נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

Regina - תמונה
Regina 4 ביקורות
אוכל מאכזב
2.8
18/12/12

חגגנו יום הולדת באידי. בתור אנשים שמאוד אוהבים דגים ומאכלי ים התאכזבנו (אני מדברת בשם עצמי ובן זוגי ולא בשמם של כל האורחים). הפאיה הייתה יבשה, לחלק מהפירות ים היה ריח ממש רע (מקולקל),... לקחנו כמה ביסים וויתרנו. מנות הפתיחה היו מאוד סתמיות יחסית למחירן. ועוד דבר שמאוד חשוב לי, לפני שאני הולכת למסעדה אני בודקת את התפריט באתר האינטרנט, זה מאוד מאכזב לגלות שהאתר לא מעודכן, ומנות שמאוד ציפיתי לטעום לא קיימות בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/12/2012
אני יכול לקבל את ההערה שלך שאולי הפאייה הייתה יבשה אבל קשה לי להאמין שקיבלת מוצר מקולקל. ואני מצטער שהציפיות שלך מהמנות לא תאמו את רמת המחירים ושהאתר שלנו לא עודכן כראוי. אשמח אם תתני לנו הזדמנות נוספת על מנת שנוכל לשפר את הרגשתכם מאושרת ושמחה כמו רוב אורחינו היקרים בברכה אידי
תמונה של Regina
Regina
25/12/2012
אמא שלי טעמה ואמרה שיש לזה ריח מוזר, לאחר שהרחתי באמת הרגשתי ריח לא טוב וחזק מאוד.
ירמי - תמונה
ירמי מבקר מתחיל
הכל נובע מהיחס
4.0
27/10/12

אנו לקוחות ותיקים.באנו לארוחת יום הולדת באיחור של שלושה ימים. בהזמנה הטלפונית נתקלנו בנוי שהייתה עסוקה מלהתייחס וסרבה להכיר בשובר שבידנו. כאשר הגענו למסעדה האחראית הייתה מאירת פנים... וחיובית והכירה בתוגף השובר וכתוצאה קבלנו מנות מיוחדות בנוסף לארוחה הרגילה שהייתה טעימה כתמיד. אידי- לחנך הצוות הצעיר שהיחס חשוב לא פחות מהאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 2 ביקורות
פשוט טעים
4.5
21/10/12

אכלנו ארוחת ערב זוגית. הזמנו מנת המבצע. היה פשוט טעים, ההנאה הייתה מלאה. קיבלנו תמורה מלאה. בברכה דוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 2 ביקורות
אכזבה אחת גדולה
1.5
18/09/12

זאת חוות הדעת: אידי היקר -נשמח להגיע שוב לאחר שינוי מהותי ,הפעם זאת הייתה טעות להגיע - מצטער על חוות הדעת השלילית. המנות הראשונות היו טובות - טרטר וסביצ'ה . מנה עיקרית קדרת מיקס פירות... ים ודג מלאה בכורכום שמעכיר את המנה - על הסרטן בעל הריח שהוחזר למטבח לא קיבנו תגובה - בחצי מהמנה לא נגענו. פסטה טפלה עם רוטב שמנת שבור,מלא חמאה וללא טעם- המנה הוחזרה למטבח . כל יחס וחיוך מהמלצרית לא היה,שום הסבר על המנות ושום יחס בנוגע למנות שהוחזרו ,המקום יפה מאוד - האוכל ממש לא!! .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Fartush Ams - תמונה
Fartush Ams מבקר מתחיל
סוף סוף אני מבין מה היא מסעדת פוזה
2.5
08/09/12

כמה שמעתי על המסעדה הזו , ברור שהייתי מלא צפיה אך לפי הכותרת אפשר להבין שכגודל הצפיה כך גודל האכזבה המחירים של המנות הראשונות תלושות מהמציאות , המנות העיקריות רגילות כמו בכל מסעדת דגים... רגילה ואף פחות מזה ... הדבר היחיד שהיה טעים זה קינוח קדאיף שטישטש מעט את האכזבה מהמקום שהוא בעצם פוזה אחת גדולה ולא יותר מזה א כ ז ב ה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
שריק - תמונה
שריק מבקר מתחיל
אח אידי אידי!!!
4.8
06/09/12

המסעדה הכי אהובה עלי. אנחנו שם לפחות פעם בשבוע (ותמיד אידי שם...). תמיד האוכל כמו בפעם הקודמת, תמיד נענים לבקשות מיוחדות, המילצור ברמה גבוהה, המקום נעים, מפנק, מעוצב בהקשר למזון, מעולם... לא התאכזבנו. הסלטים תמיד טריים וטעימים. לא מעמיסים יותר מידי ולא פחות מידי. המנה האהובה עלי היא הסלמון שאני מבקשת ברוטב שמנת והוא תמיד עשוי במידה המדויקת. הנכד שלי בן הארבע מזמין תמיד את הסרטנים... בעלי מזמין את המרק המצוין... וכל השאר, נהדר! רק בקשה קטנה... שפרו את התפוחי אדמה, הם לרוב לא מבושלים מספיק ואם היה פירה, היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ELAD - תמונה
ELAD מבקר מתחיל
ויזואליות מרשימה האוכל ממש לא!
1.3
25/08/12

ישבנו לארוחת שישי משפחתית, המלצרית היתה חסרת סבלנות ולא אכפתית. התפריט היה מצומצם מאוד ויקר להחריד! המנות שהוגשו היו קטנות מאוד ותפלות לחלוטין.. נפילה של ממש. לא מומלץ בעליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של שריק
שריק
06/09/2012
אידי אומן ואמן
תמונה של Akiva Nir
Akiva Nir
03/12/2012
בכל הקטגוריות
roberto - תמונה
roberto מבקר מתחיל
הרבה מתחת לצפוי
3.0
22/04/12

הזמנתי 3 מקומות באתר לשבת בצהריים וקבלתי SMS חוזר שההזמנה בוצעה ושאמתין לאישור המסעדה. שעת ההזמנה הגיעה ולא נתקבל כל אישור ולכן נסענו לשם. בכניסה המלצרית הראשית גערה בנו על כך שההזמנה... לא אושרה... אך מצאה לנו מקום בפינת המסעדה, (הייתה יכולה לחסוך את המבוכה ולדבר קצת יותר בנימוס). האוכל היה "בסדר"... לא נפלנו. ה- Paella. הוגשה עם אורז מבושל מדי, גם אני יודע לעשות כזה ולא קוראים לי אידי. הסלט היה טעים אבל הפוקצ'ה הייתה יבשה ומבישה את המוניטין של המסעדה. רוצים Paella טובה... נסו בהרצליה פיתוח. שם אפילו נותנים לך סינור כדי שהחולצה לא תתלכלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Schenker - תמונה
Alex Schenker 3 ביקורות
אשקלון
2.0
12/04/12

12/4/2012, 17:30 - כמעט ואין אנשים, ארוחה זוגית, הוזמנו מנות ראשונות : סלט הבית ופטריות חמות, מנות עיקריות :קלמרי ממולא בפירות ים,חצי מנת מולים ופילה דניס. שתיה : בירה, קפה. מחיר : 436... ש"ח (+50 ש"ח טיפ). רמת האוכל מאכזבת שלא לומר שערורייתית, המנות הראשונות תפלות ויקרות, פילה דניס שעלה כ-100 ש"ח - הרגיש כאילו הוכן במטבח של עקרת בית לא מוצלחת, מלא עצמות. המנה היקרה של פירות הים לא הצדיקה את מחירה והייתה בינונית למדי מכל הבחינות, ללא טעם של מסעדת דגים יוקרתית. יצאנו בהרגשה שאכלנו בחדר אוכל תמורת 500 ש"ח. לחלוטין לא המקום לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נכים למען נכים - תמונה
נכים למען נכים מבקר מתחיל
מסעדה שמתאימה לכיס ולנפש
5.0
12/04/12

באנו בהפתעה לבדוק ולהתרשם ויצאנו מרוצים מעל ומעבר, יחס מעולה ואישי אוכל טעים ומתאים לכיס. תענוג אמיתי למי שאוהב לאוכל אוכל טוב. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Alex Schenker
Alex Schenker
12/04/2012
ביקרנו במסעדה באותו התאריך בדיוק לרגל יום הנישואין. ההבטחה למחיר מיוחד לרגל 10 שנות קיום המסעדה - לא קוימה בתירוץ שהדבר לא חל באך במוצ"ש ויום א'. המחירים בתפריט גבוהים למדי, במיוחד ביחס לרמת האוכל המוגש במקום. אכזבה...לא ממליץ לאיש