נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/03/08

ביום רביעי האחרון עשינו מסיבת הפתעה לאבי בטוקופיה, היינו 12 איש היה אוכל מעולה. שרות מצויין והכול תיקתק כמו שצריך ממש ממומלץ.. לקחנו את התפריט של ה-230 ש"ח לאדם קצת יקר אבל שווה..... מומלץ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/01/08

איזה כייף להגיע למסעדה שלכם טוקופיה. תודה על חויה מושלמת... חגגנו יומהולדת לחבר שלי והיה מושלם!!! האוירה רומנטית האוכל כ"כ טעים השירות מפנק. הפוקצ'ה והפטה זה פשוט תענוג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
4.3
02/01/08

היתי עם חברות ביום הולדת והיה ממש גן עדן האוכל היה מעולה ובשפע ושרות מצויין מומלץ מאוד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/12/07

הפעם זאת לא המלצה קולינרית, אלא התיחסות לתפריט וזמינות המנות. נכנסנו היום, אחרי מספר שנים שלא היינו שם. ציפינו לתפריט ארוחות עסקיות במחיר סביר, אך הופתענו. הופתענו ממחירים גבוהים... במיוחד, שאולי מוצדקים - על זה אינני יכול להביע דעה. חיפשתי מנה במחיר סביר (הזול ביות מבין המנות הבשריות) ומצאנו: המבורגר, ב-87 ש"ח. יפה, נכון? רק שמשום-מה פריט טריוויאלי כל-כך לא היה בנמצא היום, 23.12.2007, בשעה 12:50. קמנו והלכנו - לעצמנו הבטחנו שלשם לא נחזור - ושוב, לא רק בגלל המחירים אלא גם בגלל שכשמבקשים מנה זולה יותר היא "חסרה"... זאת התנהגות ישראלית טיפוסית, ועם כל הכבוד לשף של טוקופיה, שגם הוא רוצה לנוח בשבת כמאמר הפרסומת, אפשר למצוא מסעדות לא פחות טובות, ממוקמות במקומות קצת יותר מושכים ועם פחות יומרה. מקום המכבד את עצמו היה מציע בנסיבות אלה מנה אחרת במחיר המנה ה"זולה"ובלבד לנסות למשוך אליו את לקוח לביקור נוסף. אז שלום ולא להתראות, טוקופיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
17/12/07

חגגנו ליפני 3 חודשים יום הולדת לחבר. ומה שיש לי לספר, בלי לבלבל יותר מידיי את השכל . הייה מעולה .גם מבחינת השרות, ובעיקר הטעם וגם גודל המנות. פשוט 10 איזה כייף ביום חמישי יש עוד יום... הולדת, וכמובן שחוגגים בטופוקיה. מקווה מאוד שנהנה גם הפעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
1.3
13/12/07

הזמנו לשעה 21:30. כשהגענו לא שמרו לנו מקום. חיכינו, רעבים, עד 22:00. מה שכן, קיבלנו לשתות משקה אלכוהול מחמם תפוחים, שהיה טעים מאוד. הזמנו מנות ראשונות - היה בסדר וטעים. אני הזמנתי בשר... 300 גר' סטייק - מדיום. הגיע באיחור רב, אחרי שכל האחרים קיבלו את המנות שלהם - רייר לגמרי. סיבוב נוסף למטבח, וקיבלתי אותו שרוף לגמרי - מגעיל עם שרידי פיח, ובלי רוטב. לאחר הסברים מייגעים של המארחת - ושכנוע שלה - לנסות שוב - נפלתי בפעם השלישית. הסטייק הוגש הוגש ללא סכו"ם. הבשר היה לא טעים, אכלתי ממנו מעט מאוד. הפעם כבר לא היה טעם להעיר למלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/12/07

היה ממש טעים ... שרות טוב ואוירה נחמדה קצת יקר אבל בימי הולדת כיף להיתפנק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה ואור - תמונה
אריה ואור מבקר מתחיל
2.4
30/11/07

הזמנתי 400 גר' ברוטב פלפלת מדיום רייר קיבלתי 300 גר' ברוטב יין "עשוי היטב" ביקשתי להחליף ותוך 3 דקות קיבלתי נתח בשר חרוך דומה להפליא לקודם אבל ברוטב אחר. חכו זה לא נגמר פה... לאחר... ששילמנו, ביקשו מאיתנו בנימוס ואדיבות (שלא לומר בדחילו וברחימו ) לעזוב כי יש אורחים שמחכים בחוץ. גועל נפש!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/11/07

אין מילים פשוט הכל טוב האוכל והשרות מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/07

האוכל נהדר ועשוי טוב, האוירה מפנקת ונעימה, השירות מעולה, מסעדה ברמה מעולה! אני ובן זוגי נהננו מכל רגע ששהינו במקום. זו הפעם הראשונה שביקרנו במסעדה ואני בטוחה שאמשיך לבקר. אחת המסעדות... הטובות שיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה