמופיעים באתר המסעדה. אחת המנות (למשל) שהזמנו היתה טרטר טונה. באתר המחיר מופיע כ 48 שקלים למנה. כשקיבלנו את החשבון גילינו שהמנה עלתה לנו 75... שקלים (עם הנחה זה ירד ל 63.75). כשהתקשרנו לשאול את המסעדה בקשר להבדלים במחירים, התשובה היתה: המחירים באתר לא מעודכנים וזה מה יש...(תגובה נוספת הייתה שמחירי הדגים עלו ולכן המחירים השונים) מיותר לציין, שאי אפשר לדעת מה המחירים של שאר המנות וגם לא ננסה זאת... תודה אבל לא תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarden - תמונה
Yarden 8 ביקורות
סושי טעים מטד
3.8
25/01/14

אכלנו בצהרי שישי, הזמנו מס' מנות (סלט, מרקים, כמה סושי), וכולן לא אכזבו והיו טעימות. מבחר רחב של סושי, רכיבים טריים בצהריים היו 15% הנחה על כל התפריט ככה שגם לא יצא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
ביקור מאכזב ב-MOON
1.0
19/01/14

הזמנו מקום לשעה 1500.השולחן לא התפנה עד1530 ונאלצנו לעזוב אחרי חצי שעה של המתנה.המארחת אפילו לא התנצלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
סושי עם אטיטוד
2.3
09/01/14

אוכל טעים בדומה מאוד לאחיו הקטן המון דלייט יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות ותפריט באמת עשיר, כמובן שהכל גם טעים מאוד, אבל (!), הגישה של המקום מזעזעת. המארחת עושה טובה שהיא מושיבה אותך... ועוד מתלוננת שלא הזמנת מקום?!? סלחי לי שלא הזמנתי מראש מקום לסושייה...!! והמקום ריק! פשוט חוצפה. בסוף בלית ברירה היא הואילה להושיב אותנו על הבר ואז נאלצנו להילחם בשיניים על תשומת ליבם של המלצריות והמלצרים שחלפו על ידנו במהירות שוב ושוב וגם בפעם השלישית שהזמנו חשבון עדיין אמרו לנו אין בעיה והתעלמו עד שניגשנו לעמדת התשלום לשלם בעצמנו. בקיצור, הפלצנות והיומרה הרגו את החתול ולא הסקרנות במקרה הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה