נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

שירן - תמונה
שירן 2 ביקורות
אחת המסעדות המצויינות!!!
5.0
19/01/13

סעדנו אתמול, שישי בערב, לראשונה במסעדת הבוקרים. הבוקר התעוררנו עם חיוך במחשבה על המסעדה. החל בשירות המפנק והמהיר, דרך האווירה המיוחדת השורה במסעדה וכלה במנות שערבו לחך. נהננו מכל ביס,... ממליצים בחום לכולם, בטוח נבוא לבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexey Tomsov - תמונה
Alexey Tomsov מבקר מתחיל
הסטייק טוב מאוד
3.3
08/01/13

המנות הראשונות שטעמנו דיי משעממות: החומוס מרגיש קצת מקופסא, הבורגול לא מתובל כמו שצריך. המנות האחרונות לא מיוחדות וטיפה מתוקות מדיי. אז נכון,באים בשביל הסטייק והסטייק טוב מאוד. אישית,... לראות מקרר בשרים שקוף בכניסה קצת מוריד את התיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית 8 ביקורות
לא בשבת!
3.8
23/12/12

היינו ביום חול והיינו בשבת. השירות היה מהיר ואדיב בשני המקרים, אבל בשבת צפוף מאוד ורועש. בפעם השנייה שהיינו התאכזבנו, היה נדמה לנו שבפעם הקודמת האוכל היה טוב יותר. לזכות המסעדה יש לזקוף... את המנות הצמחוניות ואת הקינוחים בלי סוכר. מבחינה זו אפשר להגיע גם עם ההורים המבוגרים וגם עם האחות הצמחונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
ביקור במסעדת הבוקרים
4.8
16/12/12

ביום שישי חגגנו לביתי יום הולדת בסטקיית הבוקרים. הזמנו שולחן דרך האינטרנט (ללא בעיה)והגענו בשעה היעודה. האווירה,השירות, המבחר ןהאוכל היו מעולים. המנות הראשונות הגיעו מהר מאוד והיו... טעימות מאוד. מסעדה מומלצת מאוד לאוהבי בשר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 4 ביקורות
חוויה
5.0
27/11/12

ההמבורגר הוגש בדיוק במידת העשיה הראויה והמרקים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/09/2016
תודה, תודה, תודה! אתם חלק מההצלחה שלנו! 😚😚😚
דנה - תמונה
דנה 2 ביקורות
היה מדהים
5.0
10/11/12

אתמול 9/11/2012 אני ובעלי חגגנו יום נישואים ראשון שלנו במיסעדת הבוקרים חיפה וכמובן כמו בכל פעמים נהיננו כמו שלא נהיננו באף מיסעדה. למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום ולמרות שהזמנו... מקומות והגענו בזמן עדיין לא היה שולחן פנוי, המקומות היחידים הפנויים היו על הבר אז החלטנו להיתפשר ולאכול על הבר. השירות היה מעולה הגריל מנים נתנו לנו שירות חם ומפנק ונתנו הרגשה שאנחנו היחדים במסעדה, הבשר היה מעולה ומעודן ושווה כל שקל ששילמנו. אז רצינו להודות למיסעדה המפנקת וטעימה הזואת . אנחנו נמשיך להגיעה ולהינות מהאוכל והשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Miscovich - תמונה
Meital Miscovich 2 ביקורות
הייתי בהלם מהשירות הגרוע של המסעדה
1.0
05/11/12

שלום, היום הייתי בהלם מהשירות הגרוע במיוחד שקיבלתי מהמסעדה מבחורה בשם שרית. הזמנתי משלוח מהמסעדה דרך "סיבוס". המשלוח לא הגיע אלי. התקשרתי למסעדה לשאול מה קורה עם זה, ואמרו לי שהיה עיכוב... ושהשליח יצא לפני שתי דקות ויגיע אלי בדקות הקרובות. משלא הגיע, התקשרתי שנית אחרי שעה, ואז נאמר לי שהוא יצא עכשיו, ולא לפני שעה. ואז האחראית שרית לקחה את השיחה, ואמרה לי שההזמנה שלי בכלל לא התקבלה. היא אמרה לי לדבר עם חברת סיבוס על כך. למה הייתי צריכה לחכות שעה לשווא במקום שיבדקו זאת כבר בשיחה הראשונה שלי אליהם? בכל מקרה דיברתי עם סיבוס והם אמרו שההזמנה התקבלה אצל המסעדה. התקשרתי שנית לשרית, שרית ענתה לשיחה והסברתי לה שההזמנה הייתה אמורה להתקבל אצלם, היא אמרה שהיה להם היום בלאגן ואי סדר עם המשלוחים, ושההזמנה לא התקבלה, ושאדבר עם סיבוס, בשלב זה היא התחילה להרים את הקול שלה עלי. אמרתי לה שאם לא קיבלה את ההזמנה שתזכה אותי כי חוייבתי על משלוח שלא קיבלתי. אמרתי לה שלא תרים את הקול שלה, היא אמרה "אני אצעק עלייך כמה שאני רוצה", בשלב זה לא הייתי מוכנה להמשיך לדבר איתה. לסיכום, בתור לקוחה לא ציפיתי שנותני שירות של מסעדה יצעקו אלי וידברו אלי בחוצפה. כנראה ששירות זה לא משהו שמודעים אליו במסעדת הבוקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
היינו נהננו נחזור
4.3
03/11/12

בני עבר לגור באזור חיפה והזמין אותנו על חשבוננו למסעדת הבוקרים לדברו יש כאן מרקים נהדרים (בני ואני חובבי מרקים ) בקיצור תהליך ההזמנה לשבת היה קצת מסובך באתר רסט נאמר כי אין מקום הטלפון... 057 התנתק אבל חיפוש בגוגול העלה את המספר הישיר של המסעדה וראה זה פלא יש מקום ומזל שהזמנו כיראה כול חיפה מגיעה לכאן בשבת. המקום גורם לציצי הקיבה לרצות בשר בשר....בקיצור בני לקח מרק "אכול ככול יכולתך" אני וזוגתי מרק אחד כול המרקים נהדרים וכן בהמלצת בעל הבית לקחנו מנה זוגית (רצינו מיקס גריל אבל אין בשבת) ןבנוסף קבבים שלפי דברו הטובים בארץ (אפילו מתחרים בקבב של רחמים מטבריה) בקיצור אכלנו נהנינו ויצאנו . השרות אדיב ומהיר ומקצועי התור בחוץ לא קטן אפילו קבלנו קינוח על חשבון הבית אבל בחוץ בחוץ נחזור באמצע השבוע כדי לבדוק את המיקס גריל ומרקים נוספים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalab - תמונה
michalab 3 ביקורות
סטקיית הבוקרים
5.0
20/10/12

המקום מעולה, הקונספט ממש מגניב, האוכל טעים, באמת שאין וויכוח שזו המסעדה הכי טובה שאכלתי בה בזמן האחרון, העסקיות משתלמות ופועלות גם ביום שישי עד 18:00 שזה יתרון עצום. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתי - תמונה
מתי 7 ביקורות
סה"כ בסדר
3.3
12/08/12

היינו 7 אורחים ביום שבת צהרים 11/8/2012 . הזמנו מקום מראש והשולחן היה מוכן ולא נאלצנו לחכות בתור בכניסת המסעדה. האוכל היה בסה"כ בסדר, הוגש מהר חם וטעים . מנת קציצות טלה היא בסה"כ... קציצות המבורגר .. המנה היתה קטנה לטעמנו מ 300 הגרם שהיה רשום בתפריט, המלצרית אישרה שאכן זו גודלה של המנה , גם מנהל המסעדה שהסתובב שם כל 10 דקות בין השולחנות (כל כבוד) אישור שזו המנה , מה שלא השביעה את החייל הקרבי שאכל אותה , המנהל הוסיף במתנה נקניקיה תוספת. ביקשנו 3 פעמים קנקן מים קרים, קצת מיותר אך מובן במצב העומס הגדול במסעדה. השירות היה טוב וקיבלנו גם גלידות אמריקאיות במתנה

עוד פרטים
הוספת תגובה