נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

Oshri - תמונה
Oshri 2 ביקורות
מסעדת אונמי
2.0
19/04/12

ישבנו במסעדה 2 אנשים, אחרי שהסתובבנו ברחוב הארבעה וחיפשנו מה לאכול. אני טבעוני, והצהרתי למלצרית על כך, והיא המליצה לי על אגדשי טופו. המנה עלתה 24 שקלים, ובסוף מסתבר שהכילה דגים (אף... שבפירוש הצהרתי שאינני אוכל מוצרים מן החי). לאחר מכן הזמנו 2 רולים של אינסייד אווט. המנה קטנה ולא משביע (4 חתיכות עלובות) שלא שוות את המחיר (24 שקל לרול, או יותר נכון חצי רול), וגם שמו לי מיונז, שבפירוש הצהרתי להוריד את המיונז. בסוף הזמנו תפריט, וגילנו שהיה חיוב על אחד ממרכבי הרול (פטריית שיטאקי) כ-5 שקלים, למרות שהמלצרית אמרה בפירוש שאלו התוספות שמגיעות עם הרול. ממש לא שווה את המחיר (24 שקל ל4 חתיכות) והיחס (זלזול מהמלצרית בעת שהבהרנו בפניה שהתוספות שהיא הצהירה שמגיע לנו כרוכות בתוספת תשלום), גם בגלל שהמלצרית הודיעה שהמנה אינה מכילה רכיבים מהחי, למרות שהיא כן. לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal Filiba - תמונה
Eyal Filiba 2 ביקורות
חווית שירות לא נעימה
1.8
10/04/12

ישבתי אתמול במסעדה לראשונה, ואני יכול לסכם את החוויה כלא נעימה. השירות היה מתחת לכל ביקורת. הזמנו מנה ראשונה מאוד טעימה וסושי , 16 יחידות לכל אחד. המנה הראשונה הגיעה דיי מהיר ואילו... לסושי לקח 50 דקות בערך להגיע, למרות שהמלצרית "הבטיחה" 20 דקות כי יש עומס. המלצרית לא הביאה לנו את הטריאקי לפני שהסושי הגיע למרות שהיה לה 50 דקות ... אחרי שהסושי איחר והעזנו להתלונן, המלצרית עשתה לי פרצופים כאילו אני עובד אצלה, וישר הציעה לבטל את ההזמנה, כאילו המתנו את ה50 דקות לשווא, וכשהעזתי לבקש פיצוי בדמות קינוח, היא הזיזה את הראש בזלזול והסתובבה והלכה. מאותו רגע, היא לא חזרה כלל לשולחן והיינו צריכים למשוך מלצריות אחרות שיעזרו לנו. לבסוף הסושי שהיא המליצה לי עליו ( שהיה גם דיי יקר , 38 ש"ח ל4 חתיכות ) , היה ממש לא טעים והיא לא שאלה אם הוא לטעמי בכלל. ה"פיצוי" בסוף היה 2 מנות סופר קטנות של מלבי. לבסוף , יצאתי בתחושה ממש לא נעימה מהמסעדה, ובהחלט לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של טלי
טלי
06/01/2014
אתה לפחות קיבלת פיצוי, אנחנו אפילו את זה לא קיבלנו
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
ירידה דרמטית
2.0
31/12/11

עברתי במקום ונורא התחשק לי סושי. אז נכנסתי לסניף משלוחים והזמנתי קומבינציה. לא היה שם זכר לדג טרי (כנראה יקר מדי) וסושי ממולא בבצק טמפורה וסלמון סקין - לא היה לי מושג שזה יהיו שאריות... עור סלומון מטוגנות ומרוסקות. וניהיה מאוד יקר ביחס לרמה ירודה של אוכל - נראה לי שארוחה של סושי עם דגים טריים היתתה עולה לי 150 לפחות לא כולל שתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
17/10/11

זאת לא הפעם הראשונה שלנו באונמי ותמיד קיבלנו שירות מצויין ואוכל מאוד טעים. בפעם האחרונה הייתה תקלה קטנה עם אחת המנות שהזמנתי. לא רק שלא חייבו אותנו עבור המנה, אלא גם פינקו אותנו ( בלי... שאמרנו מילה ) בקינוחים על חשבון הבית. כל זה עם חיוך ולגמרי ביוזמתם. מיותר לציין שהאוכל היה איכותי וטעים כמו תמיד. לדעתי ככה צריכה להתנהג מסעדה שמכבדת את עצמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
11/04/11

התבאסתי לאללה! אחרי שנה שלא הייתי במקום ממש התאכזבתי מגודל המנות, שהפכו לממש קטנטנות בעוד המחירים טסו למעלה. המארחת - מגדירה מחדש את המושג אנטיפטיות (!!), גם כשהיה לי מקום מוזמן על הבר,... לקח רבע שעה עד שהושיבו אותנו והמארחת צריכה לשקול הסבת מקצוע למורה. זה הדיבור שלה. האוכל כפי שאמרתי, כבר לא שווה הגעה למקום. נכון, הדגים איכותיים והסושי באמת טוב, אבל לא בכזה מחיר. פשוט מחירים מעוררי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/11

הייתי לפני שבוע עם אחי לארוחת ערב. למאות שהייתי כבר מספר פעמים בעבר, אני תמיד מוצא משהו חדש וטעים לאכול השירות תמיד מפנק וגורם לי לרצות לחזור. אחי, שזו הייתה הפעם הראשונה שלו באונמי,... סיכם את החוויה בטעים מאד. לא נותר לי אלא להסכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/12/10

האמת אף פעם לא היתי, אבל שקלתי לחגוג יום הולדת שם אחרי שחיפשתי איזה מקום חדש עם סושי טוב. התקשרתי להזמין מקום, ודיברה איתי מישהי, שהזדעזעתי עד עומק נפשי מצורת דיבור גסת רוח, מזלזלת... ומתנשא. חשבתי שאולי נדמה לי או שהיא לחוצה, אבל נכנסתי לקרוא ביקורות ליתר ביטחון, אני מבינה שלא היה נדמה לי לפי התגובות כאן. מזל שיש אתרי תגובות כאלה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/11/10

אני מקפיד להגיע למסעדה מדי פעם. שירות מעולה ואוכל מצוין. חייב להודות שהמחיר מעט גבוה, אבל אתה בהחלט מקבל תמורה בעדו. מנות נבחרות: אגדשי טופו ואינארי ספיישל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
3.0
14/10/10

אכלתי פעמים רבות באונמי ואף פעם לא התאכזבתי... גם היום רמת האוכל הייתה טובה. מה שמצער זה המחיר וגודל המנות. זה שמחירי העסקית עלו ב-5 ש"ח מתקבל על הדעת. מה שעצוב הוא שבמקביל המנות קטנו... משמעותית ושגם את השתייה הקלה שבעבר ניתנה כחלק מהעסקית כבר לא נותנים. בקיצור העסק שגם בעבר לא היה זול אבל בעיניי היה שווה את המחיר כבר לא שווה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/09/10

יותר משנה היינו מזמינים מאונמי, כי היינו מרוצים ממחיר/איכות של הסושי המוצע, וממש התאכזבנו מעלייה מטורפת של פי 2.5 במחירי המנות. מחיר ממש, ממש מופרז לסושי ממוצע, שלא נדבר על זה שמגוון... המנות ב-TAKE AWAY מאוד מצומצם. שורה תחתונה - ישנם הרבה אלטרנטיבות מצויינות בעיר, במחירים הרבה יותר נמוכים. חבל שחמדמות של הבעלים גורמת למקום נחמד לעבד את הלקוחות הקבועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה