נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/06/07

ביקרתי בטוקופיה שוב לפני כשבועיים לחגיגת יום הנישואים, אחרי שלא הייתי שם כחצי שנה. להפתעתי המלצרית ששירתה אותי בפעם שעברה זכרה אותי ואת אישתי ואף שאלה אם נרצה את המנות שהזמנו בעבר.... נדהמתי מכמות האכפתיות שלה ושל כל שאר המלצרים ואחראית המשמרת השחרחורת. הזמנו את השולה, ספיישל מיוחד וטעים ואת החריימה בורי שהיה חריף וטעים כמו שאנחנו אוהבים. שתינו יין עליו המליצה המלצרית ונהננו ממנו מאד. אפילו קיבלנו מרגריטות על חשבון הבית. לא לוותר על העוגת ביסקוויטים -מעולה. לסיכום- חוויה של אוכל ושירות. רק להנמיך טיפה את המוזיקה. תודה למיכל, בחיוך העבירה לנו ארוחה מקסימה. אבי- לקוח מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/06/07

אני בדרך כלל לא נותנת המלצות לשום מסעדה אך בקשר לטוקופיה הייתי חייבת לנהוג שלא כהרגלי. מסעדה מעולה, אוכל בטעם של עוד, שירות מעולה, מה לעשות שאין תלונות. כן גם בארץ יש מקומות כנראה... ששווים כל שקל ואתה לא קם מהכיסא בהרגשה שרימו אותך אלא להיפך, שתרצה לחזור שוב ושוב ושוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/07

אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים שוב ושוב למסעדה הזו, מפני שנראה כי כל אספקט שלה מושלם. ראשית, כמובן, האוכל. המנות המועדפות עלינו הן הכנפיים והחציל בטחינה כראשונות והסטיק העסיסי כמנה... עיקרית. אנחנו כל כך מרוצים מהם תמיד, שטרם ניסינו את שאר המנות.... כל זאת מלווה בפוקצ'ה נהדרת ומבחר רטבים. שנית, השירות מקצועי ומפנק, ברמת קריאת מחשבות... המקום שקט, ואפילו בתפוסה מלאה (היינו ביום שני בערב - היה מלא) אפשר לנהל שיחה ולהנות מאוירה רגועה ונעימה. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/03/07

אני ממליצה מאוד על מסעדה זו מבחינת האוכל ששבעים בסוף וגם נורא כיף לשבת שם עם מזגן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yul - תמונה
yul מבקר מתחיל
4.7
08/03/07

בכל פעם שאני ובן זוגי מתלבטים לאיזו מסעדה ללכת, האופציה הראשונה היא תמיד טוקופיה. בתור חובבי מסעדות וכאלה שנוהגים לצאת למסעדה מדי שבוע, טוקפיה עד היום אצלנו במקום הראשון. כבר עברנו על... כל התפריט ועדיין לא מצאנו מנה אחת שהיא פחות ממדהימה. למנות הראשונות הייתי ממליצה על הטאבולה תרד המפתיע בטעמו היחודי ועל החציל בלאדי שכמותו עוד לא אכלתי בשום מקום בארץ. הסטייקים מצויינים אחד אחד. השירות תמיד חם ואדיב. בקיצור... מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/03/07

I've found this restaurant years ago through a marketing campaign. They weren't kosher then, but everything was top rate: the food looked like only food on TV looks and it was amazingly... tasty, the service was surprizingly pleasant and professional like no other place in Israel, the atmosphere was inviting, calming and elegant, the prices very affordable. There aren't enough superlatives in any language to describe it.We were a bit aprehensive to return after they became kosher, but we are always ready for a chalenge and we were astounded: everything was even better and the prices have not changed!This is the real place for gourme eaters in Israel - I've tried places in Herzlyia and Cesaria and even Zichron Yaacov: Tokopayia are a class above all!Thanks for the good work guys!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
26/02/07

המסעדה הכשרה הראשונה שאני ממליצה עליה בחום. מסעדה יפה אך לא פלצנית.הגענו בקבוצה גדולה במוצ"ש לחגוג יום הולדת. כל הקבוצה יצאה מהמסעדה נפעמת. החל מהאוכל המעולה: מי שאוהב דגים חייב להזמין... את הצ'פורה בטבון אפויה במעטפת מלח גס ועשבי תיבול. הסטייק היה פשוט מעולה וכנ"ל לגבי מנות הקינוח. המלצר ניר היה פשוט מקצוען שזה דבר נדיר בארצנו... ממש נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
4.7
10/02/07

הפעם שלא כמו תמיד החלטתי לכתוב ולשתף את כולם. כמו שאומר אורי גלר: מ-ה-מ-ם. הגענו לאחר שתאמנו זאת טלפונית עם מארחת מקסימה ואדיבה וישבנו בפינה נעימה וחמימה (מי שמגיע עם סוודר ומעיל כדאי... שיצטייד בחולצה קלילה).מיד עם ישיבתנו פנתה אלינו המלצרית שהפליאה בזכרונה את מיטב המנות שאינן רשומות בתפריט, רשימת קוקטלים וכמובן יין. פתחנו במנה ראשונה - פוקצ'ה חמה וטעימה עם מיטב רטבי הבית והתענגנו על קוקטייל קאשסה עם תותים גדולים וטריים (שבסוף הארוחה דאגנו לחסל אותם). מנת ביניים הייתה חצאי כנפיים קריספיות ברוטב סצ'ואן וחציל בלדי עם טחינה שהוגש בסגנון חדש ומגרה.לאחר שסיימנו את המנות עד הפירור האחרון ובלי לחץ של מלצרים פינו את השולחן והוגשו לנו "המנות העיקריות". פרגית צלויה במידה הנכונה ברוטב טריאקי מהביל וים של ירקות צלויים בצבעים וטעמים ערבים לחיך. אנטריקוט מיושן (מדיום וול) ברוטב פלפלת מעושנת שכל ביס ממנו פשוט נימוח בפה ולצידו חצי תפו"א אפוי וקריספי שמשתלב מצויין עם המנה. עצה שלנו - את הדיבורים והשיחות תנצלו עד לשלב זה, משום שבעיקריות צריך להתרכז כי כל ביס הוא סימפוניה בפני עצמו. בשלב הזה לאחר שהזמנו כוסות תה עם חליטות מהבילות והיינו שבעים, עייפים אך מרוצים הוגשה לנו עוגה שכבות בסקוויטים ושוקולד לקינוח על חשבון הבית. רגע, רגע, רגע, אני מדגיש וחוזר ואומר לא לוותר על העוגה הזו. תמשיכו כך ואנחנו וכל מי שנמליץ בפניו נמשיך ונגיע. תודה רבה לכם על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם מבקר מתחיל
4.7
03/02/07

אחרי כל ההמלצות שהובאו כאן לפני אין לי ממש מה להוסיף. לא ניכר באוכל שהפכו את המסעדה לכשרה ואפילו יותר מהנה לאכול קינוח מפנק אחרי מנה בשרית. מומלץ בחום שיני השום האפויות שמגיעות עם לחם... הבית המדהים! המלצרים יודעים היטב את המנות והרכבן כאילו הם לוקחים את התפריט הביתה כל יום ללמוד, הכנפיים ומקלוני בשר בטחינה כמנות ראשונות מעולות, לקינוח כדורי גלידת הסורבה טעימות ובמיוחד בטעם מלון. אוכל טעים, אוירה נעימה מאוד, שרות אחד המוצלחים ותמיד יש חנייה באזור. מומלץ הכי בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/02/07

האוכל נהדר, המנות מספקות שירות אדיב ביותר. בקיצור, מומלץ בחום ואני בטוח אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה