נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

mstrength - תמונה
mstrength 7 ביקורות
ביקור מאכזב
2.8
28/12/13

בדרך כלל עם ביקור במון לא מפספסים. לא באוכל ולא בשירות. אבל .. לכל כלל כנראה יש יוצא מן הכלל. אכלתי צהריים עסקית עם חברה ביום רביעי האחרון. האוכל בושש להגיע, למעלה מ - 25 דקות אחריי... הראשונות. וכשהגיע לא קבלנו את המנה שלנו. הזמנו את העסקית היקרה בתפריט וקבלנו את מנות הסושי הבסיסיות, עד שאתרנו מלצר שבמקרה עבר שאישר שאכן לא מדובר במנה שלנו. שום התנצלות לא על העיכוב (המנה שלא הייתה שלנו הגיעה אחריי שאנחנו ביקשנו לברר מה קורה !!) ולא על הטעות. לא פינו לנו את הצלחות הרבה הרבה אחריי שסיימנו לאכול. מיותר לציין שלא הציעו לא קפה או משהו לפצות. כשכבר ביקשנו חשבון - והנחנו את התשלום, שוב היינו צריכות לאתר מלצר שיטפל בזה, כשציינתי בפניו שהשירות היום איטי ולא נעים - הוא שוב לא ברר או חלילה התנצל. מנהל משמרת לא היה בנמצא. החתול הלך והעכברים חוגגים. ואז או אז הגישו לנו שני צ'ייסרים ?? מה אני אעשה איתם? תודה אבל לא תודה. מלצר חובבן ושירות מעליב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexey - תמונה
Alexey 5 ביקורות
הייתי שם
4.0
12/11/13

אני הולך לשם בממוצע כל חודשיים סושי הכי טובי אך צריך להיזהר בחשבונית. כל הזמן הפתעות. בפעם אחרונה ישבונית הייתה יותר ב 200 ש"ח על מחיר של בערך 800 ש"ח בפעם לפני זה 150

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים, פחות בעסקית
3.5
02/11/13

כל הקטע במון זה הסושי המיוחד שלהם על המסלול הרץ. בעסקית אין את זה. זה אומנם הרבה יותר משתלם כי בערב זה יקר, אבל אין את החוויה של המון. זה הופך להיות סושיה רגילה בלי כל יחוד. הרול מצופה... תירס מיוחס וטעים! ככה גם כל הסנדוויצ'ים (סושי כמובן) בקיצור בערב מעולה, אבל מאוד יקר! בעסקית, לוותר וללכת למקומות זולים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or Poran - תמונה
Or Poran 7 ביקורות
אלימות של שליחים
1.5
23/10/13

חווית הזמנה ממון סושי: הובטח זמן משלוח של 90 דקות. אחרי 90 דקות התקשרתי, הובהר לי שההזמנה לא מאחרת אבל יזכו אותי בדמי המשלוח. הבהרתי שאם אמרו לי 90 דקות, ואחרי 90 דקות ההזמנה לא הגיעה,... מדובר באיחור. אמרו לי שיחזור אלי אחראי, אחרי כרבע שעה הגיע המשלוח. השליחה דרשה לקבל טיפ למרות ששילמתי 12 ש"ח משלוח. אמרתי לה שאני מספיק עצבני על האיחור וסגרתי את הדלת. היא צלצלה וצלצלה במשך כמה דקות. כשאמרתי לה שאני אקרא למשטה, ושוב סגרתי את הדלת, היא ניסתה לפתוח את הדלת באלימות. היא צעקה לי מעבר לדלת "פעם הבאה אל תזמין יא מזדיין". נשים בצד את העובדה שהמנות החמות הגיעו קרות לגמריי ולא אכילות. מנהל המשלוחים התקשר הציעה לי זיכוי של 50%. אחרי שהסברתי בתקיפות שאני לא חושב שזה פיצוי הולם הוא הציעה לזכות אותי במלוא מחיר ההזמנה, וגם 10% בהזמנה הבאה. בקיצור, פעם הבאה כשאני ארצה ששליחה של מון תקלל אותי, אני לא אצטרך לשלם כל כך הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
חת הסושיות הטובות ביותר
4.0
10/10/13

להגיע רק בעסקיות... המחירים לא זולים בכלל, אבל בעסקית זה עוד משתלם עם שתיה ומנה ראשונה. הסושי מעולה.. אין מילה אחרת לתאר אותו. שירות נחמד - מהיר מאוד וחייכני. אוירה סבבה בלב בוגרשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
יקר משהו
3.5
03/10/13

טעים מאוד, סושי מיוחד ומושקע.. המחירים יקרים. נחזור כשנהיה אמידים יותר אין חנייה ליד המסעדה יש להחנות בחניון מרוחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan Paz - תמונה
Yonatan Paz 7 ביקורות
יחס מגעיל ומשפיל... ממש לא להגיע
2.5
17/09/13

הגענו שני חברים לקראת השעה 21:30 נתחיל בדברים הטובים: אוכל- נחמד מחיר- נמוך והמנות היו גדולות הדברים הלא טובים: ישיבה בצפיפות-יושבים במעבר ובקושי אפשר להעביר עגלת תינוק. מנסים שתזמין... בכוח- ממליצים על המנות הכי יקרות יחס מגעיל ומשפיל של הצוות- קיבלתי משהו של הזמנתי וזה חויב בחשבונית. דיברתי עם המלצר, ביקשתי שנזוכה על מנה שבכלל לא הזמנו. בפועל הוא הוריד אחרי סדרה של תלונות וצעקות בכל המסעדה הוא עוד טען שזה לא מקובל. אחרי זה הם דרשו טיפ, לאחר יחס כזה לא חשבתי על לתת טיפ. הוא לא הסכים לתת לנו קבלה ששילמנו עד שלא ניתן טיפ. בסוף נתנו, אבל עזבנו בתחושת כעס. במקום להפסיד רק 40 ש"ח אבל להרוויח את הלקוח בכך שהם ישלמו על טעות שבפועל הם עשו, הם הפסידו 40 ש"ח ו2 לקוחות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 12 ביקורות
מה זה לא להיט....
2.3
17/09/13

ככה.... בתכלס השירות היה רע ואיטי, כוסות היין הגיעו באיחור ניכר מכיון "שהיתה בעיה עם הכוסות במסעדה" וקבלנו את השתיה הרבה אחרי הרולים, המסוע היה דל ולא מרשים, הקינוח בינוני. יצאתי עם... חשבון גבוהה שלא הצדיק את מידת ההנאה שלי מהערב. זה לא מה שהיה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
צליל  ואוהד - תמונה
צליל ואוהד מבקר מתחיל
פשוט אכזבה
1.0
23/08/13

בצענו משלוח כאשר אמרו לנו שההמתנה הינה 70 דקות, לאחר שחלפו 70 דקות חייגתי כדי לראות מה קורה עם ההזמנה שלי, הבחור שענה טען שאמר לי שההמתנה היא 90 דקות ושאיני דוברת אמת, בנימה מזלזלת ואמר... כי כרגע מכינים לי את המשלוח. כעסתי נורא על העיכוב ואמרתי לו שזה בטוח גם לא יגיע אחריי 90 דקות. לאחר 98 דקות הגיע השליח סוף סוף אחריי המתנה ארוכה שלצערי לא היתה שווה את ההמתנה , הסושי היה טפל ואינו מצדיק לא את ההמתנה ובטח שלא את המחיר המופקע. כשחזר אליי האחראי ולו הסברתי את השתלשלות האירועים הוא טען שהשליח עמד בזמנים ושהסושי טעים דבר שכלל לא נכון אבל לא היה עם מי לדבר. חבל שזה האיכות שלכם ועוד יותר חבל שזה השירות שלכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daisy - תמונה
Daisy מבקר מתחיל
הפעם האחרונה שלנו שם וחבל...
2.0
10/08/13

היום, שבת בצהריים, התיישבנו לאכול למון האהוב שלנו וזאת היתה הפעם האחרונה שלנו שם כנראה. זה התחיל מזה שהם התבלבלו במנות, את המנה הנכונה הביאו כעבר כ10 דקות ( כולה מרק! ) כאשר אישתי כבר... התחילה לאכול את הסושי. הסושי היה מתפורר ומתפרק, דג בצבע מוזר, הווסאבי עם מים בתחתית, הסלט עם קליפות שאמורות להיות בזבל ולא בסלט! זה היה פשוט אוסף של פאשלות שלא קרו שנים שאנחנו לקוחת שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה