נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
מבין מסעדות הדגים הטובות באשדוד, ומבין הדגים הטריים שתאכלו.
4.5
01/02/16

אחת ממסעדות הדגים הטובות באשדוד. הטאפאסים שלהם מעולים, במיוחד האיקרא - למי שאוהב (ניתן גם לקנות הביתה במשקל מהחנות של אידי), כך גם הסלמון המעושן והדגים המלוחים. העיקריות כבר ברמה אחרת,... גם מבחינת המחיר, אבל בהחלט מגיע לך דג טרי על הצלחת. בעיקר ממליצה על מנת פילה הטונה - רך בטירוף, אני לרוב לא אוכלת דגי טונה ושם זה משהו אחר!! גם הלוקוס האפוי מעולה. לגבי הפסטות - פחות הייתי ממליצה. פעם אחרונה התאכזבתי, באופן מפתיע. הקינוחים גם נחמדים ביותר, יש להם מנת גלידה וניל עם קדאיף חלבה ודבש, ממש טעים!! גודל המנות פייר ומשביע. מומלץ בעיקר לסעודה משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anatanat - תמונה
anatanat 2 ביקורות
אידי
2.8
02/05/15

הלכנו על העסקית הכוללת סלטים במילוי חופשי - טעים מאוד! וכן פילה לוקוס עם אטריות פפרדלה - הדג טעים מאוד, הפסטה חסרת טעם כמעט והמנה עצמה יקרה מאוד ולא שווה את המחיר. שירות איטי מאוד ונעשה... בחוסר רצון מובהק

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי מבקר מתחיל
אידי דגים
4.5
14/02/15

היה נהדר, טעים עם אוירה מצויינת ושירות מעולה ולא אופייני לישראל. פילה הלברק ופילה הלוקוס היו קטנים ויקרים מידי. פילה הסלמון היה נדיב , כל המנות היו טעימות לעילא ולעילא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eliran - תמונה
Eliran 3 ביקורות
אוכל טוב, שירות מצוין
4.8
10/02/15

אכלנו שם באמצע שבוע את הארוחה העסקית, נתחיל בשירות שהיה טוב באופן חריג לרמה הממוצעת בארץ, האוכל מעולה! המסעדה נעימהץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
joav.ofi - תמונה
joav.ofi 3 ביקורות
מסעדה מצוינת עם שירות טוב
4.0
13/01/15

חזרנו לאידי אחרי מספר שנים שלא יצא לנו. נהנינו מעיסקית טעימה ומוצלחת ובעיקר מהאדיבות והסבלנות - הגענו עם תינוקת קטנה וסידרו לנו מקום שנוכל להרגיש בנוח, להניק, קצת לבכות... ובנוסף,... השתדלו מאוד להתחשב במגבלותינו באוכל. כל הכבוד על מסעדנות ברמה גבוהה לאורך שנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
info - תמונה
info 11 ביקורות
שווה לנסוע עד אשדוד בשביל אידי
4.8
07/12/14

פעם ראשונה שאנחנו שם ובטח לא האחרונה. חללי המסעדה מרשימים ויפים, חמים ובעיקר טעים. מנות יפות וגדולות, שירות אדיב במיוחד. בקיצור, חוויה מלבבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/12/2014
אהבנו את מה שכתבת. תודה
ענת - תמונה
ענת 10 ביקורות
היה מצויין
3.5
28/09/14

הינו ביום שישי אחר הצהריים, המסעדה הייתה מלאה, הגיעה אלנו האחראית והסביר בסבלנות רבה על התפריט ופירוט המנות. החציל ממולא בפירות ים היה מעולה, הדגים שהזמנו היו מצויינים, וגם הקינוח... (קדאיף עם חלבה) היה טעים מאוד. המחירים יקרים, הצטערנו שהגענו בזמן שאין תפריט עיסקי, הפרש מאוד משמעותי במחיר! נחזור אך בצהרי יום חול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אידי
4.5
26/08/14

ביקרתי היום בצהריים במסעדה שהייתה דיי מלאה. קיבלנו שלל סלטים נהדרים כגון החומוס הנהדר, סלט הכרוב וכמובן סלט העגבניות החריף! לעיקרית לקחתי לברק על הגריל עם רוטב חמאה בצד וחברי לקח סלמון... בתנור. סיימנו עם חשבון של 290 שקל. קצת יקר אבל שווה כל אגורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אידי
4.5
03/08/14

המסעדה הכי הכי טובה שאשדוד מציעה היום, הייתי מכנה אותה אפילו המוסד. היינו במקום ואכלנו עסקית צהריים. השום השלם שהגיע לשולחן יחד עם האיקרה, החומוס, הלבנה וסלט העגבניות החריף היוו פתיחה... מעולה. חוץ מזה הדג דניס בתנור היה מעולה ולווה בתפוחי אדמה אפויים. כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
07/04/14

המקום מיוחד מאוד עם העיצוב הימי ואווירה חמה. אוכל טעים, במיויחד מיקס של פירות ים. לחם ביתי וסלטים טריים מאוד. בכל הפעמים שהיינו המסעדה הייתה מפוצצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה