נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

מרטין - תמונה
מרטין 2 ביקורות
ערב רומטי בהרי יהודה
4.5
17/08/13

ב17.8.13 . ביקרנו במטבח של רמה הרבה פעמים בעבר , הפעם לחגוג יום הולדת עגול של אשתי. האווירה הייתה רומנטית, השרות היה מקצועי וחם, האוכל היה מעיניו עשוי מחומרים מעולים ומעד טעים. -... הלכנו לפי המלצות המלצרית שלנו שהיו מצוינות. שוב נהנינו מערב נפלא בהרי יהודה. מאד מומלץ למפגש מיוחד , לאירוע משמעותי ובכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aa - תמונה
aa מבקר מתחיל
מחיר גבוה בטרוף ולא מוצדק.
2.8
01/07/13

אכלנו אצל רמה ביום שישי האחרון 28.6.13. המנות קטנות מאוד ולא משביעות. המחירים גבוהים מאוד. מנה של 200 גרם עלובים של סינטה בלי תוספות כמעט- 160 ש"ח! יצאנו רעבים ומרוששים. יש באזור מסעדות... נדיבות וטובות יותר. לא ממליצה על המטבח של רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
מקום ואוכל מעולה
5.0
02/05/13

הגענו בשבת האחרונה לארוחת בוקר.המקום מדהים,האוכל מעולה,איכותי וטעים מאוד, שונה מכל המסעדות במרכז שמציעות ארוחות בוקר "ישראליות" זהות אחת לשניה.התפריט מגוון ועשיר ובסיום גם המחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar 7 ביקורות
טעים אך יקר מדי
3.0
05/04/13

אין לי אלא לחזור על מה שכבר נכתב. האוכל ברובו מצוין, טעים מאוד ומוכן מרכיבים איכותיים מאוד. טיפול מעולה בדגים, בבשר וגם בירקות. אלא שהמנות קטנות בצורה מעליבה במיוחד לאור התמחור המחריד... שלהן. 145 שח בשביל שני נתחים לא גדולים של דג, קצת ברוקולי ולפת?! וגם השירות - איטי להחריד, לא בנמצא כשצריך ולא בדיוק יודע מה לעשות עם עצמו. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנן גלעדי - תמונה
חנן גלעדי מבקר מתחיל
יקר ולא מוצדק
2.5
05/04/13

לא מצדיק את המחיר היקר לכמויות אוכל שלפי דעתי ממש מגוחכות.נמשל, הכבד שהיה מפורק משני כבדים וחצי לחמש חתיכות קטנות.אספרגוס חמשה ששה מקלונים.חברה לשלם 49 ש"ח על הכבד ו 56 על... האספרגוס...מטורף + בקבוקון של יין 375 לשלם על זה 211 ש"ח מזל היה לחם סביר שהשביע מה אגיד.... מישלן ארבע כוכבים????

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 8 ביקורות
היכן הרמה?
1.3
09/03/13

לאורך השנים אכלנו במקום מספר פעמים, וחווינו התדרדרות הדרגתית עד לשפל של היום. היינו 8. מסעדה כמעט ריקה. למרות זאת מנות הוגשות בפערי זמן בלתי נסבלים. מנות זעירות בפראפרזה פאטתית על מטבח... צרפתי עם נגיעות מקומיות או להפך.קבב על מקל קינמון הוגש על זרד מהגינה (נגמר הקינמון?). מנות הוגשו בלא חלק מהמרכיבים שחסרו. היו גם הברקות כמו צלעות טלה או כבד עוף, אבל החוויה הכללית היא יומרה חסרת כיסוי, משולבת בחוסר נדיבות, שירות רע, וחוסר מקצועיות. השיא היה בקינוחים. ארבעה הוגשו בפער זמן של כ- 20 דקות מהארבעה האחרים. "הטוויל נגמר" אז מגישים בלי, ובסוף הפחיתו קינוח אחד מהחשבון - הנחה של כ- 2% על ארוחה לקבוצת חוגגים שאוכלת קינוח במשמרות. מסעדה לא ראויה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 16 ביקורות
עשו לנו את הארוע
4.8
16/12/12

ארגנתי היום מסיבת הפתעה לאשתי. היינו שנים עשר איש. כולם נהנו מאוד מהאוכל ומהמקום. שרות נהדר של טל. לא אהבתי את זה שהם ביקשו מראש 12% דמי שירות, אבל היה כל כך מוצלח שעוד הוספתי להם על זה... 15% (נו טוב, קצת פחות :) טיפ. הזמנתי בראנצ' חלבי עם אפריטיפים וקינוחים. האמת היא שהייתי עסוק יותר באירוע ולא התמקדתי באוכל, אבל היה בשפע וטעים. פלטת הגבינות והקינוחים היו במיוחד ראויים לציון. נמצא בסוף של שום מקום אבל הדרך יפהיפה וכשאתה מגיע אתה מרגיש שהתאמצת בשביל משהו מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורדה - תמונה
ורדה 3 ביקורות
נפילה קשה וכואבת
1.3
14/10/12

לפני מספר שנים היינו עם ילדנו הקטנים ב"מטבח של רמה" והחוויה היתה נפלאה, הנוף, המנות היו נפלאות ואף כי היה מאד יקר, החויה נשארה בזכרון כמאד חיובית. לכן, חשבנו שיהיה זה רעיון טוב לחגוג... את ארוחת יום הולדתה של אחותי במקום. הגענו 9 אנשים בהם שני ילדים בגיל 3.5 ו 7. היתה זאת נפילה קשה וכואבת. השירות מזעזע! למרות שהמקום לא היה מלא והיו שם מספר מלצרים. עריכת השולחן ערכה זמן רב. בקצה השולחן הונחו 2 תפריטים ונאלצנו לבקש מספר פעמים תפריטים נוספים. הופתענו מרמת המחירים הכל כך גבוה והחל להתגנב ללבנו חשש בשל רמת השירות ושמות המנות שהריחו מפלצנות, אך החבורה היתה רעבה ובכ"ז החלטנו "לזרום" בהנחה שנהנה. איש לא נגש אלינו כדי לקבל את ההזמנה או לענות של שאלות. שוב נאלצנו לבקש שיגשו אלינו. המלצרית הדגישה שהמנות קטנות! בסה"כ הזמנו מספר מנות ראשונות ומספר מנות עקריות ופיצה ופסטה לילדים ואף שתי מנות פסטה לבתנו הנערה (שלא מצאה משהו מתאים) ולאחד מאיתנו שכבר הבין שלא יישבע מהמנות המוגשות. לא נסענו ל"מטבח של רמה" כדי לאכול פסטה סתמית! חלק מהמנות הראשונות היו בסדר אך לא למעלה מזה והכמות של חלקן קטנה באופן תמוה, בעיקר ביחס למחירן. זמן רב חלף עד שקיבלנו את המנות העיקריות ובפער זמן גדול זה מזה, כך שלמרות שרצינו לסעוד יחד, נאלצנו לומר לאלה שכבר קיבלו שיתחילו לאכול כדי שלא יתקרר. האורז השחור היה בלתי אכיל – והחזרנו את שתי המנות. הבשר לא היה טעים כלל והאוכלים אכלו אך לא נהנו. ברוטב הפסטה של הילדים שהיה רגיל ובסדר (כאן לא ציפינו לגדולות) היה פלפל שחור גרוס ונראה שפיסת פלפל לא מספיק גרוסה נכנסה למנה וגרמה לכך שהרוטב היה חריף לילד והוא לא רצה להמשיך לאכול. עוגמת הנפש היתה גדולה מאחר וחלקנו לא אכלו (סיימנו את הפסטה של הילדים!) וחלקנו אף התקשו שלא לבטא את אכזבתם וכעסם. ביקשנו חשבון ואז הציעו לנו קינוחים על חשבון הבית כדי שנצא בתחושה טובה. חיכינו זמן כה רב לקינוחים, עד שחשבנו שלמעשה ההצעה בוטלה. לבסוף, קיבלנו שלושה קינוחים שהכילו הרכבים שונים של טעמים. אנחנו משפחה שיודעת להעריך קינוחים טובים, אך כאן היו טעמים שונים שלאו דווקא "דיברו" זה עם זה. עלה לנו 850 שקל + טיפ 100 ₪ כאשר רק 3 אכלו מנות עיקריות . חבל לנו שלא נהננו, לא שבענו, וחבל לי שמקום זה שהיה כה טוב כל כך נפל. אנחנו מוכנים מדיי פעם להשקיע בארוחה במסעדות יוקרתית אך כזו המכבדת את האורח בשירות, בטעם ובמנות. מקרה זה היה רחוק ביותר מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמתי - תמונה
אמתי 22 ביקורות
אכזבה
2.3
25/08/12

הגענו שישה - השירות היה אדיב - כל מה שהיה בתפריט שונה - המנות הראשונות יקרות וכמעט אין מה לאכול - התיבול הוא לא יותר מפפריקה ושמן זית. מנות העיקריות - יקרות מאוד - אין ידע בהכנת בשר -... ללא תוספות. דג פשוט מאוד עם כמה עגבניות שרי. מנות האחרונות היו טובות. בסך הכל מסעדה מאכזבת יקרה - הנמצאת באזור מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micki - תמונה
Micki מבקר מתחיל
יקר מידי, לא טעים, שירות גרוע
1.8
12/08/12

באנו לחגוג ארוע ויצאנו מאוכזבים, לא מרוצים וכועסים. האוכל לא טעים, לא מבושל כהלכה, חסר כל יצירתיות או טעם, השירות בושה, ובסוף אחרי אין סוף פאשלות אפילו הנחה לא קיבלנו. לעולם לא נמליץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה