נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

עידן - תמונה
עידן 2 ביקורות
מקום שווה
5.0
21/07/12

אחלה מקום אוכל טעים מחיר הוגן הכי שווה זה העיסקיות באמת מומלץ לכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
נופר - תמונה
נופר מבקר מתחיל
לפנק לפנק לפנק
5.0
30/05/12

ביום ראשון בחג השבועות,חגגנו 20 בני משפחה יום הולדת לסבתא. אפתח ואומר שזאת היתה חווית אכילה שמעולם לא חווינו. אוכל טעים, שרות אדיב ומקצועי וכל זאת למרות השגעת מסביב. בעל הבית לא פסק... מלגשת אלינו ולדאוג כאילו הארוע שלו. מדהים בכל המובנים. חובה לנסות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמיר - תמונה
תמיר 2 ביקורות
הזמנו מקום ונאלצנו להמתין כ-20 דקות
2.3
05/05/12

הזמנו מקום בטלפון ל-4 אנשים ביום שבת 5.5.12 בצהרים, וכשהגענו למקום, נאלצנו להמתין בכניסה צפופה במשך 20 דקות. ציינו במפורש בפני המארחת שהזמנו מקום לשעה זו, אך אמרו לנו להמתין. אחרי 15... דקות בהן אנחנו ממתינים בעמידה מכניסה צפופה ללא אפשרות לזוז מילימטר, שאלנו את המארחת מה עם השולחן שהזמנו, ולמה בכלל לא ציינו עוד במהלך ההזמנה שבצענו, שלא יהיה מקום בשעה הזו. המארחת אמרה בטון מתריס "שלפעמים לא מסתדר! ושלא קרה כלום!". אז יופי שלפי דעתה כלום לא קרה, אבל אנחנו היינו צרכים לעמוד במסדרון צפוף שכל רגע משהו עובר דרכו לשירותים במשך 20 דקות. ממש הכיוף שציפיתי לו. אם אין מקום לשעה שאני מבקש, אז שיודיעו לי במועד ההזמנה, ואני אגיע בשעה מאוחרת יותר. העובדה שלא היה שולחן פנוי כשהגענו מצביע חד משמעית שהתכנון של סידור השולחנות לקוי. לסיכום, פשוט התנהגות לא מקצועית! האוכל היה בסדר, סטנדרטי. נקודת האור היחידה בכל הסיפור הזה היא שהמחירים נמוכים במקצת לעומת רוב המקומות בחיפה. אבל לא באופן משמעותי. לסיכום, אני, לא אגיע לשם יותר. אני מעדיף לשלם עוד 10% אבל לא לעבור את הסיוט הזה שוב, ולאכול במסעדה שכאשר אני קובע שאני מגיע בשעה מסויימת, דואגת שיהיה לי שולחן מוכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruty Weiss - תמונה
Ruty Weiss מבקר מתחיל
מקום מקסים--חוות דעת
4.8
09/04/12

מקום מקסים,אווירה נעימה מאוד,אוכל מצויין,שירות אדיב +++ ,מאוד נהננו ,גם בעבר היינו ונהננו. נמשיך להגיע גם בעתיד וכמובן נמשיך להמליץ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי בובליל - תמונה
רפי בובליל מבקר מתחיל
שווה כל שקל
4.3
31/03/12

קראתי תגובות לפני שהלכתי לשם הייתי מהוסס עכשיו אני בטוח הבעלים מתייחס כחתן ביום חופתו עובר שוחלן שולחן כאילו היו אורחיו האישיים דואג מכוון נותן חיוך ובכל 4 המנות כולל הסלטים אין אף... פספוס היה 10 ואני מבטיח לחזור לשם בקרוב.תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד 4 ביקורות
אוירה מיוחדת ואוכל טוב
4.5
12/03/12

באנו כל הצוות מהעבודה לאכול במסעדה, הזמנו מגוון נתחי בשר - פילה, אנטריקוט, נתח קצבים וסינטה, כולם היו מצויינים ובמידת עשייה בהתאם לבקשת כל סועד. בקיצור, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 12 ביקורות
כל כך עסיסי
5.0
27/02/12

חובה להגיע ולאכול אנטריקוט רמת הגולן 400גר'. כל כל עסיסי וטעים- אין דברים כאלו. אני לא אוהב לכתוב המלצות אבל במקרה הזה הייתי חייב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
חובה להגיע ולנסות את החצי עוף!!!
5.0
27/02/12

אתמול אכלנו אני ו2 חברים בסטקיה בפעם הראשונה. הגענו בשעות הצהריים, המסעדה היתה מלאה בסועדים ומלאה בקליפות בוטנים על הריצפה- מעולה! היו הרבה דברים טובים לספר עליהם כמו השרות והאדיבות אבל... הכי הכי היה החצי עוף בלי עצמות שאכלתי- אין כמוהו. גם החברים שאכלו אנטריקוט עדיין מפנטזים לחזור לשם. חבל שאנחנו כל כך רחוקים. בטוח נשוב, ועד אז נמשיך לפנטז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
spetznaz - תמונה
spetznaz 2 ביקורות
מסעדת בשר מעולה
4.0
29/01/12

המקום מבטיח בשר איכותי ומספק בדיוק את משמבטיח. המחירים ממוצעים יחסית לשאר המקומות, אך בהתחשב בכך שהבשר הרבה מעל הממוצע (ניסינו "רמת הגולן") זה הופך את המחיר לסביר ביותר. מומלץ לכל מי... שרוצה סטק סינטה איכותי. בהתייחס לתגובות הקודמות - רמת עשיה בול לפי המבוקש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק 2 ביקורות
אכזבה, השקעה יתרה באווירה ומינמלית באוכל
1.5
07/11/11

ישבנו כ10 חבר'ה לחגוג יום הולדת. מחירים יקרים ולכן ציפינו למשהו איכותיץ המסעה מעוצבת בקפידה ויש אווירת בוקרים ומעניינת אבל כאן מסתיים הקטע החיובי. 10 אנשים ללא יוצא מן הכל קיבלו מנות לא... מבושלות והיה צריך להחזיר פעם אחר פע לצלייה. המלצר הודה כי אין להם את דרגת העשייה הנמוכה ביותר בלו/ VERT RARE אז כל המנות מתקבלות ברמת צלייה לפחות רמה אחת נמוכה יותרת כך לדברי המלצר. גם שהחזירו לצלייה הם חרכו את הצד החצוני בעוד החלק הפנימי נע לחלוטין! לא מדממם, נע!. אישית מסטייק הפרגית קיבלתי שלשול שגם לא נצלה כראוי. מלבד אחד הקינוחים שהיה דווקא טעים מאוד המסעדה הזו היא 100% אכזבה ושומר תאבונו ירחק. מיותר לציין שאף אחד מהאורחים לא ידרוך במסעדה שוב זו שלא יודעים בה להכין סטייק כראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של alina
alina
14/11/2012