נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

shlomial - תמונה
shlomial 11 ביקורות
היפנית הכי טובה בארץ
5.0
19/06/15

אחרי שאכלתי בכמעט כל המסעדות היפניות באיזור המרכז, אני יכול להגיד בלב שלם שזאת המסעדה היפנית הכי טובה בארץ, מרכיבים טריים, מתכונים טעימים ומעל הכל שירות מעולה, חוזר לשם בכל פעם שאני בתל... אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 3 ביקורות
רציתי לאכול במסעדה יפנית והתאכזבתי.
1.8
13/06/15

בהתרשמות ראשונית המקום נראה נחמד מכינים חלק מאוכל לידך בבר. אך השרות היה איטי ונוראי התפריט.... מכיל המון מנות. הגוון לא משהו. הזמנתי מרק אודון משהו שאני מאוד אוהב והתאכזבתי מאיד... קיבלתי מרק טפל שהגיע לאחר 40 דקות. המסעדה הייתה בתפוסה של חמישים אחוז. המנות בסופו של דבר קטנות מאוד. לא הייתה תמורה לכסף. אכן ניסו לפצות על המנה אך לטעמי לא היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
היה מאוד נחמד
3.8
02/06/15

תמורה הולמת ומשביעה לעלות המנה העסקית שלקחנו(85 ש"ח). מנות נחמדות, שרות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 16 ביקורות
אוכל טעים ומגוון - אך יקר
3.8
25/05/15

המסעדה מאוד מושקעת, השירות מעולה, התפריט מזמין, מפורט ומגוון מאוד והרמה של האוכל מצוינת ללא ספק. אבל המחיר גבוה מאוד (!), והמנות קטנות באופן שמרגיש קצת קמצני. כמו כן - מרק המיסו ממש לא... דומה למיסו יפני, מרגישים את הבצל הישראלי... חבל, אף מסעדה בישראל כמעט לא מצליחה לעבור במבחן המיסו, שהוא כל כך בסיסי בחוייה הקולינרית היפנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
atara - תמונה
atara 16 ביקורות
עיסקית
2.5
31/03/15

בחרנו בעיסקית היקרה 108 ש"ח והתאכזבנו- מרק מיסו עם טופו היה טעים אבל חיפשנו את הטופו. סלט שיטקי עם שמפיניון היה הרבה שמפיניון ו-3 פיסות שיטקי (כן כן שלוש) והעיקרית אודון עם פירות ים... הכילה בעיקר ירקות מבושלים ומעט איטריות ופירות ים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
חוות דעת
4.3
04/03/15

אונמי נותנת לך את התחושה שנכנסת בין רגע ליפן.. (למרות שאתה עדיין רק ברחוב הארבעה הת"א..) מגוון מנות הסושי הוא רב.. וההשקעה שיש במקום נראית לעין גם מבלי להתאמץ. השירות הוא מעל לכל ספק..... לא בטוחה אם תקבלו כזה במקום אחר.. המלצרית צמודה לך לשולחן (לא ברמה שאין לך פרטיות כן?) וכשביקשתי קולה היא גם מזגה לי אותה לכוס.. מומלץ מאוד מאוד לאוהבי הסושי.. גם האווירה חשוכה כזאת ויוקרתית אז גם מעולה לרומנטיקה למי שאוהב אוכל יפני אבל..! אני אוהבת קצת פחות.. פשוט בן הזוג הכניס אותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
יקר מאוד וטעים מאוד
3.5
26/09/14

זו בערך ההגדרה, המנות יקרות ולא גדולות האוכל טעים והאוכל יקר.2 רולים של 4 יחידות כ25 שח רול ולא לקחנו את ה-יקרים, מנה ראשונה שהיתה טעימה בכ60שח, סיצה סלמון אם טיפת ביצי דגים. ועיקרית של... בשר מאוד טעים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
יקר מאד אבל טעים
4.3
16/06/14

המסעדה מעוצבת מאד יפה, המלצרים בעלי סבלנות ומסבירים את כל התסבוכת שהיא התפריט שחהם. האוכל הגיע מהר. אווירה נחמדה. מנות מאד קטנות, ויקר מאד לשעתי, אבל מאד טעים. אחזור שוב כשיגדל לי... התקציב (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
טעים אך יקר
3.5
02/06/14

מגוון רחב של מנות סושי ומנות אחרות. אוירה יוקרתית משהו. מנות טעימות ומיוחדות אך יקרות. אכלנו טרטר בקר (פעם שנייה...), טעים וברמה גבוהה אך נראה שהקטינו את המנה והמחיר (64) גבוה יחסית... לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
טעים
3.8
16/01/14

חלקתי עם חברה עסקית ב 70 ש"ח. פתיח סלט טופו חי, היה בסדר לא יותר. מנה ראשונה אגדשי טופו- היה קטן אבל מעולה! מנה עיקרית מוקפץ ממש טעים! שירות אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה