נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
לא טובה מספיק
3.0
23/09/17

המקום נעים,תאורה רומנטית ושרות משתדל אבל האוכל לא ברמה טובה מספיק.שלמנו 350 ש"ח ויצאנו רעבים המאקי קטנים מאוד וללא תכולה מורגשת, רולים יקרים במחיר שאינו מצדיק בטח בהשוואה לשמות החדשים... בתל אביב, אולי לפני 5 שנים היתה בטופ כיום לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yishay - תמונה
Yishay מבקר מתחיל
שירות טוב מחיר מוגזם ואוכל לא משהו
2.3
28/07/17

השירות מעולה אבל האוכל יקר מאוד בצורה מוגזמת. שילמתי על קונוס 30 שח! המנות לא פרופורציונאליות. המון ירקות על מעט בשר וירקות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vadim - תמונה
Vadim 5 ביקורות
משלוח ממסעדה ממש גרוע
1.5
09/07/17

היי ישבתי במסעדה כמה פעמים והיה סבבה. אבל המשלוח כאילו ממקום אחר. הזמנתי כבר פעם שניה וזה פשוט גרוע. גם מביאים לא בדיוק מה שהזמנתי גם ביצוע על הפנים. בקיצור, מי שרוצה לאכול אוכל שלהם... חייב להגיע למסעדה. במשלוחים משהו לא עובד שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 6 ביקורות
ה-מקום בשביל סושי.
4.0
02/02/17

אונמי זה ה-מקום בשביל סושי. התפריט מגוון כולל גם מנות אסיתיות וגם סושי. מחיר מנות הסושי יחסית גבוה, אך שווה את ההשקעה. במסעדה יש אווירה רגועה \ אורבנית \ יוקרתית - יכול להתאים לזוגות או... משפחות עם ילדים בוגרים. המסעדה כוללת בר ארוך ושולחנות. מומלץ לבקש לשבת בשולחן כי הבר יכול להיות מאוד עמוס וצפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shelly - תמונה
shelly 8 ביקורות
טעים, טרי, איחותי. בין היפניות הטובות בארץ.
4.3
30/10/16

בין היפניות הטובות בארץ. האוכל טעים מאוד, דגים ובשרים טריים ואיחותיים. שירות נדיב ומהיר. יש להזמין מקום מראש. מחירים קצת גבוהים מהמסעדות היפניות ה"פשוטות" יותר. וכצ'ופר, מצאנו יין טוב,... מה שלא אופייני ליפניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jewel - תמונה
Jewel מבקר מתחיל
צפיתי ליותר
1.5
10/09/16

הזמנו שולחן לשמונה אנשים בשעה 15:00 ביום שישי, המחירים סבירים, המנות הפשוטות כמו נודלס וסלטים הם טעימות אבל מעבר לזה כל השאר מאכזב למשל מנה ראשונה פילה מוקפץ בווק עם שום וחמאה היה לעיס... מאוד האכזבה הגדולה היתה דבקה מהסושי, הדגים לא טריים במיוחד וגם בקושי יש דג בתוך הרול, השירות! כמעט ולא היה שירות למרות שבאנו בשעה שהמסעדה כמעט ריקה ובכל זאת לא אספו צלחות ריקות מהשולחן, מנות ושתיה שהזמנו במהלך הארוחה אחרו להגיע ובאופן כללי התעלמו ה ת ע ל מ ו ת :( כך שבשורה התחתונה: מחיר סביר התמורה לא שווה, אני לא חוזר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
מאכזב ומיותר
2.3
02/09/16

פעם זו היתה אחת המסעדות היפניות. אכלנו שם בעבר מספר פעמים והיינו מרוצים. הפעם היינו שני זוגות, מחציתם צמחוניים, ויצאנו מהמסעדה בהרגשה ממש לא נעימה. מנות לא יצירתיות, הקומבינציה הצמחונית... היתה לא טעימה עד כדי שאלו שהזמינו אותה, לא אכלו חלק נכבד ממנה, וזה לא שהכמות היתה נדיבה. איך אפשר לפספס ברולים צמחוניים?!? היתר היה לא יותר מבינוני ומטה. הקינוחים היו בסדר, והאווירה סתמית. החשבון היה מעל 200 ₪ לסועד לפני טיפ, בהחלט מוגזם בהפרש ביחס לרמה של האוכל, שהיה מתקשה להתמודד עם הרמה של הסושי ברשתות הסושי המהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dmitry - תמונה
Dmitry מבקר מתחיל
התאכזבנו. יצאנו בתחושה ממש לא נעימה מהמסעדה.
1.8
28/08/16

התאכזבנו בגדול. האוכל היה בינוני, אבל מגוון מנות הסושי הוא רב. המנות קטנות מאוד ופשוט לא טעימו!! לא הייתה תמורה לכסף (ממש לא שווה את המחיר) . השירות בינוני מינוס עם ניסיון התחנפות,... האווירה מעט רועשת. המלצריות לא ממליצות על שום דבר. לא אחזור ולא אמליץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
עוד סושיה
3.3
22/11/15

אני מודה שהסושי מיוחד וטעים מאוד ואני מודה שהשירות מעולה אבל המחיר הורס הכל... המסעדה עצמה חביבה ונעימה ונחמד מאוד לשבת, אבל המנות קטנות ולא משביעות.. והכי נורא שהמחיר בשמיים. לא מקום... שאחזור אליו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
satanslavegod - תמונה
satanslavegod 3 ביקורות
משלוח גרוע מכל בחינה
2.3
03/07/15

הזמנתי מרק מיסו סשימי סלמון ביצי שליו ושתייה במשלוח און ליין. הם התקשרו אלי ״לוודא שאני בא לקחת״. אחרי שאמרתי שהזמנתי משלוח הם בדקו ואישרו ש״הייתה טעות״. לאחר שעה הגיע המשלוח. הקולה... הייתה חמה, מרק המיסו היה דליל, אבל כוכב הכרב היה הסשימי שהיה ברמה ירודה ביותר עד שאת רובו לא יכולתי לאכול (אני כותב את הביקורת מיד לאחר הארוחה, כך שעדיין אינני יודע אם יהיו לה השלכות בריאותיות). יש לי זיכרון גרוע - פעם הייתי מזמין הרבה מאונמי עד שהם נפלו ומאז מדי פעם אני מתפלא איך זה שכל כך הרבה זמן לא הזמנתי משם. אז אני מזמין, נופל, ושוב נמנע מהם לתקופה עד שאני שוכח...

עוד פרטים
הוספת תגובה