נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

 - תמונה
5 ביקורות
4.3
25/10/09

אני אקצר ואדבר לעניין: הסושי הוא הכי טוב שיש בארץ, טרי טעים ומגוון. השירות על הבר הרבה יותר טוב מאשר השירות בעזרת מלצרים. האווירה מצויינת והמחיר לא יקר ברולים הפשוטים. רוצים להנות מערב... באונמי ? תבואו, תשבו על הבר ותמצאו ברמן שיתן לכם שירות שאתם אוהבים (פלצני, מפנק, מקצועי - יש כמה סוגים), ותזמינו כמה רולים לא מסובכים מידי, סלמון טונה ואינטיאס זו ההמלצה שלי. ותהנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
25/10/09

אני ואהובי התוודענו לראשונה לאונמי לפני 3 וחצי חודשים, ומאז לא מפסיקים להגיע. אנחנו אמנם שומרי כשרות, ולכן מקפידים לא לאכול את פירות הים/ הבשר שבמסעדה, אבל הסושי הוא ללא ספק הטוב ביותר... בישראל, אי אפשר לוותר. הדגים טריים, הרולים מוקפדים ולא כבדים. ממליצה לשבת על הבר - נותני השירות שם אדיבים מהמלצריות בהרבה. המחירים מאוד הוגנים. המוזיקה מעולה. לסיכום - מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 2 ביקורות
1.3
13/10/09

אוכל מאכזב, ציפינו להרבה יותר לפחות כמו במסעדת אונמי בניירובי קניה, אך מסתבר שהטבחים האפריקאים הרבה יותר מוצלחים. האוכל הגיע במנות לא עשירות, השירות בינוני עם ניסיון התחנפות, האווירה... מעט רועשת.מסקנה: אונמי בעלת פוטנציאל אדיר,עובדה שאחותה התאומה אך לא הזהה הצליחה להרשים אותנו יותר,שם נהננו מאוד מהאוכל, מהאווירה ומהשירות. לסיכום לכו אם בא לכם לחוות חוויה בינונית אך אל תסעו לקניה לאחר מכן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/10/09

האם זו תחילתה של הסוף ? בקרנו בשבוע האחרון במסעדה והיה פשוט מזעזע:יחס צוות הבר קר, מנוכר ומתנשא (המלצרים לא טובים יותר), אוכל לא טעים וכמובן שהחשבון - ללא תחרות, צר לי אבל הסושי... בפיצוציות טוב יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
08/07/09

לשם לא אחזור !!!!!!! צוות חובבני אוכל בלי טעם בלי ריח ויקר דגים לא טריים ישבתי על הבר וכנראה אם לא מזמינים ב 5000 שח לא מקבלים יחס אל תשכחו אנחנו במיתון יש סושיות הרבה יותר טובות... המקום היה ריק לחלוטין בהתחלה לא הבנתי למה אבל אחרי שטעמתי את הסושי המזעזע הבנתי למה הוא ריק והמנות החמות מהמטבח עשויות בחוסר מקצועיות ממש גועל נפש

עוד פרטים
הוספת תגובה
א. - תמונה
א. מבקר מתחיל
4.0
21/06/09

רוב התפריט מאד טעים, איכותי ואסטתי. האווירה נחמדה מאד. לאחרונה האכזבה היתה בשירות על הבר - ללא חיוך ובצורה קרירה וטכנית מאד ... קילקל לנו את ההנאה :-(.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קלי - תמונה
קלי 5 ביקורות
4.3
23/04/09

הייתי מספר פעמים באונאמי עם חבריי, ואין ספק שכאוכלי סושי מדופלמים, זו המסעדה הכי טובה שאכלנו בה עד כה. המחירים לא גבוהים במיוחד, המבחר עצום, האיכות חבל על הזמן (דגים טריים וכד')..במיוחד... האגדאשי טופו! השירות מהיר ולעניין. אהבנו את האוירה החשוכה והמרווח הגדול בשולחנות הגדולים והפשוטים שאפשר לשבת ביחד בנוח כל החברים ולאכול כמו בני אדם. בקיצור..אחלה מסעדה ואנחנו חוזרים לשם כל שבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/04/09

המסעדה היפנית הכי טובה בארץ!!! ללא ספק.!כל מי שכתב כאן ביקורת שליליות לא מבין בכלל באוכל יפני ובסוי וכנראה מעדיף לאכול את הסושי הזול והלא איכותי שיש בסושיות זולות ומגעילות שנפתחות בת"א... כל שבוע. באונמי הדגים הם הכי טריים שיש, הסושי עשוי לעילא ולעילא וזה עוד בלי לדבר על כל יתר המנות המדהימות!!! תמשיכו כך, עם השירות המקצועני שלכם (אני לא צריך ולא רוצה שיתחנפו אלי) המלצרים מכירים את התפריט על בוריו, מתמאצים בצורה מעולה באוכל יפני. בקיצור, אין מה להתלבט, זה המקום היחיד שבו אני מוכן לאכול סושי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/01/09

בקרתי במסעדה וישבתי על הבר. אני חייב לציין שזו לא הפעם הראשונה שלי.ה"ברמנית" היתה קרירה ומתנשאת וניסתה לחנך אותי. הייתי צריך לחפש אותה כל הזמן כי היא היתה עסוקה בשיחות עם כל צוות... העובדים, חוץ מהלקוחות. הסושי היה פשוט לא טעים החל מהאורז היבש וכלה באצה הצמיגית, אכלתי את כל שהוגש לי אך ציינתי בפניה את אכזבתי והיא בחרה לא להתייחס.בקיצור אכזבה , וחבל - בימי מיתון אלה כדאי ומומלץ לשמור על מעט הלקוחות שמגיעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/12/08

אז ככה, אתמול הלכתי עם בני משפחתי לחגוג את יומהולדתי ה-24 בתור חובב אוכל יפני אשר שפר עליו מזלו וזכה גם להיות ביפן אני חייב לציין שכל המנות היו מאוד קרובות לטעם של האוכל היפני האותנטי,... סלט ההרוסאמה היה טעים עדין על הדופו אגדאשי אין צורך לדבר כי כבר נכתב המון, המנה העיקרית הייתה מעולה ומעל הכל הקינוחים היו מפתיעים ומעולים בניגוד לדברים הבנאלים שישנם במקומות אחרים הקינוחים ממש הזכירו לי את יפן(מומלץ הפרפה תה ירוק) , וכך גם אפשר לומר לגבי השירות האדיב של המלצרית שידעה להמליץ בהתאם ונתנה לנו הרגשה כאילו אנו היחידים במסעדה למרות שהמקום היה מלא. אם פחדתי בהתחלה שבני משפחתי לא יאהבו את האוכל לשמחתי הרבה גיליתי שכולם יצאו מרוצים ושבעים .לסיכום למי שמועניין לטעום את יפן מבלי לשבור חיסכון מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה