נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מחיר אסטרונומי ללא תמורה הולמת
2.0
29/06/13

מחירים גבוהים מאוד! אבל מאוד! מנות ממש בינוניות (החזרנו שתי מנות מתוך 4). ממש לא נפלנו משום מנה שאכלנו. קינוחים משעממים: גם לפני שנתיים אכלנו את אותם שני קינוחים. היום יש מגוון גדול של... מסעדות הרבה יותר טובות בחצי מהמחיר לפחות. אין סיבה שארוחת ערב לשני זוגות תעלה 1083 שח. אנחנו לשם לא נחזור כנראה. ובנוסף: מלצריות ממש לא מקצועיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 2 ביקורות
נ-ד-י-ר-י-ם
5.0
26/06/13

היינו במסעדהביום שבת בפעם הראשונה שלנו, קיבלנו יחס ממש טוב ונעים! האוכל היה ממש טעים! במיוחד המנות הראשונות ואף קיבלנו 2 מנות על חשבון הבית! מפנקים ביותר! אנחנו יותר מנשמח להגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מחיר יקר מדי מדי
2.8
25/05/13

הגענו שני זוגות לחגוג יומולדת. היתה לנו מלצרית צעירה, טכנית היתה מאוד מקצועית אבל היא היתה טכנית. אחד הסועדים לא מצא מנה עקרית להזמין ואחד מאתנו החזיר את מנת הסרטנים, וגם מנת הקלמרי... היתהמ מש לא משהו. הוא אמר שהמילוי הרגיש כאילו עכשיו יצא מהפריזר. אני הייתי מחזירה גם את המנה הזו.... מסעדה שגובה 250 שח לאדם לא יכולהלהרשות לעצמה שמנות יחזרו ובטח לא שיהיופחות ממושלמות אולי בגלל זה המסעדה היתה ריקה יחסית בשיש בערב: היום אין סיבה לשלם 1038 שח לשולחן. במדד עלות מול תמורה ציון גרוע ביותר. לא חסר מקומות בהן המדד הזה מקבל ציון גבוה בהרבה. אני חושבת שכרגע יש להם שם. אנ יאישית לא מוכנה לשלם על זה כל כך הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
שווה לנסוע עד אשדוד
4.8
19/04/13

מסעדת דגים מדהימה וטעימה. העיצוב מקסים ולרגע חשבתי שהגעתי למוזיאון ימי. באף מסעדה לא פגשתי מבחר כזה של דגים ופירות ים. טעמתי שרימפס, שהיו מדהימים, קלאמרי בקדאיף - יוצא מן הכלל, מולים... עשויים בצורה הכי מדויקת שאפשר וגם סלטי פתיחה מאד טעימים ומיוחדים. מחירים לא זולים אך נמוכים יותר מיפו-תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
חוות דעת-אידי דגים אשדוד
2.3
27/03/13

הגענו למסעדה בשבת אחר הצהריים והזמנו דג לברק וחומוס. כפתיח הוגש לחם ושום. הלחם הגיע חם מבחוץ וקפוא מבפנים. קראנו למלצרית וזו שאלה לחמם לכם את הלחם? (אז מה, נוכל קפוא?), השום מגיע שלם... כמו שרק עתה נלקח מהירקן אך לאחר שהיה בתנור, בזמן שאנו עוסקים בקילוף קליפות השום בכדי להגיע לשום הניכסף, הגיע הדג על מצע של ירקות ואורז בצלחת נפרדת. הדג היה טעים מאוד, האורז יבש כמו הנגב ואת החומוס שכחו להגיש אך גם לא חייבו עליו. מאחר והמחירים יקרים היינו מצפים לקבל תמורה נאותה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה 7 ביקורות
טעים טעים טעים
4.0
18/03/13

אני אשדודית כבר יותר מ 20 שנה וזאת הייתה פעם הראשונה שאכלתי במסעדה. היינו קבוצה גדולה של 10 אנשים. הזמנו קדרת דייגים ונהנתי מכל ביס. פילה לברק היה די "משעמם" ובשר ביקשנו מידיום וקיבלנו... אותו מידיו וול. אז זה היה מאכזב. מבחינת המחיר - במוצ"ש וראשון יש להם עיסקיות שכוללות מנות פתיחה, מנה עיקרית, שתייה וקינוח. אז יצא שווה. בגדול מאוד נהננו מהאווירה, מהאוכל וגם מהשירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
מחיר יקר, אבל אוכל מצויין
4.3
07/03/13

המחירים קצת הרתיעו אותנו ולכן הלכנו, אני ובעלי, לעיסקית צהריים. גם היא לא זולה- 95 ש"ח לאדם. אבל אחרי שטעמנו הרגשנו שהיה שווה. הראשונות- מגיעים מספר צלוחיות קטנות של מתאבנים- הכל באיכות... מעולה. אישית ממש אהבתי את האיקרה שהייתה איכותית, וגם סלט העגבניות החריפות ממכר. החסרון הוא שהכמות היא ממש מזערית! בהתחלה זה קצת הרגיז כי מצפים לקבל מנה ראשונה וזה יותר כמו מתאבן. בכל מקרה, לעיקרית אני הזמנתי פילה סלמון, הגיע נתח פשוט עצום בגודלו, עשוי בשלמות. לא זוכרת מתי אכלתי סלמון כזה מושלם. בעלי הזמין אנטריקוט, קצת צחקתי עליו שבמסעדת דגים הוא מזמין בשר, אבל אחרי שטעמתי את המנה שלו הצטערתי שלא הזמנתי גם. מגיע נתח עבה, עשוי בדיוק במידה שבקשנו, מרגישים שהבשר איכותי ושיד מקצועית הכינה אותו. בקיצור- לא זול, אבל איכותי וטעים. בהחלט מתכוונים לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
reut - תמונה
reut 2 ביקורות
שישי באידי
4.0
23/02/13

חגגנו יומולדת באידי, המנות טעימות מאוד, אוירה טובה אך התמחור גבוה למדי. סה״כ מאוד נהנינו ובהחלט נחזור לדניס בחמאה ושום! 

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגדור - תמונה
אביגדור 4 ביקורות
מסעדה חביבה עלינו
4.3
03/01/13

אכלנו באידי מספר פעמים בשנים האחרונות ונהננו כל פעם. האוכל והשרות מצויינים. במקומות רבים יש ירידה באיכות במשך השנים, אך לא באידי. המחיר לא זול אבל אם אתה מוכן לשלם עבור איכות - זה... מקומך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
giora - תמונה
giora מבקר מתחיל
ארוחה מצויינת
4.3
20/12/12

הזמנו ארוחה מלאה ב-130 שקל. האוכל היה טוב מאד, ארירה נחמדה, מוסיקה שקטה ושרות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה