נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

AWoman - תמונה
AWoman 3 ביקורות
חוויה מתקנת
4.3
15/01/14

הגענו לאונמי בסוף ספטמבר 2013, לאחר תקלה שהייתה לנו עם המסעדה בראש השנה האחרון. מנהל המקום הבטיח שנעבור חוויה מתקנת והחלטנו (חבורה של שישה איש) לנסות שוב. לשמחתנו, החוויה הייתה מעולה... הן מבחינת האוכל והן מבחינת העובדה שבאונמי באמת מתאמצים לרצות את הלקוח. הזמנו מספר לא מבוטל של מנות וסושי. הטובות מביניהן היו: - מולגאי באטר שואיו - מנת מולים מעולה שעומדת ברמה של מנות מולים נהדרות שאכלתי באיטליה וצרפת. - טורי זוסוי - מרק טעים, שלא כמרקים שטועמים בד"כ במסעדות יפניות בארץ. - מגורו יוקו - מנת טרטר טונה עם חלמון ביצת שליו שכולם רצו לטעום ממנה. מבחינת השירות, לא התאכזבנו וחוץ מהעובדה שהמלצרים היו נגישים הם גם פינקו אותנו בשתי מנות נהדרות של דג (נדמה לי שזה היה סלט אנדייבו אך אינני בטוחה) ובקבוק צ'ויה לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 32 ביקורות
אוכל סביר, שירות נוראי
2.3
27/12/13

הזמנו מקום לארוחת צהרים מאוחרת לתשעה. האוכל נע בין טוב (אגאדאשי טופו) לבינוני, אבל השירות היה גרוע באופן עקבי. כל צלחת של מנה שסיימנו או אפילו כמעט סיימנו נחטפה מהשולחן ביעילות רבה,... תוך הפלת צופסטיקס על סועדים לא פעם ולא פעמיים אלא שלוש פעמים. מצד שני, שתיים המהמנות שלנו הגיעו 45 דקות תמימות לאחר שאר המנות. הוסבר לנו בשלב כלשהו שיש בעיה עם הגריל - וזהו. יותר לא ראינו את מנהלת המשמרת, והמנות הגיעו לאחר כבוד לאחר שפינו את שאר האוכל מהשולחן. הערה למנהלי המסעדה אם הם קוראים כאן - סדנת שירות דחופה לצוות המארחים ולמנהלי המשמרת. בנוסף - עשו משהו עם רמת הרעש הנוראית, והגבירו מעט את התאורה - כדי לקרוא את התפריט כמעט נזקקנו לפנס של הטלפון הסלולארי. שירות כזה חובבני, וחוסר מודעות לשירות מצד מסעדה לא ראיתי שנים רבות. אורחינו במסעדה נותרו לדעתי המומים עד עכשיו מהחויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
מזמין ונעים
4.3
30/10/13

המקום עצמו מקסים אווירה נעימה בר רחב והמון מרווח, האוכל היה סבבה, לא הרגשתי שטעמתי משהו מפתיע במיוחד אבל נהניתי מהמנות שהזמנתי, טופו אגאדאשי מרק מיסו וטעימה מהמנה של החבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקס - תמונה
מקס מבקר מתחיל
אונמי מאכזבת ביותר
1.8
30/07/13

לאחר חוויה יקרה אך טעימה במסעדה יפנית המפורסמת שברחוב רוטשילד החלטנו לנסות את אונמי והתאכזבנו בגדול. השירות היה מתחת לכל ביקורת. מלצריות עשו טובה שניגשו לשולחן לאחר כמה ניסיונות של... התעלמות מוחלטת. בעת ההזמנה לכל בקשה שלנו לשנות אחד ממרכיבי הסושי רול קבלנו תשובה שלילית. בסוף הארוחה אף מלצרית לא טרחה להביא מפיות וקסמי שיניים. לחשבון חיכינו קרוב ל-10 דקות (המסעדה הייתה חצי ריקה). האוכל היה בינוני מינוס. במסעדה היה חסר אבוקדו וסוגים מסויימים של דגים. בתור סלט טופו קבלנו קערה של טופו מגורד עם שתי חתיכות של בצל ירוק. האורז של הסושי היה דביק ולא טעים. הדגים היו לא טריים 100% וכמותם הייתה זניחה בהשואה למחירי הרולים. המנה של נודלס עם פירות ים הייתה לרוב מורכבת מכרוב וגזר עם קומץ של נודלס 4 שרימפסים עייפים ו-3 טבעות קלמארי. בקיצור לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
מסעדה יפנית קלאסית
4.8
10/07/13

בתור חובב סושי מושבע, שמעתי על מסעדת אונמי והחלטתי שאני חייב לנסות. הגעתי בצהריים לארוחה עסקית משתלמת במיוחד הכוללת מנת םתיחה(לקחתי סלט וואקמה) מנה ראשונה ( סביצה סלמון דניס ואבוקדו על... מצא 3 עלים ירוקים) וכמובן קומביציה של סושי שמלבד הטעם הוגשה בצורה מרהיבה. כל המנות היו מטובלות ועדינות בדיוק כמו שצריך(והאמת שגם הגודל היה מפתיע לטובה), ובנוסף גם השירות היה מעולה. כמו כן הקינוח היה לא פחות מיוחד: קציפת לימון ומתחתיה קרם אננס ובתחתית בננות מיובשות, קינוח קליל טעים ומרענן שכיף לסיים איתו את הארוחה. ממליץ בחום על המסעדה בעיקר לחובבי הדגים הטריים והסושי המסורתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sg - תמונה
sg מבקר מתחיל
היפנית המוצלחת ביותר!!!
4.8
04/07/13

אני חייבת לשתף, שנים שאני אוכלת בכל המסעדות הטובות ביותר בארץ, אך כמו אונמי אין! האווירה המדהימה, השירות הנפלא, האוכל המדהים,הסושי נפלא, טרי כל כך, מוגש בצורה מדהימה, נהנית מכל רגע, אני... ממליצה בחום!!! שווה כל שקל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
תל אביבית קלאסית
2.0
15/06/13

אוכל בינוני עם הרבה רוח וצלצולים. מחיר גבוה מאוד לתמורה מאוד בינונית. אחרי ארוחת הערב שעלתה כ-150 לסועד סגרנו את הערב במסעדת מזון מהיר כדי לשבוע. סעדתי באסיתיות טובות בהרבה מזו ובחצי... מהמחיר. לא אחזור ולא אמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עתליה - תמונה
עתליה 2 ביקורות
במילה אחת - סתמי
2.3
17/08/12

ובקצת יותר, פשוט לא שווה את זה. תפריט ארוך ומסורבל. חיתוך הסושי לא סימטרי בצורה בולטת לעין. מנת המוקפץ בקר (יאקיניקו לוסוג'יו) היתה כל כך פשוטה ובלי תחכום. מעט בשר ופי חמש אורז לבן תפל.... טעות, טועים, טעינו. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talmorb - תמונה
talmorb 2 ביקורות
מאד מאד מאכזב
2.8
11/06/12

נגמרה הטונה , הודיעו לנו רק באמצע ההזמנה.. הסושי היה מאד בינוני , לא מכבד מסעדה במיקום, עיצוב ומחיר כזה. בתור אחד שאכל במאות סושיות בעולם ובארץ , מסעדת סושי לא יכולה להרשום לעצמה כזו... רמה נמוכה. מנת סקלופ עטוף בבייקון מגיע בשמינית גודל ( בדיוק שמינית ) ממה שמוצגת בתמונה בתפריט. 32 ש"ח לשני ביסים. חבל, לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
מאכזב מאוד
2.0
20/05/12

האוכל היה סביר אבל השירות היה מזעזע... פעם ראשונה שלנו במקום , המלצר היה חסר סבלנות, לא ענה על השאלות שלנו ולא הכיר את התפריט ובעיקר, היה מאוד לא נחמד. כך גם המארחת. לא נעים. בהחלט... פעם אחרונה שלנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה