נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
שווה את החוויה
4.3
09/07/13

בתור חובב סושי מושבע הייתי חייב להגיע למון בתל אביב לאחר המלצות רבות. מהשנייה הראשונה שאתה רואה את התפריט, אתה משתגע מהמבחר העצום. הסושי אמנם יקר אך שווה את המחיר, נהנתי מכל ביס ובעיקר... מהסוגים השונים והמיוחדים שהמסעדה מציעה, ממליץ בחום לחובבי סושי להגיע( לכולם אבל בגלל המחיר רק מי שבאמת יודע להעריך סושי זה ישתלם לו)

עוד פרטים
הוספת תגובה
karins.g - תמונה
karins.g מבקר מתחיל
שירות משלוחים גרוע - אל תזמינו מהם
3.0
20/06/13

המשלוח הגיע באיחור של שעתיים ולאחר 2 טלפונים לטלפון שצורף להזמנה. ששם הסבירו לי בנימוס רב שלשירות המשלוחים אין קשר לעיכוב ושמדובר בעומס במסעדה. ואז גם באותו נימוס אמרו סליחה תודה ושלום... וניתקו במהירות לפני שהספקתי להשחיל מילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
טעמים ייחודיים. שירות ואווירה מצוינים
4.0
15/05/13

המחיר יקר אבל ביחס למה שמתקבל זה שווה. אכלתי מספר פעמים במקום. מגוון עצום של מנות ייחודיות וטעימות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
אוהבים את המסעדה הזאת
4.3
31/03/13

המסעדה עצמה נעימה והאוכל טעים. וכשאין לנו כוח לצאת מהבית מתפנקים עם הזמנה של סושי מהמון, אומנם לעיתים המשלוח מתעכב ווזה מבאס... בפעם האחרונה שהיינו במסעדה נהננו מסושי עשוי מחומרים טריים... ואיכותיים ללא פיספוסים מבחינת הטעם. למנות ראשונות לקחנו מרק מיסו וסלט אצות, טעימים מאד, למרות טעמם העדין. קומבינציה צמחונית כמנה עיקרית, ללקק את האצבעות. ומנה שאכלנו רק במון וטעים טעים: הינארי צמחוני, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
מון
3.8
27/02/13

יתרונות: סושי מאוד מאוד טעים, אווירה כיפית, שירות טוב, הנחה של 5% במעמד החיוב ללאומי קארד חסרונות: יקר, אין חניה (אנחנו חנינו בדיזינגוף סנטר והלכנו), מנות קטנות כללי: המקום מאוד נחמד,... הזמנו מספר מנות כאשר הסתבר שאחת המנות קיבלנו במתנה כי המלצרית טעתה בהזמנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית  - תמונה
אורית 9 ביקורות
מקום מעולה
4.0
25/02/13

היום יבתי במסעדה לעסקית עם בעלי. היה מהמם. אוכל בשפע, מחיר סביר (עסקיות משתלמות במיוחד) ושירות אדיב. אחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
שומר נפשו ירחק
2.0
25/02/13

אולי הפעם כן יקבלו את הביקורת שלי? מה קרה? אם זה לא מילה טובה.. בקיצור, היום יש סושיות ליד הבית טובות בהרבה וזולות בהרבה. 7 סיז, הקומבינציה הקבועה שלי כבר לא כזה מיוחדת. אפשר למצוא הכל... יותר ובזול. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
ירח מר
2.3
14/02/13

נתחיל מההתחלה לסוף. האוכל הגיע כעבור 130 דקות. וזה עוד פחות נורא מההתייחסות של המסעדה והטיפול הקלוקל שלהם בסיפור הזה. מה לא עברנו עד שקיבלנו את האוכל: ניתוקים, המתנה ממושכת למענה אנושי... בלתי אנושי, זלזול בתלונה, התנערות מאחריות, גלגול האחריות, שקרים והצעה לפיצוי עלוב למשלוח הבא כן. ממליצה בחום. לא להזמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
מקום טוב, אבל יקר
3.0
26/10/12

מון זה מקום עם שם שהולך לפניו כבר מעל עשר שנים. בהחלט הסושי מושקע, טעים ומיוחד, אבל לא בטוח שזה שווה את המחיר. ישנן סושיות עם מחירים הרבה יותר סבירים, אשר מציעים סושי לא פחות טוב ואף... לעיתים יותר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liatt.lk - תמונה
liatt.lk מבקר מתחיל
פינוק
4.0
31/08/12

אני אוכלת ומזמינה משלוחים מסושיות על בסיס קבוע. כמעט יום יומי. הסושי של מון הוא בהחלט הכי טעים וצבעוני- אין תחרות. (אני מזמינה את ה7 סיז עם אני באה מוקדם ואת הסמי 7 כשאני במאנצ'). היום... הייתה החוויה הראשונה שלי עם מון במשלוח (אני גרה קרוב ובד"כ מעדיפה טיק אווי) ואני חייבת לומר שהסושי הגיע מהר יותר מרוב משלוחי האוכל שעשיתי בעיר והיה טרי וטעים כרגיל. כשרוצים באמת להתפנק- אז רק מון סושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה