נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

295 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
5 ביקורות
4.7
15/07/08

עזבנו את התאומים הקטנים שלנו והגענו לסעוד כאן במסגרת פסטיבל "שף תאכל". המסעדה ברמה גבוהה וקיבלנו המלצה עוד קודם לכן, והמחיר במסגרת הפסטיבל השתלם. לא הקטינו מנות בגלל התפריט של הפסטיבל-... וכל הכבוד. מנות מוגשות ברמה גבוהה ונעימה לעין וטעימות להפליא. שירות מעולה- ע"י הילה- שהייתה אדיבה, הסבירה ומילצרה בו זמנית על מספר שולחנות שהגיעו יחד ותקתקה עניינים- ואפילו פינקה אותנו ביין קינוח- כששמעה שעזבנו את הקטנים ובאנו ליהנות. כל הכבוד על הרמה והאיכות, נחזור גם בלי ההנחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/07/08

ביקרתי במסעדה עם בעלי בפעם הראשונה. מסעדה מעולה! השירות היה מפנק מאוד, המנות היו מעוצבות להפליא והאוכל טעים וברמה גבוהה. פוקצ'ה טעימה לפתיחה, פטה וחציל שרק עוררו את התאבון להמשיך,... אנטריקוט (עשוי נהדר) ופילה אמנון שהיה חגיגה בצלחת. קינחנו בקראנץ פילו וטראפלס שוקולד מעולה. ואין ספק שנחזור שוב. (אווירה רומנטית בערב). בקיצור, מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/07/08

מכירה את טוקופיה בגרסה הקודמת שלה והיא לחלוטין לא נופלת ברמת האיכות מאז שהיא כשרה. האוכל תמיד מפתיע וטעים, השרות תמיד טוב ומפנק, נראה שהלקוח הוא לחלוטין בראש מעייניו של בעל העסק. ישר... כוח, המלצה מובטחת שלי תמיד. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
08/07/08

כאשר נכנסנו למסעדה התרשמנו מאוד מהעיצוב, אך נראה שכל ההשקעה התמקדה בו ובמחיר שהלקוח צריך לשלם עבורו. שכחו פה את האוכל והאווירה.האוכל: הזמנו סלט שהגיע ללא תיבול. כאשר ביקשנו רוטב לסלט... קיבלנו רוטב על בסיס לימון בלבד שהיה כבר בסלט (כי לא היתה חלופה אחרת).הדג סלמון היה אנמי לחלוטין. הזמנו עוגת ביסקוויטים - נחמד אך הייתי מצפה שהשוקולד יהיה חם.האווירה: הייתי מצפה שמסעדת שף תהיה רגועה ושלווה. לא מצאנו את זה שם בין כל ההמולה והרעש. אגב, המוסיקה ממש נוראית ולא מתאימה למסעדת שף.השירות: המלצרים מאוד קשובים ואדיבים. בכל פעם שהזזתי את הראש בכדי לשאול/לבקש משהו מהמלצר נוצר קשר עין.המחירים: שילמנו 300 ש"ח עבור התענוג המפוקפק. 17 שקל עבור בקבוק (0.3 ליטר) בירה שחורה - כנראה שזהו המוצר הכי איכותי במסעדה כי זה הדבר היחיד שמסביר את המחיר השערורייתי.לסיכום: לא ברור לי האם המסעדה היא אכן מסעדת שף, אם כן, איפה השף?! אוכל באיכות ירודה ובטוח לא מצדיק את המחיר המופקע.פעם ראשונה ואחרונה שאנחנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
19/06/08

הייתי בפעם הראשונה במקום ואין ספק שאחזור בשנית , אגב מסעדה כשרה וגם נהדרת - שילוב שקשה למצוא , חגגנו יום הולדת מאוד נהנינו מהמנות , הפוקצ'ה הייתה נדירה , סטייק אנטריקוט נפלא , מחירים -... פחות נפלאים , אבל שווה -במיוחד אם חוגגים איזה ארוע , תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/06/08

איך מסעדה שמגישה באמת אוכל כשר טוב ואיכותי יכולה להרשות לעצמה להסתכל על התפריט הביבי שלה ולקרוא לעצמה מסעדת שף....באמת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
25/05/08

קוראים לי רעות נתנאל ואני בת 17 והמשפחה שלי אוכלים בטוקופיה כבר הרבה שנים! ותמיד האוכל היה מוצלח וטעים במיוחד!אישית המנה שאני הכי אוהבת זה הלחם עם השום שמגיע כמנה ראשונה לכל שולחן שאף... פעם לא מאכזב אותי! כל ביס וביס מצוין! וגם לקחתי את המתכון. אחרי הרבה זמן לא היינו אנחנו באים היום 25.5.08 לחגוג יום הולדת לבעלה של אמא עופר! אני בטוחה שיהיה מוצלח כמו תמיד!אחלה של מסעדה:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer מבקר מתחיל
2.7
17/05/08

הגעתי לשם בעקבות המלצה של חברים ממושב באיזור, המקום עושה רושם נחמד ושומר על פוזה.הבעיה שלי החלה כאשר הגישו לי סטייק לא במידה שבקשתי חלקים ממנו היו RARE וחלקים עשויים יותר מידי. כאשר... בקשתי להחליף אמרו לי שככה מגישים פה ואני יכול לקבל סיבוב נוסף על הגריל, ממש אכזבה, שלא נדבר על המחיריםפחית קולה 14 שקל.אני לא נכנס לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
my - תמונה
my 2 ביקורות
3.0
04/05/08

שמעתי הרבה המלצות טובות ואחרי שהמסעדה המועדפת עלי ניצלתי את ההזדמנות כדי לבקר בטוקופיה.המקום יפה מאוד, אמנם בסגנון אפלולי כזה שבד"כ לא לטעמי במסעדה, אבל מוקפד ועשוי עד הסוף, אז לא ממש... הפריע לי.אני וחברה שלי הגענו במהלך שבוע גורמה של מעריב, או משהו כזה, כך שהיה כל מיני דילים כאלה שהיו אמורים להוזיל את המנות. בת הזוג ניצלה את זה.מנה ראשונה לקחו סלט גינה שבהתחלה נראה די דלוח אבל התגלה כמוצלח עם תיבול מדוייק בצורה מדהימה לטעמנו. לקחנו גם מקלוני בשר כבש שהיו סתמיים מאוד ואחרי שטעמתי אחד פשוט לא נגענו. לשולחן גם הוגשו פוקאצ'ות שהיו ממש מוצלחות לטעמי, אבל בת הזוג חשבה שהן קצת שמנוניות ומלוחות.לעיקריות בת הזוג לקחה פרגיות בטריאקי שהגיעו לא חמות מספיק, ואחרי שחזר מחימום מהיר, היה נראה שחזר קטן יותר, אולי המנה פשוט קטנה בגלל שזה היה במבצע הזה, לא יודע. בכל מקרה הפרגיות היו נהדרות. אני לקחתי אנטריקוט 400 גרם שהיה האנטריקוט הכי גרוע שאכלתי אי פעם במסעדה שמתיימרת להיות איכותית. זה היה נתח בשר מעפן לחלוטין, לקרוא לו נתח זה עלבון. ביקשתי מדיום וול והוא הגיע כאשר בכל איזור בו הוא עשוי במידה אחרת, פעם לא עשוי מספיק, פעם כמעט חרוך. זה סטייק שאולי לגיטימי במנגל של יום העצמאות אבל לא במקום כזה.לקינוח לקחנו טראפלס שהיה נחמד, אבל גם די סתמי.היה לנו מלצר ממש נחמד ומקצועי שהסביר בסבלנות וביסודיות על כל מנה ששאלנו והציק לנו בדיוק במידה הנדרשת.לא יודע אם זה היה יום גרוע של השף או שזה פשוט ככה, אבל המקום נחמד מאוד, יש בו כמה מנות מוצלחות, אבל רובן בצורה חד משמעית פשוט לא מצדיקות את הכסף. המקום יקר, ויקר זה בסדר, אבל כשאתה מקבל תמורה מתאימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit מבקר מתחיל
4.7
08/04/08

חגגנו יומהולדת 27 לאחותי ונהננו מכל רגע. היינו 6 והזמנו את המנות העסקיות. המלצר (אסף נדמה לי) היה מקצועי ועזר לנו לבחור מנות וקלע בול... מומלץ מאוד ללכת לטוקופיה, והמלצה אישית שלי בקשר... לקינוחים - תלכו על עוגת הביסקוויטים המעלפת.... תודה רבה ונפגש ASAP.

עוד פרטים
הוספת תגובה