נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

 - תמונה
2 ביקורות
5.0
17/03/07

הסושי הכי טעים בעיר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
4.3
05/03/07

אנחנו אוכלים במסעדה כבר כחמש שנים ונהנים כל פעם. כל הזמן מצליחים להפתיע מחדש עם מנות חדשות ומדהימות!האוכל טרי, טעים, מבחר עצום, השירות מדהים והמחירים ממש סבירים. בממוצע יוצא לזוג כ-200... ש"ח (כולל קינוחים).מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/03/07

הסושי הכי טעים שאכלתי. ביקרתי כבר כמה פעמים במסעדה וכל המנות היו טובות - הסושי, מרק מיסו, הקינוחים והשיקוקו. השירות מעולה. הבעיה היחידה הם המחירים - יקר ביחס לשאר הסושיות. היינו מבקרים... יותר אם המחירים היו יותר סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/02/07

הזמנו מקום על מנת לחגוג יום הולדת לחברה. זו היתה פעם שניה שהגענו למסעדה ופעם אחרונה. מעולם לא נתקלתי ביחס כ"כ נוראי ממלצרית, שפשוט זלזלה בנו, דיברה אלינו בקרות, כעסה שהיתה אי הבנה עם... מנה אחת ושידרה לנו שהיא רק רוצה שנעזוב. את טקס העוגה עם הזיקוק פשוט העדפנו לעשות באיזה פאב מזדמן לאחר שנעזוב...ממש חבל שמתייחסים ככה ללקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
20/01/07

הבעלים חייבים לחשוב דחוף על פינת עישון שלא יפריע לסועדים בזמן הארוחה. או שיעשנו בחוץ. אנו היינו שם ולא סובלים ריח עישון ומפריע מאד לסעודה הטעימה. לכן לא מסוגלים לבוא שוב רק בגלל העישון.... מי שאוהב לעשן ולא מפריע לו שיבוא, רק שחבל שהבעלים לא מתחשב באנשים שאוהבים סושי ולא עישון. קחו את זה לתשומתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
15/01/07

אוכל טעים. יש רק במסעדה הזאת מה שאני אוהבת אבל יש מלא מלא אנשים אז צפוף וצריך לחכות ועיצוב לא משהו, אבל האוכל פשוט גן עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/01/07

אתמול חברתי הפתיעה אותי ב"תשתקי ותהיי ומוכנה בעוד חצי שעה" - מי אני לסרב ללימור?! :)אכן הפתעה, אני הייתי מנויה בסושייה אחרת בעיר ואת מון לא פקדתי עד לאתמול. ההפתעה הייתה מושלמת.... האווירה, דורון הברמן המקסים ומקצוען! מנות היין הבית קסטליאיני - הוגשו בכוסות ראויות ולא במנות לחץ. התאורה ומוסיקת הרקע היו מדוייקות - כמה שזה חשוב, לא עוד מוסיקה מנג'סת וילדותית. עמית הנהדרת מלצרית לבבית וזריזה להפליא. יובל שבדיוק הגיעה למשמרת מקרינה חום ואהבה מבלי להידבק יותר מדי - מיוחדת!והמנה העיסקית לזוג שהיא הכי יקרה מבין האפשרויות הייתה חגיגה קולינרית. לבד מהמגוון מרגישים שהפרודוקטים טריים ושהסושי לא ישב מפוחלץ כל היום וחיכה לנו.כבוד.נשיקות ואתם תראו אותנו שוב והפעם בתדירות יותר גבוהה.ולך לימורי - תודה גדולה על ההפתעה - הצליח לך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
3.3
05/12/06

ללא ספק אחת מ-2 מסעדות הסושי הטובות בארץ בהיבט של איכות המזון (מניסיוני בכתיבת ביקורות, אם אזכיר את השנייה המערכת תצנזר). דגים טריים, ביצוע מושלם ומקוריות עושים את ההבדל. חבל שהאווירה... נפגמת מעט בישיבה לא נוחה וצפופה (הן על המסוע והן במרפסת) ובעישון המאסיבי. השירות אדיב ומקצועי אם כי לעיתים מעט איטי. הסושי כל כך טוב שאנשים (ואני ביניהם) מוכנים לסבול את חוסר הנוחות. זה ככל הנראה הקונצפט של המסעדה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/11/06

המקום ברמה גבוהה, השירות מצויין {בעל המקום כל הזמן מתעניין אם הכל בסדר} האוכל טעים מאוד... אבל רק הכיסאות לא נוחים... אז הגיע הזמן להחליף... אם היה נוח הייתי מזמינה עוד אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כגקן - תמונה
כגקן 2 ביקורות
4.0
03/11/06

לפני כשנה ביקרתי פעם ראשונה ב-MOON ונהנתי מאוד מסושי.מאז כל פעם שבא לי לאכול סושי אני באה רק לפהסושי מדהים, אווירה נחמדה מאד, יש מבחר גדול של סושי והכי חשוב שרואים את כל הסוגים ובוחרים... לא רק מהתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה