נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
טעים
4.0
30/01/12

בהחלט מסעדה ברמה אם זה מבחינת האוכל ואם זה מבחינת השירות. אני שמעתי הרבה על המסעדה ובסופו של דבר יצא לבקר שם, מהנינו מאוד אני ובעלי, האוכל היה ברמה גבוהה, השירות ברמה טובה ולא מלחיצה,... מאוד נהניתי שם ובקרוב ארצה לחזור. הדבר היחיד שלא אהבתי שהשולחנות קרובים מידי וכל אחד מסתכל הצלחת של האחר וזה לא הכי נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peleg Dan - תמונה
Peleg Dan 8 ביקורות
היינו היום כדי לאכול ארוחת צהריים זוגית
4.5
30/12/11

היה פשוט מעולה!! מהאווירה במסעדה, דרך השירות הדאגני והמפנק, ועד לאוכל הטרי, טעים ועשוי פשוט בצורה מושלמת. מומלץ מומלץ מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
22/10/11

הסלטים עם הפוקצ'ה שמוגשים לפני המנה הינם בחזקת "בסדר", הדגים שהם גולת הכותרת של המסעדה המהוללת ממש נטולי טעם למרות החמאה והשקדים שאמורים להקפיץ את הדג הוא נטול טעם, הערה קטנה: אכלנו דג... ברשת של בתי קפה באיזה קניון והיה הרבה יותר טעים מאשר באידי אשר אצלו דגים הינם ההתמחות העיקרית. יש לציין שהעיצוב והאווירה של המסעדה הינם נעימים, מקום שנעים לשבת אבל לא יותר מזה וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gesha - תמונה
Gesha 11 ביקורות
4.3
18/10/11

מסעדה טובה מאוד , ארוחת טעימות של ויזה לאומי מצוינת , כל הכבוד !!! ותק של 30 שנה רק משפר משנה לשנה את המסעדה ,שירות כמו במסעדה מישלין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evelina Brichko - תמונה
Evelina Brichko 3 ביקורות
4.6
16/10/11

המחיר יקר, יחסית למסעדות פירות ים אחרות... המנות העיקריות מצויינות ושוות את המחיר אבל השתייה ומנות הפתיחה מאוד יקרים. בכל אופן האוכל מצויין והמקום מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
4.3
07/10/11

הגענו למסעדה לארוחת הטעימות של לאומי קארד, מחיר לזוג 199. זה ממש לא טעימות, אלו מנות גדולות ומפנקות! המנות לא הפסיקו להגיע לשולחן ומה שלא הצלחנו לסיים לקחנו הבייתה. המנות היו מדהימות!!!... בין המנות המדהימות שאכלנו- קלמרי בשיערות קדאיף ברוטב חזרת- פשוט מנה מעולה וטעימה, קלאמרי ממולא בפירות ים ורוטב פטריות- תענוג לחיך, שרימפס ברוטב פטה (אפשר לבחור ים תיכוני או פטה, בחרנו ים תיכוני ואין ספק שזוהי אחת המנות השרימפס הטעימה שאכלנו!). היו עוד מנות רבות שלא הפסיקו להגיע לשולחן- מרק דגים בכוס אספרסו, סביצ'ה דניס בכוס מרגריטה, פילה בורי, סרטנים, מולים, לחם, סלט דודו. בנוסף גם קיבלנו שתיה קלה ו2 קינוחים! אחת הארוחות הכי משתלמות ומפנקות שאכלנו. אין ספק שהשף הוא גאון של פירות ים. אכלנו המון פירות ים לפני מסביב לעולם, ומי ידע שהמקום הכי טעים שניתקל בו יהיה בישראל.. פשוט חובה להגיע למסעדה הזו. היינו בערב מוסיקה והיה זמר ששר וניגן שירים ים תיכוניים שרק גרמו לנו להמשיך להישאר ולאכול שם לנצח :) זה היה ערב מהנה ביותר, וממליצה לכל אוהבי הפירות ים לאכול את ארוחת הטעימות הזו. רואים שחשוב לאידי שיהיה לאורחיו טעים. הוא גם מסתובב בין הסועדים במסעדה ובודק שהכל בסדר. השירות מקצועני וברמה גבוהה ביותר. החליפו לנו את הסכו"ם לפחות 3 פעמים בזמן הארוחה. השרדונה שלקחנו היה משובח, המנות היו מקוריות ויפיפיות. לא תתאכזבו! בתאבון : )

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 5 ביקורות
4.3
26/09/11

אכלנו במסעדה במוצ"ש 24/9/11 דגים וקוקי סנט ג'אק היה מצוין הטבח יודע את העבודה נהננו אבל היתי רגיל בימים עברו לרשימת יינות יותר גדולה היין שהמנו לא היה התפשרנו על יין אחר (גם טוב כמובן)... אהל בסוף שוב היה בקבוק וו גליקו והתפשרנו על משהו אחר השאלה למה זה צריך להיות כך אני אוהב את המקום וכמובן שאחזור אליו .עוד דבר למה מתחשבים רק באלו שקר להם ומכבים את האיוורור ולא מתחשבים באלו שחם להם ללא האיוורור נגד הקור יש אפשר להתגונן בחום מזיעים וחבל אלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/08/11

סלט דודו-מן הראוי להחליף את שמו ל"דודו התעבן" ,עגבניות מעולפות שנחתכו שעות רבות קודם הגשתן... שרימפס שנישלה מן הים לא בשבוע בו הוגש... דג דניס אשר לא הוכן כהלכה ונאכל רק בחלקו אך... המלצרית לא טרחה לשאול למה... בשנים עברו זאת היתה אחת המסעדות המועדפת עלינו אבל לצערי לא עוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 2 ביקורות
3.3
10/04/11

משפחתי ואני אוכלים אצל אידי כבר 20 שנה ומרוצים כל פעם מחדש. האוכל טעים, האווירה מצויינת והצוות - פשוט אין מילים. בקיצור כיף אמיתי ונעים לחזור אליהם כל פעם מחדש. רק הערה קטנה - אם אפשר... לגוון קצת יותר את תפריט המנות הראשונות זה יהיה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
08/04/11

האוכל מזכיר את שנות השמונים וכנראה שחלק מהדגים נשארו מאותם ימים. הזמנו למנה ראשונה את הקלמרי קדאיף שהיה סביר עם קצת יותר מידי שמן ושריממפס ואבוקדו שלא הבנו איך גובים 45ש"ח לאבוקדו.... לעיקריות הזמנו לובסטר שהיה מקולקל והחולף בדג כמו שניתן לאכול בכול מסעדה ביפו בתוספת חומוס ציפס סלט. לסיום כנראה שהחוייה מפעם תשאר מפעם כי יצאנו מאוכזבים ועם טעם רע בפה עד הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה