נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

צביה - תמונה
צביה מבקר מתחיל
אי אמת בפרסום
2.8
03/06/13

לפני שהגענו למסעדה בדקנו את המחירים באתר המסעדה באינטרנט.. מכיון שהמחירים נראו סבירים , וגם למסעדה יש ציון גבוה החלטנו להגיע, האוכל אכן טעים מאד, השרות טוב מאד אבל... אין כל קשר במציאות... למחיר המפורסם באתר לבין המציאות.. פלטת סלטים קטנה באתר 68 ש"ח במציאות 85 ש"ח. שניצל חזה עוף באתר 54 ש"ח במציאות 59 ש"ח שיפודי פרגיות 300 גר' באתר 58ש"ח במציאות 64 שח סה"כ שילמנו 220 ש"ח במקום 196 ש"ח שהיינו אמורים לשלם לפי המחירים שפורסמו באתר.. אכזבה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
isela - תמונה
isela מבקר מתחיל
אירוע בסטקיית הבוקרים
3.8
01/06/13

חברים, אתמול חגגתי יום הולדת וחיפשתי מסעדה עם תפריט עשיר ומגוון. בחרתי במסעדת הבוקרים ומאוד נהנינו, האוכל היה מצוין, השירות היה אדיב ומקצועי, באמת רק מחמאות, אבל כשאני קורא תגובות של... אחרים המתלוננים על תקלות כאלו או אחרות מסוימות ובעלי המקום לא מפצים או מתקנים את התקלה אז איך להגיד זאת - קצת מוריד לי. בעלי המקום יכולים להיות הכי מנוסים בעולם, תקלות קורות כמו בכל מערכת , צריך לדעת לפתור, ובמסעדה צריך לדעת איך לפצות את הלקוח ע"מ שיחזור שוב ושוב ושיהיה שגריר טוב בקרב קהל הלקוחות. זאת עצתי החמה אליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב מבקר מתחיל
מסעדה כלבבי
5.0
12/05/13

בעל הבית ואשתו, הגיעו לשולחן פעמיים למרות שהמסעדה הייתה מפוצצת, הילדים קיבלו גלידה חינם בסוף הארוחה, היה אוכל בשפע ,וטעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגי - תמונה
חגי מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
1.3
31/03/13

באנו לנשנוש של ״לא צהריים ולא ערב״. ארבעה אנשים די רעבים. באחד המוקפצים נמצא פקק של בקבוק קולה. לזכות המקום יאמר - על הפקק היה כתוב ״כשר לפסח״. ... נרגענו ! קראנו למלצרית שהודיעה:... ״צריכה לקרוא למנהל״. יפה. יש נהלים במקום. חזרה בלי המנהל. ״ מה תרצו במקום ?״. ככה ישר - לא מתנצלים ולא כלום. אז ביקשנו את המנהל. בא. התנצל בשחצנות. הוא כבר בן 60 וראה הכל. 40 שנה בעסקי המסעדנות. מאכיל 600 איש ביום. ״ ככה זה במטבח. קורים דברים. גם בבית קורות תקלות״. לא יודעת איך אצלכם - אצלי בבית אין פקקים של קולה במוקפץ. גם לא בשום מנה אחרת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מגן - תמונה
מגן 5 ביקורות
מסעדה מדהימה
5.0
29/03/13

האוכל היה פשוט מעולה, מידת עשייה מדויקת והפירה הכי טוב שאכלתי בחיי. היתה תערוכה במרכז הקונגרסים אז היה ממש עמוס במסעדה ולמרות שהזמנו מקום לפני לקח זמן להושיב אותנו והיה בלאגן, שוב בגלל... תערוכה גדולה שהיתה באותו היום. ולמרות זאת לא חיכינו יותר מדי. המחירים מאוד סבירים (בעיקר כשמתרגלים למחירים של המרכז). בקיצור, לא פעם ראשונה במסעדה ובכל פעם נהנים מאוד. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
jogger - תמונה
jogger 13 ביקורות
מדהים
4.5
17/02/13

עזבו את התוספות עזבו את הכל בשר איכותי עשוי בצורה מושלמת ברמת MW או M פשוט ללקק את הצלחת! האוירה והשרות מעולים גם כשהמסעדה מלאה, שווה כל שקל ב.ה אחזור למסעדה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Garry - תמונה
Garry מבקר מתחיל
יחס מזלזל
1.0
16/02/13

היום הלכנו 3 חברים, צעירים, משוחררים ומרוויחים שכר מינימום, לאכול בסטקיית הבוקרים בחיפה לרגל יום הולדת. לקראת סוף הארוחה קלטנו שיש לנו ג'וק בשולחן. אמרנו זאת למלצר, והוא בתגובה (ביחד עם... המנהלת), בא ופינה את השולחן. המלצר שאל כדרך אגב "תרצו עוד משהו? קינוח, עוד סטייק אולי?". אמרנו שלא. אח"כ התווכחנו בינינו לבין עצמנו אם השאלה הופנתה במטרה לפצות אותנו על הגילוי הלא נעים, או פשוט כדי להגדיל את החשבון שלנו. מאוחר יותר, כשלא הגיע שום פיצוי, ויתרה מזאת הגיע אלינו החשבון במלואו, ללא שום הנחה או זיכוי או למעשה דבר כלשהו שיוכיח שאכפת למנהלת ממה שקרה, הבנו שאף אחד לא התכוון או מתכוון לפצות אותנו. שילמנו, כולל טיפ מכובד. ביציאה ניגשנו למנהלת ואמרנו לה שמסעדה שמכבדת את עצמה לא הייתה נותנת לנו לשלם חשבון אחרי שהיה לנו ג'וק בשולחן. המנהלת, בכבודה ובעצמה, הגיבה: "מה, בבית אין ג'וקים?" אמרנו "אולי, אבל בטח לא במקום שאנחנו משלמים בו כסף כדי לאכול. תודה" ויצאנו מהמסעדה. בחוץ ראינו את הבעלים, ניגשנו אליו וסיפרנו לו על כל מה שקרה: על הג'וק, על חוסר הפיצוי, ועל התגובה החצופה והאטומה של המנהלת. הבעלים מצידו אמר "נעשה בדק בית". אמרנו לו "טוב. לא שלנו זה יעזור" ונסענו משם, מזועזעים ולא מתכוונים לחזור לשם לעולם. מקום שמטרתו לספק חווית שירות בתמורה למחיר מופקע, ראוי שלא יתייחס בכזאת אטימות ללקוחות שלו. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dita - תמונה
dita 5 ביקורות
חוות דעת
5.0
16/02/13

בסטקיית הבוקרים השרות מהיר, אדיב ואישי, קיימת אפשרות לקבל מנה עפ"י שילוב מבוקש,האוכל מעולה, האווירה נעימה ומומלץ בחום רב להגיע לסטקייה או לערוך בה ארוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roniros - תמונה
roniros 20 ביקורות
היה ממש טעים!
4.0
22/01/13

היינו ביום הבחירות בסטקיית הבוקרים עם ילד בן 6, המלצר שלנו היה מאוד נחמד, האוכל הגיע מהר והיה גם ממש טעים! הסטייק אנטריקוט היה עשוי בדיוק כמו שצריך, הקבב של הילד היה טוב וגם הסינטה היה... מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 3 ביקורות
טוב, אבל צפוף
4.0
21/01/13

הארוחה והשירות היו טובים. הדבר היחידי שקצת העיב על האירוע היה הצפיפות במקום. היו יותר מידיי שולחנות באיזור יחסית קטן. לא אומר שצריכים להרחיב, אבל צריכים לסדר ככה שיהיה נוח לצאת ולהכנס... מבלי להפריע לאחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה