נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
2.7
19/02/11

הגענו בשעה 15 אך נאלצנו לחכות מעל רבע שעה, למרות שהזמנו מקום מראש....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peter - תמונה
Peter 10 ביקורות
3.3
13/02/11

היינו ביום שבת 12.02.2011.אוכל מעולה שרות מיקצועי ואדיב.הבעיה היחידה הצפיפות בין השולחנות ממש לא נוח לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
13/02/11

הזמנו היום סטייק רמת הגולן 400 גרם וצלעות, הצלעות הגיעו מלאות שומן ועצמות, לא היה בכלל בשר !הסטייק היה מושלם ! רק חבל שבעל המקום לא נותן לשבת ולאכול בשרט, גס רוח, מקים אנשים מהשולחן כדי... לפנות מקום לאנשים אחרים, ממש חוצפה!חבל שבגלל שירות כזה אני לא אבוא יותר למקום הזה למרות שהבשר שם ממש טעים וטרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
08/02/11

ראשית , נהננו מאוד. ההערה היחידה היא שהמנות לא יצאו יחד מהמטבח ,דבר שגרם לחלק לאכול ולשאר להסתכל ולאחר מכן הראשונים סיימו את המנה העיקרית ואז רק הגיעו המנות העיקריות לשאר יושבי השולחן... ולמעט עוד מנת דג שהתעכבה. יש לשים לב שכולם מקבלים פחות או יותר את האוכל באותו הזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
veredku - תמונה
veredku 4 ביקורות
4.3
05/02/11

היינו 10 אנשים. יום ו' בערב. המסעדה היתה מפוצצת. אנחנו שמגיעים מת"א ואוכלים בה התענגנו על האוכל. השירות והיחס מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/02/11

אני ומשפחתי דואגים להגיע כמעט בכל יום שישי לאכול בסטקיית הבוקרים כנקודת פתיחה חייבות לסוף שבוע. קראתי את הביקורת שנכתבה על יום שישי האחרון והייתי חייבת לכתוב שגם אנחנו ביקרנו בסטקייה... ביום שישי ומאוד מאוד נהנינו. ודווקא ההמולה שמסביב וריח הבשר שבאוויר הם חלק בלתי נפרד מההנה שלנו. הסטקיים הם הטובים ביותר בארץ!!!! ובכלל מי אוכל חומוס חם? לא לוותר ולהגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
1.0
26/01/11

הינו במסעדה ביום שישי באירוע של חברים. הדוחק והאוכל המזעזע הם רק חלק מהחוויה (בשר מדיום-וול מגיע מדמם, חומוס מוגש קר, פטה כבד במראה בטעם נורא). השירות והיחס מצד המלצרים וממנהלת משמרת... היו פשוט מתחת לכל ביקורת. האשנים האלה, ומנהלת בראשם, לא יודעים שירות מהו - מתחצפים ללקוחות, מתווכחים כאשר מעירים להם על מנות, מתעלמים מבקשות ומה לא. ראינו התנהגות כזו גם כלפי שולנות אחרים. אנחנו לא נחזור. לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 2 ביקורות
4.3
22/01/11

הגענו בעקבות המלצה של חברים. הזמן שבת 2 בצהריים.לחוץ תור של שעה לפחות ללא מישהו שעושה סדר בכניסה (מארחת). הימתנו 40 דקות מהסיבה שבא לנו סטייק טרי וטוב. היה שווה לחכות הסטייקים... אני... אנטריקוט ואשתי פילה היו עסיסיים מאוד. מנות הילדים מכל הלב וגדולות. בעל הבית יוסי מיסתובב ומשרה את המיקצועיות שבו .בקרב הסועדים. לסיכום אני ממליץ מאוד אבל לדעתי רצוי להיתקשר ולהזמין מראש. אנחנו נשוב זה ברור !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה 4 ביקורות
4.7
17/01/11

אחרי הפעם הראשונה שהגענו למסעדת הבוקרים קיבלנו החלטה שבכל נסיעה לצפון אנחנו עוצרים שם לארוחה. הארוחה מוגשת בנדיבות, הבשר עשוי טעים להפליא (אני שוחרת אנטיריקוט), הקינוחים מעולים (אבל ממש... לא בשבילם אנחנו אוכלים שם). אני לא ממהרת לתת המלצות חמות על מסעדות, אבל כל מי ששואל אותי על מסעדה טובה בצפון - אני מפנה אותו לבוקרים. כל שנשאר לומר זה שחבל שאנחנו גרים רחוק למדיי. באסה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/01/11

אני מבקרת שם לעיטים וכבר כמה שנים אני חוגגת שם יום הולדת. האוכל טרי וניפלא,שירות מפנק,צוות לעניין !! פשוט תענוג לשבת ולאכול..!!!!! ממליצה בחום ובאהבה! והצ'מצ'ורי פשוט מעולה:)))))

עוד פרטים
הוספת תגובה