נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
20/11/07

אחרי 5 שנים של הנאה וללא אכזבה מאף ביקור שלנו בטוקופיה והיו רבים כאלו אנחנו נאלצים להודות כי היינו במסעדה אתמול והייתה לנו עגמת נפש. נתחיל בכך שישבנו במשך כמעט 10 דקות מבלי שאף אחד ניגש... אלינו. המרקים שהוגשו לנו היו "בסדר" אך לא היו מתובלים כלל. המנות העיקריות שהזמנו היו גרועות, פרגית על מצע ירקות מאודים-הפרגית לא היתה עשויה, הירק הדומיננטי בצלחת היה תירס מקופסא ומספר חתיכות בודדות של קישואים תפלים עם רוטב חמוץ שלא היה ניתן לאכלו, הסטייק שהוזמן רובו היה שומן ולא בשר וגם ההגשה לא הייתה מוקפדת. מילה טובה יש לומר למארחת שזיכתה אותנו על מנת הפרגית שהוחזרה בשלמותה למטבח וכן פיצתה אותנו בקינוח ללא חיוב. מחירי הארוחות עלו מאוד ולדעתנו אינם עולים בקנה אחד עם מה שמוגש. חבל חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
12/11/07

טוקופיה היא המסעדה הכי טעימה בשפלה . ! . תמיד טעים ( 3 פעמים היינו לאחרונה ). אבל למה תמיד המוסיקה שמה לא קשורה לכלום ? אנשי טוקופיה תעדכנו את המוסיקה במסעדה שהחוויה תהיה מושלמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/11/07

פעם ראשונה שאני יכולה להגיד שהכל ממש בסדר כי תמיד הישראלים מחפשים מה לא טוב גם עם האוכל משגע אז השירות לא משהו, אבל במקרה הזה אני ממש ממליצה בחום על הסלט המרענן עם העלים הירוקים ברוטב... ויניגרט והבשר פשוט מדהים עשוי טוב בקיצור חבר'ה ממש מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
06/11/07

פוקאצ'ה מדהימה! מנות ראשונות בחלקן מעולות ובחלקן קצת מפוספסות (הרבה יותר מדי רוטב ומלח על הקרפצ'יו). במנות העיקריות - חלום, בעיקר הפילה, האנטריקוט והכבדים. להתרחק מהאוסובוקו (2/3 מהמנה... היו עצמות ושומן). מנות אחרונות חביבות ביותר. לא הכי זול, אבל היה כיף! אה, והיין השווה ביותר בתפריט הוא דווקא היתיר קמ"ש המדהים שגם מתומחר בצורה שווה לכל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין - תמונה
מעיין 4 ביקורות
4.3
25/09/07

ביקרתי במסעדה בפעם השניה לפני מספר ימים לאחר נסיון ראשון מוצלח. ביקורת זו מיועדת בעיקרה לבעלי המסעדה, אך גם למתעניינים.. המקום מקסים. חגגנו יומולדת 18 לאחי והגענו בצהריים עם בקבוק יין... שאישרו לנו להביא. לצערנו היה היין לא כשר ולכן לא הורשנו לפתוח אותו - לא כיף, אך בהחלט מעיד על רצינות במקום כשר (רצוי לרענן אגב את תפריט היינות - מאוד לוקה בחסר ולא מעניין - למי שמכיר את היינות). המנהלת החביבה פיצתה אותנו בהמשך בקינוח על אי הנעימות.. המנות הראשונות היו מצויינות (קרפצ'יו ומקלות כבש) מלבד הפטה כבד שמה לעשות.. לא עשוי עם חמאה ופה קשה להיות יצירתי מסתבר.. הבשר (עיקריות) שבשבילו חזרתי למקום, שכן זו המומחיות, היה הפעם מאכזב (ועל כן: "מפתיע"). אני ואחי הזמנו שני אנטריקוטים 300 גר'. הנתח שלו נראה סביר אבל שלי לחלוטין נראה כמו קצה של ה'רולדה' (והרי דבר ידוע שבמסעדה שמכבדת את עצמה לוקחים את החלקים האלה לציר,שיפודים וכדומה)והיה שזור (גם) בגידים. הנתחים היו עשויים במידה הנכונה, אבל בוודאות מוחלטת לא היו במשקל 300 גרם ורמתם היתה נמוכה מהפעם האחרונה - לסיכום - ממוצעים מינוס. פשוט חבל. כי כל המסביב היה נפלא - שירות, מוסיקה ואווירה כללית.. אבל בסופו של יום הגענו בשביל בשר, לא?. אנא, קחו לתשומת ליבכם (מנהלים/בעלים) ואני אשוב בעתיד (וגם סטייק) ורוד יותר.. בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/09/07

הזמנו אתמול מקום לערב. כשהגענו, המארחת הושיבה אותנו בשולחן זוגי שנדחס בקושי בין שני שולחונות של 6 ו 4 סועדים. למרות שהיה יכול להיות נחמד להכיר אנשים אחרים, העדפנו אוירה יותר אינטימית... ולבסוף ונאלצנו למצוא אותה במסעדה אחרת. היה מצויין :) לסיכום - למפגשי חברה - נראה סביר. לארוחות רומנטיות - יש מספיק מסעדות טובות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/08/07

אוכל מעולה, עשוי טוב וטעים להפליא. הייתי מס' פעמים במסעדה הן צהריים והן ערב ואף פעם לא התאכזבתי וזו הסיבה שאמשיך לבקר במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/08/07

מסעדה פשוט על רמה =]

עוד פרטים
הוספת תגובה
orlyaniv - תמונה
orlyaniv 4 ביקורות
4.7
01/08/07

מעולה, אבל ממש, חגגנו יום הולדת אתמול, וממש סוף הדרך, האוירה, המלצרים, ההגשה - הכל היה 10, כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
20/07/07

ביום ששי הגענו לחגוג יום הולדת.. ונהנינו מאד. המנות הראשונות - הוזמנו כבדים בריבה (מצוין) וסלט גינה (סתמי). הבשרים היו נפלאים , ובמיוחד פילה מניון ומדליוני פילה . השרות היה מקצועי... וידידותי. כדאי מאד לקחת ארוחה עסקית. בהחלט נשוב לבקר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה