נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
26/02/11

הגענו למסעדה ביום שישי האחרון. האוכל טעים אך המחירים הגבוהים מאוד אינם מוצדקים. הזמנו מנה ראשונה משותפת אחת ועוד 2 מנות עיקריות, קינוח אחד ושתייה ושילמנו 500 ש"ח. אין בכוונתנו לחזור... לסעוד שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.3
21/12/10

עליתי עם חברה טובה למסעדה בשישי בבוקר האחרון. ישבנו 3 שעות עם הפנים לנוף שתינו ואכלנו כמו נסיכות. בהחלט מקום שמחוץ לרגיל, גם בתפריט וגם ובשירות לא לפספס את החומוס מסלק ואת הקרם ברולה.... קצת יקר ביחס למקומות אחרים אבל הארנק שווה את הנהנתנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 13 ביקורות
2.4
27/11/10

היינו 10 סועדים בשבת בצהריים.נתחיל בדברים הטובים:נוף מדהים ! אווירה נעימה, כלי קרמיקה יפים.ועכשיו לעיקר- האוכל:רע לתפארת. לא הייתה מנה אחת (וטעמנו מהרבה) שקבלה ציון יותר מ -8. לרוב... 5-6.מנות ממש קטנות. מחירים מאוד מאוד (!) גבוהים.שירות:בחשבון היה רשום בתחתית "לא כולל שירות".. צודקים ! לא היה שירות.... חוויה חד פעמית מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
or - תמונה
or מבקר מתחיל
2.4
24/09/10

היינו 6 אנשים לבראנץ בשישי.המנות קטנות ,לא טעימות,ויקרות.האוכל פלצני,מהאתה מבקש לארוחת בוקר??סלט טוב? אין.רק סלט שורשים,או סלט עגבניות.חביתה, ביצים,אין. רק ביצי "שלו" עם עגבניות, זאת... שקשוקה."פריטטה"-לא טעימה.לחם מוגש עם "סלט חצילים".לילדים לא היה מה לאכול,אין אופציה לשנות דבר במנות.השירות איטי.יצאנו רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
01/08/10

הגענו לאכול ארוחת בוקר, זוג ותינוק. היה קשה למצוא את המקום, אין שלט ברור. המקום נותן הרגשה טובה ונהיננו מהאוירה ומהנוף. אבל, וזה אבל גדול, האוכל מאכזב ברמות - סלט שורשים יבש שחתוך בצורה... מעניינת אבל חוץ מזה חסר טעם, פוק'צה יבשה, דג מלוח שהיה טעים אבל יקר ועוד מנה של חביתה שלא הרשימה. המלצרים נחמדים אבל נראה שתידרכו אותם איך להוציא מהלקוח יותר מנות וכסף ולא באמת מה שכדאי לו להזמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
06/02/10

אכזבה.לפני שנים סעדנו שם והיה נפלא. המקום היה פתוח לארוחות בוקר מושקעות ולדעתי בכך יתרונו. היינו שמונה סועדים מתוכם שני ילדים שהזמינו רק פיצות. המנות היו קטנות וזה כולל גם את הפוקאצ'ות... שיצאו התנור...המחירים לעומת זה יקרים ובלי פרופורציות. "קדרת הציידים" שהוגשה בסיר פוייקה מהביל עלתה 98 ש"ח כללה שתי חתיכות בשק סיביות, עוף מתפרק ומעט ירקות שורש. הצייד בן העשר שהזמין אותה נותר רעב.בכללי האוכל היה רק בסדר. הצוות אדיב אבל איטי ולא מקצועי. היינו שם הליל שישי קר במיוחד ה 5.2.10 תנור העצים לא ממש חימם את המקום וחילקו שמיכות. סתם מקום עם שם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
02/01/10

המקום נפלא והאוכל היה מעולה (כבדי עוף וקדירת ציידים), אבל השירות, השירות... איטי בצורה מזעזעת (אם כי חביב מאד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/12/09

איזה תענוג. ארוחת צהריים בשבת, נוף משגע, שירות אכפתי מאוד ואוכל מפתיע וטעים, טעים, טעים. המאפים מצויינים גם אם קצת over priced, קדרה מלאה כל טוב - 2 סוגי בשר וירקות עטופים בטעם, מג'דרה... עם גבינת עיזים עטופה בעלה מיסתורי ועגבניה ממולאת ששברה שיאים של טוב טעם, מורכבות ושלמות. רומבבה לקינוח, כרס עגולה, אנחת תענוג והביתה עם השקיעה. שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.3
15/12/09

נסעתי למטבח של רמה למרות כמה ביקורות שקראתי כאן ואני חייבת להסתייג מהביקורות שקראתי כאן. עלינו עברה חוויה מקסימה - של אוכל מקורי טרי ומוקפד יחד עם שירות אכפתי ומפנק ממליצה בחום! לצאת... מהמוכר ולהנות ממשהו אחר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול 3 ביקורות
2.4
27/11/09

נסענו ביום ששי אחרון לאכול במטבח של רמה לאחר חודשים שאשתו של החבר מספרת שהמקום פיצוץ והרבה זמן צריך להזמין מקום המקום מאד יפה האוכל מזעזע ויקר אכלנו 4 אנשים 8 ביצי חופש ללא טעם הכל בטעם... פלסטי הזמנתי ביצה עין בטבון היה פשוט מזעזע שלמנו 4 אנשים 320 ש"ח יצאתי מהמסעדה נשארתי רעב וצינתי שזאת היתה ארוחת הבוקר הגרועה שאכלתי בבית אני מכין ארוחת בוקר טובה יותר בקיצור מזעזע ויקר

עוד פרטים
הוספת תגובה