נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
02/09/10

הזמתי פעמיים מהמקום, המנות קטנות עד לרמה של קמצנות והמחירים גבוהים ולא מוצדקים. את המוקפץ קיבלתי מלא בשמן ברמה כזו שלא ניתן היה לאכול או להנות מהמנה סתם כסף שניזרק לפח!!! המקום לא מתחיל... אפילו להצדיק את המחירים המופרזים ללא הכרה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lolik24 - תמונה
lolik24 מבקר מתחיל
1.3
26/08/10

שנים אני אוכל באונמי, תמיד חשבתי כי זה המקום הטוב ביותר לאכול בו אוכל יפני אמיתי. היום, לאחר ביקור שגרתי התאכזבתי קשות. מחירי המנות הועלו עד פי 2, המנות הוקטנו והרבה יותר קשה להינות... מאוכל כמו פעם... לצערי, רמת המסעדה ירדה בצורה משמעותית-אאלץ לחפש חלופות אחרות :-(

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
28/06/10

היינו בחמישי האחרון , קבלה אותנו מארחת לחוצה וממש לא נחמדה בלשון המעטה, המתנו בכניסה לא מעט זמן ( לא שזה עניין משהו ), וכשישבנו קבלה אותנו מלצרית זעופה ויהירה שהחליטה שתפקידה הוא מורה... ומחנכת. השהות במסעדה הייתה ארוכה ומייגעת, והאמת היא שהואכל לא ממש מיוחד, היום כל סושייה פשוטה מוכרת את אותו הסושי בדיוק, אם לא יותר טעים בלפחות חצי מחיר ובפחות זמן המתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.0
15/04/10

ביקרתי במסעדה עם 2 חברות. לגבי האוכל - כל הסושי היה מאוד טעים, אבל המנות שאינן סושי היו לא טובות. הקלמרי המטוגן היה יותר מדי מטוגן והיה צמיגי. מנה של שעועית מוקפצת עם אנטרקוט היתה... בינונית מאוד.המוסיקה היתה כל כך רועשת שהיינו צריכות לצעוק בשביל לדבר. ביקשנו כמה פעמים להנמיך. הנמיכו לחמש דקות ואז הגבירו שוב. שוב ביקשנו להנמיך. המלצרית אמרה שהיא מבקשת להנמיך אבל מתעלמים מהבקשה שלה.הבנו שעדיף ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
12/04/10

בעוד האוכל ברמה גבוהה מאוד, כולל איכות המנות, טריות הדגים וכו', השירות מזעזע, החל מהמארחת חסרת הנימוס וכלה במלצריות האנטיפטיות. חבל חבל חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/03/10

אחרי מעל עשר שנים כלקוחות מרוצים (עם עליות וירידות) ככה"נ הגיעה המסעדה לשפל המדרגה. אחרי אגאדשי-טופו רך כמו בוב-ספוג, מנת בס צרוב שהגיעה קרה (שיצאה מהר מדי וישבה במטבח כ-10 דקות עד... שסיימנו מנה קודמת...) ולקינוח הרצאה מהאחמ"ש על כך שכלקוחות אנו "לא מבינים שמנת הבס אמורה להיות קרה...", הוחלט לסיים את הערב לאלתר וללכת למקום בו נרגיש רצויים. חבל - תהילה שחלפה לה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.3
29/03/10

הסושי היה טרי וטעים (על אף שהמחיר עלה הוא מוצדק בהחלט), סלט אצות, סלט טופו ואגדשי טופו היו מצויינים! "תה קר שמוכן במקום" נתגלה כסירופ ויטמינצ'יק.בושה. נמשיך בשירות.המזעזע. מלצריות... מתחלפות, כאשר העיקרית הייתה מזלזלת כ"כ! לועגת כשלא מבטאים טוב את שמות המנות (יש לנו ניסיון אבל אנחנו לא מכירים כל מנה ומנה בתפריט לא מנוקד), עושה טובה שמבקשים ממנה משהו. השירות בכלליות היה איטי על אף שהמסעדה לא היתה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/11/09

אכלנו רק סושי, אבל מה שאכלנו היה טוב בהחלט. האווירה מאד רומנטית ונעימה, מוסיקה לא חזקה ולא חלשה מדי. יופי של מקום ומאד מתאים לדייט

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
4.3
05/11/09

לא ברור לי איך רק השבוע בקרתי בפעם הראשונה במסעדה הזו. האוכל מעולה! אגדאשי דופו סוף הדרך! השירות נעים ומקצועי, והעסקית משתלמת ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar מבקר מתחיל
1.7
31/10/09

איזו אכזבה! אווירה מחרידה (שירי מיקל ג'קסון בפול ווליום), מנות סטנדרטיות במקרה הטוב: רולים מאכזבים שנראו מעוכים ולא מעוררי תאבון, מרק עז טעם ודל מראה, שריפסים שרוצים להיות טמפורה ועוד... אכזבות. התחפפנו מיד ולא נחזור לעולם. איך חלפה לה תהילת עולם! 

עוד פרטים
הוספת תגובה