נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
31/12/06

כלקוחה ותיקה (עוד כשהמסעדה היתה בצריף ליד סוכנות טויוטה) ומבקרת במסעדת הדגים של אידי באשדוד בכל אירוע מיוחד במשפחתנו (וזה לא מעט ב"ה), אני יכולה רק לשבח ולהלל את אידי הגדול מכולם ואת... צוות המסעדה.יישר כוחך אידי והמשך כך עוד שנים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
11/11/06

על הפנים!!! גם אני כמו רבים אחרים שמעתי רבות על המסעדה והחלטתי להדרים עד אשדוד כדי לבדוק הכצעקתה. עם יד על הלב אני חייב לציין שזאת מסעדת הדגים הגרועה ביותר שאכלתי בה בחיי וללא ספק היקרה... ביותר!!!! בשביל דג טונה ב-110 ש"ח אני מצפה לקבל טיפה יותר משום וכרוב בצד. כל תוספת נוספת היא מ-30 ש"ח ומעלה! דוגמא - סלט(!) - 35 ש"ח.2 חתיכות שרימפס ואבוקדו - 55 ש"ח!!. מילא היה טעים אבל לא!! באוכל ניכר זלזול בלתי מתחשב בסועד! לא ללכת!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
10/10/06

היה שווה להגיע מהשרון במיוחד לאכול ארוחת ערב מעולה. בנוסף לטעם הטוב של המנות, היה שירות מעולה ולבבי. אנו לקוחות ותיקים ונמשיך בכיף להגיע הרבה פעמים נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/10/06

היינו 2 זוגות. האוכל לא מעניין, מנת המעושנים משפילה, 2 נתחים של סלמון מעושן משקית ו-2 פרוסות דג מעושן ו-2 סרדינים ממש בושה, המנות מתבססות על 3 רטבים בינוניים ביותר, מנת הקלמארי ברוטב... תאילנדי נתגלתה כרוטב מבקבוק של צ'ילי מתוק חריף שעליו יצקו את הקלמארי המטוגן - ממש מאכזב ומביש. באנו לבילוי אחרי ששמענו סיפורים אבל היו אלו סיפורים מלפני שנים, המחירים לא מלפני שנים אלא מעודכנים ויקרים מאוד והתמורה לא קיימת.הרגשנו מרומים וזלזול מצד בעלי המסעדה אשר מרשים לעצמם לתת כזו תמורה ירודה בעבור תשלום גבוה מאוד.אנחנו לא נדרוך עוד שם ולא ממליצים כלל וכלל לאחרים - זה לא זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
26/08/06

הגענו בשעת לילה, עלינו לקומה השניה, הושיבו אותנו בשולחן מטונף ואחרי בקשה מפורשת לנקות את השולחן העבירו עליו סמרטוט והשולחן נשאר מטונף. אחרי כרבע שעה של המתנה החלטנו לרדת קומה, התקבלנו... בסבר פנים יפות אך למרבה הפלא גם כאן הושיבו אותנו בשולחן מטונף, תתביישו. ונעבור לשירות, מלצרית לא קשובה וחסרת אונים, איך קורה שמבקשים קפה קר במיוחד ומקבלים קפה חמים בלי תחתית לכוס ובלי כפית. שילמנו ונפרדנו מהמקום לצמיתות, לא נחזור שנית, לתשומת ליבכם. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/06/06

המקום נעים ויפה. עיצוב ייחודי ואווירה נעימה מאוד. את ההשפעה של האווירה במקום גילינו במעט אינטרקציה נעימה בין הסועדים - היופי של המקום משאיר אותך נינוח.לקחנו ארוחת פינוק לשניים. היה... תענוג. המנות מגוונות, הטעמים מדוייקים. השילובים מעניינים ומוקפדים. הרושם הכללי בעניין האוכל הוא שהבנייה של התפריט היא מקצועית מאוד אבל נטולת היומרנות והפלצנות שמאפיינת לפעמים, מסעדות מהמרכז.השירות סופר מקצועית, קפדני ומדוייק מצד אחד ומצד שני נעים ואדיב עם הטאץ' הנכון של מנטליות ישראלית בלתי מנוכרת, ביתית ונעימה."אידי" הוא מקום שנחזור עליו וגם נשלח חברים.ללא ספק אחת משתי מסעדות הדגים הטובות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
23/05/06

היינו לאחרונה במסעדת "האיטלקיה" ונותרנו ללא מילים!!!! השירות היה אדיב ומקצועני, החל מהמלצרית שלא שכחה להקפיד על כל הפרטים הכי קטנים - מזיגת היין, החיוך, הסבלנות, הנקיון והזריזות וכלה... באחראית המשמרת שהיתה קשובה למתרחש במסעדה ונתנה אווירה אמיתית המשקפת את האכפתיות של צוות המסעדה כלפי הלקוח.האוכל היה מצויין. אכלנו רביולי בטטה, פיצה עם פירות ים, מנה ראשונה של גלילות חצילים משובחות ממולאות בגבינות עזים ומנה אחרונה קרם ברולה מפנק. החלון השקוף המשקיף למטבח בהחלט מצא חן בעינינו. ובהחלט אין מה להסתיר - כל העת צפינו בצוות המטבח והם בהחלט עשו עבודה נקייה מקצועית והתוצאה - גן עדן.זאת היתה הפעם הראשונה שביקרנו במסעדה הזאת ואחרי שקראתי את הביקורות פה קצת היססתי לגבי המסעדה אך עכשיו אני יכולה לאמר בפה מלא: כל מה שנכתב פה הבל הבלים! מסעדה מצוינת, אוכל מעולה, שירות משובח והמחיר ממש לא יקר בהשוואה לתמורה (מומלץ להשוות מחירי יין למסעדות אחרות... אז תבינו על מה מדובר בעיקר!).הארוחה המצויינת נגמרה וכשהזמנו את החשבון חיכתה לנו עוד הפתעה - משקה לימונצ'לו ביתי.לסיכום, מסעדה מצויינת שנותנת תמורה מלא למחיר ומעבר לכך. בהחלט נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
06/05/06

באנו מחיפה!!!לפני כ-10 שנים אכלנו ארוחת פינוק והתלהבנו. אז מבחינתנו לאכול מולים, סרטנים, שרימפס וכיוב' היה דבר מיוחד. אולם - חלף זמן. באנו והתאכזבנו. האוכל היה שבלוני, ללא מעוף. בקיצור,... לא שווה את המאמץ. במחיר זול יותר אפשר היה לקחת לוקוס של 500 גר' ולהנות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rewew - תמונה
Rewew מבקר מתחיל
4.7
01/04/06

חיפשנו מסעדה טובה, מצאנו כתובת באינטרנט-נסענו והיה כיף! מסעדה מעולה, אוכל טעים, נהננו מכל רגע, שילמנו בכיף! לא זול, אך שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/04/06

חגגנו יום הולדת ואנו חייבים לומר היה מושלם האוכל השירות האווירה . הזמנו ארוחת פינוק ובאמת היה פינוק אחד גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שווה כל אגורה!

עוד פרטים
הוספת תגובה