נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/07/11

ארוחה משפחתית אתמול בערב במסעדת הבוקרים היתה טראומטית עבורנו ונתנה ממש טעם רע (בדו משמעות) לכל השבת (שהיתה מקסימה- עד שבחרנו לצערנו להכנס למעדת הבוקרים). המלצרית שפכה לי על החצאית... לימונדה מהשולחן הסמוך, מעורבבת בקוקטייל ריחני עם מיצי זבל מהשאריות שפונו מהשולחן. נו, מילא, לא נעים אבל קורה. הערב המשיך עם התגלית שהמנה המומלצת (תאוות בשרים - 900 גרם של בשר), התגלתה כיותר שומן ונקנקיות מאשר בשר. היא מומלצת אם רוצים לקבל צרבת. גולת הכותרת של הערב היתה שהחולצה שלי נקרעה בשירותי המסעדה מחוד מתכת במשקוף הדלת של הכניסה לשירותים. מנהל המשמרת הודיע לי שהוא נורא מצטער אבל אצטרך להביא להם את החולצה כדי שיוכלו להפעיל את הביטוח. תמיהתי שבשביל חולצה של 170 ש"ח אני מצופה להגיע למסעדה ולהפקיד אותה בידיהם, הושבה ב"אין מה לעשות, זאת ההוראה של הבעלים". כשיצאנו מהמסעדה, המלצרים זרקו משפטים כמו "אני במקומך הייתי מחריב את המסעדה שהרסה לך חולצה" ו"אולי ניתן לך פיצוי 10 לאפות". תאמינו לי, מילא החולצה, כפרות - אבל ההשפלה! אנשי מסעדת הקדרים - מהבעלים ועד אחרון המלצרים, אנחנו הלקוחות שלכם, מפרנסים אותכם במשך שנים. אם תבחרו, כמו שאתם עושים, להשתין עלינו מהמקפצה, נבחר ללכת לשחות בבריכה אחרת, או במילים פשוטות - לא מגיע לכם שנפקוד את המסעדה שלכם. אני ממש מקווה שהביקורת הזאת לא תימחק. בכל מקרה היא תפורסם בפייסבוק שלי, ובכל הקבוצות שבהן אני חברה (כן, יש הרבה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
23/06/11

הגענו למסעדה לאחר המלצה של חבר,קודם כול הגימיק של האכילת בוטנים ולזרוק אותם על הריצפה דיי עשתה חשק לבוא ולראות במה מדובר,תפריט עשיר ושלא נדבר על העסקית שלא מאכזבת. לצערי מנה ראשונה... אכלתי צוריסו ולצערי הוא היה מגעיל,קשה לאכילה ושרוף. לאחר מכן קיבלתי מנת המבורגר מעולה! לא מצטער על ביס ולסיום גלידת סורבה פסיפלורה. לסיום מסעדה נחמד מאוד אשמח לחזור לשם שוב. שלא נדבר על בעל הבית שפינק אותנו במנות ולא הפסיק לבוא לראות עם הכול בסדר. סניף רעננה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 4 ביקורות
4.7
04/06/11

לפני כשבועיים נפתח סניף נוסף של סטקיית הבוקרים ברעננה אז החלטנו ללכת לבדוק... בלי הרבה דיבורים מיותרים - העסקית הטובה ביותר שיש בארץ במסעדת בשרים! מנה ראשונה (מבחר לא קטן), סטייק פילה... עגל ארגינטינאי (350 גרם!) ברמה גבוהה, כאשר השף יודע בדיוק איך ומה לעשות איתו, בכל דרגת עשייה וקינוח ב-119 ש"ח. יופי של עסקיות גם במחירים מצחיקים (מ-41 ש"ח!) הופתענו מאוד ולבטח שנשוב לסעוד שם! איזה כיף שסוף סוף יש מסעדה איכותית ברעננה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/05/11

ואוו ואוו ואווו! זו לא הייתה ארוחה - זו הייתה חוויה במלא מובן המילה!! הגענו משפחה רעבה עם ילדון בן שנה, בדר"כ במסעדות איך שרואים מרחוק ילדון בגילו מעקמים את הפרצוף כאן קיבלו אותנו בחיוך... רחב, באדיבות ובמהירות האוכל הוגש ברוחב לב והיה משובח ( מנת הקרניבורים המיוחדת פשוט תענוג צרוף!! ) אנחנו אוכלים בלא מעט מסעדות - אבל כאמור כאן זו הייתה חוויה ולא ארוחה. לבעלי המקום המקסימים - יישר כוח ושוב תודה! ולמלצר המדהים ששלנו ששכחנו את שמו - אתה מלך ( ואמרנו לך את זה )

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 3 ביקורות
2.7
09/04/11

מסעדת בשרים נחמדה מאוד. מנות ראשונות גדולות וטעימות. למי שאוהב כבד מנה של פטה כבד ממש ביד נדיבה וטעימה. השירות טיפה מוזר - המון רצון טוב אבל בפועל מחצית מהדברים שמבקשים מתבצעים. מנה של... נתח קצבים עשויה במידה הנכונה. ללקק את האצבעות. המחיר סביר מאוד. האווירה קצת רועשת למדי ולא נעימה במיוחד. ציון בסולם 1-10: 7.5

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 5 ביקורות
4.7
29/03/11

כדרום-אמריקאי במקור ,(מאורוגואי), ככל שאני מנסה לאכול בכל רחבי הארץ במסעדות בשר, האנטרקות הינו אנטרקות רק בסטקיית הבוקרים. עם זה "medium", "well done" ' או ביניהם, רק כאן עושים את זה... לפי הספר. הסינטה הינה סינטה רק כאן. זה שזורקים כליפות של בוטנים בריצפה??..ממש לא מפריע או משנה לטעם של הבשר האיכותי של המקום.מחיר מעולה, שרות 10 ,ובשר מעולה. מומלץ ביותר לקניברים שביניכם!!!! העסקיות שוות במיוחד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיה וצביקה - תמונה
חיה וצביקה מבקר מתחיל
2.7
21/03/11

היה צפוף מאוד, לא נעים, רעש כמו בשוק, השירות של עהמלצרית של השולחן שמספרו 10 , היה בסדר, למרות שחכינו למנה העיקרית מעבר לזמן סביר. הבשרים היו בסדר גמור, המחיר ששלמנו היה מעט מוגזם למה... שהיה בשבת האחרונה.  אני ממליץ לאכול במסעדה זו לא בשבת, אלא ביום חול , האוכל טוב והשירות בסדר גמור, ביום חול אין רעש וצפיפות כמו בשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
16/03/11

שלום רב! בתאריך 15.03.2011 בשעה 14:00 לערך, סעדנו את ליבינו במסעדת הבוקרים. לאחר המלצתכם ביקשנו סטייק צלעות, האכזבה היתה גדולה, הסטייק היה אולי 700 גרם אבל נטו בשר לאכילה היה אולי 100... גרם. הכמות אינה מצדיקה את המחיר הגבוה (99 ש"ח). הקפה שהוגש בסוף היה מאוד לא טעים קר ובלתי נסבל. הקינוחים שהוגשו יחד עם הקפה היו מעולים. השרות של המלצרים היה מעולה וראוי לציון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/02/11

היינו 6 איש ביום שישי בצהריים, מאד נהנינו. השיפודי פרגית מעולים. השירות שקיבלנו מהמלצר היה נהדר, אדיב ומקצועי. מאד נהנינו וממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
4.7
19/02/11

המנות הבשריות מעולות ,השרות מצוין ואדיב ,הכנסת אורחים מפנקת. כדאי מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה