נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

dafna - תמונה
dafna 2 ביקורות
נפלא
4.8
14/10/16

המסעדה לא זולה אך המנות מעולות, הגשה יפה, המרכיבים של האוכל מיוחדים ובאיכות גבוהה, אווירה נעימה טרגועה, מקום מהמם, נעים גם עם המשפחה וגם למעט אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
אכזבה
1.8
28/08/16

נכנסנו, שאלו אותנו עם הזמנו מקום, ענינו שלא, הציעו לנו מים וביקשו שנחכה כמה דקות לאחר כמה דקות ניגשה אלינו המארחת, ביקשה טלפון שתעדכן אותנו מתי השולחן יהיה מוכן, נתנו לה ושאלנו האם יש... לה הערכת זמן מתי נוכל להתיישב וזאת ענתה עכשיו והובילה אותנו לשולחן הייתה סיטואציה קצת מוזרה אבל לא אמרנו כלום הושיבו אותנו בשולחן בפינה שהיא בדיוק על המעבר לחלק מסוים במסעדה, ואכן במהלך הארוחה עברו לידנו הרבה אנשים הלוך חזור, פחות נעים אבל גם הפעם לא אמרנו כלום הזמנו 2 ראשונות פטה כבד ואיזה מאפה גבינה ועיקרית פילה דג המנות הראשונות הגיעו "יחסית מהר", הפטה כבד הגיע בצלחת גדולה עם משהו כמו 8 חתיכות קטנטנות והמאפה היה נראה כמו מאפה שהתקמצנו מאוד על הגבינה ששמו בו אחרי שסיימנו את הראשונות שמנו את הצלחות בצד, עברו לידנו הרבה אנשי צוות עד שלבסוף אחת הועילה לקחת את הצלחות ולארגן את השולחן לקראת המנה העיקרית למנה העיקרית חיכינו משהו כמו 45 דקות (קצת הרבה) ובסוף קיבלנו חתיכת פילה דג מלבני קטן, עם מעט ירקות ושפריץ קטנטן של פירה/יוגורט כבר אחרי המנות הראשונות אשתי רצתה לקום וללכת אבל הפצרתי בה שנישאר, אחרי שיקבלנו את העיקרית היא עשתה לי פרצוף של "מה..." אכלנו, אחרי שסיימנו ניגש אלינו המלצר ושאל איך היה האוכל, ענינו לו בשאלה "אתה רוצה את האמת?" וזה ענה שכן, תשובתנו הייתה בינוני ומטה זה מצידו שאל איך אפשר לשפר את הרגשתנו וענינו "חשבון בבקשה" שילמנו, יצאנו רעבים, נכנסו לאוטו ונסענו הביתה לת"א לעשות השלמה במקום אחר לסיכום האוכל מאכזב, מנות קטנות ויקרות (המחיר לא מוצדק אפילו בסטנדרטים תל אביביים), לא ממליצים ולא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
ערב גורמה
4.8
15/07/16

הגענו אני ובן זוגי למטבח של רמה הישר מתל אביב לחגוג יומולדת ופשוט נהנינו מכל רגע. השילוב של השירות המושלם, האווירה הפסטורלית והאוכל המדהים פשוט עשו לנו את הערב. מנת האורז השחור פשוט... אגדה. המחירים לא זולים, אבל שווים אבל לחומרי הגלם, צורת ההגשה והטעמים שמקבלים. מושלם לארוחה זוגית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Max - תמונה
Max מבקר מתחיל
מיקום ונוף מדהימים. המחירים מוגזמים. ההגשה -- תחושה של עושים טובה.
2.0
02/07/16

היינו באירוע משפחתי של חברים שקיבלו המלצה על המקום. האווירה והנוף בהחלט מדהימים. האוכל גם איכותי. הנפילה היתה כשהתחילו להוציא מנות בטיפין-טיפין ולהביא מנה שהיא בגודל של מנה אישית והיתה... מיועדת ל4-5 אנשים מבוגרים. נכון שקיבלנו תוספת ברגע שביקשנו מהמלצר, אבל סתם ליצור תנועה מיותרת וכל פעם לבקש מהמלצר? כמו כן, היו אנשים שלא הבינו שצריך לפנות למלצר ברגע שבכלל לא נגעו במנה בגלל היותה מיקרוסקופית ונשארו רעבים לגמרי. על צורת ההגשה, עליכם היה להביא הסבר שכולם ישמעו. מעבר לכך, היו באירוע ילדים שלא ממש מבינים במנות המסובוכות (אם כן, טעימות) ונשארו רעבים בגלל הסיבה הפשוטה -- הם גם לא ידעו שצריך לפנות מהמלצר להביא עוד וגם בגלל שהם לא ידעו מה הם אוכלים בכלל. שלושתנו חזרנו מהאירוע רעבים, דבר שלא זכור לי שקרה לנו אי פעם. לפי דעתי המקום מתאים לערב רומנטי ללא ילדים (הכוונה לא לגיל, הכוונה ליכולת להבין מה אוכלים). כמו כן, המחיר מוגזם, אני בא למסעדה בשביל לאכול בסופו של דבר. קצת פרופורציה והיגיון בדברים. לחם, חמאה ו-3 זיתים -- 22 ש"ח? נו, באמת.... חלילה, לא צריך להיות בחינם.... טיפ מאוד חשוב, כשטיילנו במדיות של האגן של הים התיכון, דבר ראשון שמציעים לאורחים בימים חמים זה כוס מים קרים. האורח לא צריך לחפש את זה, על אף שייענה במיידיות. מה דברים הקטנים האלה של איכפתיות נבנת ההרגשה הכללית. עוד משהו, למה הכלבים(חמודים ככל שיהיו) צריכים להסתובב בין השולחנות? זה מקום המתיימר להיות יוקרתי (מחירים,עיצוב מנות) או זה חושה בדאוית, אז נבוא גם בטריינינג וגם שהמחיר יהיה בהתאם. השילוב הזה עם הכלבים לא מוצלח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
שווה ממש ממש!!!
4.8
06/06/16

הגענו למטבח של רמה אחרי המון המלצות ולא התאכזבנו. תחושה של חו"ל, אוכל מ-ע-ו-ל-ה! ושרות ברמה. אכלנו את בראנץ' הטעימות ולמרות שלא היה לנו מקום לקינוח פינקו אותנו לכבוד יום ההולדת של בעלי.... המחיר לא זול אבל לחלוטין שווה את זה! אנחנו לחלוטין נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nati - תמונה
Nati מבקר מתחיל
נהננו מאוד - נחזור לשם בכייף...
5.0
20/02/16

הגענו לרגל חגיגה משפחתית ולאור העובדה שיקח עוד כמה חודשים עד שנצליח להיפגש שוב בפורום המשפחתי הזה. אכלנו ארוחת בוקר טעימות מעולה- טעימה, איכותית, עשירה עם כל מה שנדרש וניתן... לצפות.. הצוות היה מקסים הנוף יפהפה השירות מושלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo מבקר מתחיל
במילה אחת - אכזבה!!!
1.5
13/08/15

נסענו 40 דקות עם ציפיות גדולות, שהתבססו על המובטח באתר המסעדה. תפריט הטעימות (שבמהלך הגשתו הזהירו אותנו מלאכול הרבה לחם שמא נתמלא ולא ישאר לנו מקום למנות הבאות) ברובו אכזב והיה מעיןפתיח... לארוחת בוקר אמיתית,ובודאי שלא הצדיק את המחיר.את "גולת הכותרת"- הפטה כבד- היה צריך לחפש בצלחת עם מיקרוסקופ.הקינוח שתמורתו גבו מחיר מופרז היה בבחינת "אין תמורה בעד האגרה". "רב המלצרים" לבש חולצה מוכתמת שלא הוסיפה לאווירה. בקיצור - אכזבה אחת ג ד ו ל ה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/09/2015
שלום שלמה, הופתענו לקרוא את תגובתכם. ארוחת טעימות הבראנץ שלנו היא אחת מהארוחות המבוקשות ביותר במסעדה וזוכה לתגובות מאוד חיוביות ולקהל חוזר לחוויה נוספת. בארוחה אנו מגישים 8 מנות בגדלים שונים ומנסיוננו הרב מרבית הלקוחות אינם מצליחים לסיים את כלל המנות. פטה הכבד שצוין בביקורת אינו מנה אלא סיומת לארוחה ארוכה והמנה השמינית והאחרונה ומותאם בגודלו להיותו צליל של סיום. עם זאת נשמח להשאיר לכם טעם מתוק מאיתנו ואם וכשתסעדו שוב במסעדה נדאג לפיצוי הולם. אשמח לקבל את כתובת המייל שלך על מנת לשמור את הפרטים אצלנו במערכת. תודה ושנה שמחה ומבורכת:) המטבח של רמה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
חוויה לכל החושים
5.0
18/05/15

השילוב של אוירת השקט החודר והמרפא של הטבע, הרוגע לעיניים והאוכל המענג והאסטתי, הוא חוויה יוצאת דופן בעוצמתה המערבבת ומענגת את כל החושים. לאחר מספר שנים בהם התמודדתי עם כאב ועומס הטיפול... בילדי להם נכויות קשות, היתה זו הפעם הראשונה בה נהניתי לאכול...נהנתי להיות...נהניתי מעצם הטעם והרוגע שהמקום הזין בו את נשמתי ואת גופי. אני מודה לרמה המקסימה ולתומר הטבח המחונן על המתנה המדהימה הזו. אנחנו מגיעים כל יום נישואים מזה שלוש שנים לחגוג את אהבתנו במקום מעניק ואוהב זה והחלטנולהמשיך במסורת מבורכת זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Rama
Rama
21/05/2015
תודה ! ריגשת אותי ואת כולנו בדבריך החמים. דרישת שלום חמה ממתן להתראות וימים טובים רמה
אריה - תמונה
אריה 5 ביקורות
אכזבה גדולה
2.3
16/05/15

הופננו על ידי המלון וגם שמענו על המסעדה המקום פסטוראלי בטבע למי שאוהב סגנון של אוהל בדואי אנו הגענו בגלל האוכל ושם היית הנפילה הגדולה האוכל היה טפל שומני ולא טעים והכמות קטנה. המחירים... ממש לא פרופוציונלים לרמה והאיכות שמצפים ממסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של Rama
Rama
21/05/2015
נשמח לדעת מתי הייתם ( יום ושעה ), ואילו מנות אכלתם - בכדי שנוכל לבדוק אם היה כשל נקודתי, או לחליפין לדבר אתכם ולנסות להבין מה קרה נודה אם תעבירו לנו את מספר הטלפון שלכם לצורך העניין בברכה רמה וזיו (מנהל המסעדה)
תמונה של Rama
Rama
21/05/2015
נשמח לדעת מתי הייתם ( יום ושעה ), ואילו מנות אכלתם - בכדי שנוכל לבדוק אם היה כשל נקודתי, או לחליפין לדבר אתכם ולנסות להבין מה קרה נודה אם תעבירו לנו את מספר הטלפון שלכם לצורך העניין בברכה רמה וזיו (מנהל המסעדה)
Or - תמונה
Or 4 ביקורות
מסעדה שהיא חוויה אמיתית
4.8
11/05/15

צריך להקדים ולומר שהמטבח של רמה הוא לא מקום רגיל. זו מסעדה שממוקמת בישוב מבודד (אבל ממש קרוב לירושלים ו-40 דקות נסיעה מהמרכז), שהמנות בה הן מנות שף יצירתיות וטעימות, אבל העיצוב של המקום... הוא עממי, על גבעה שמשקיפה על ואדי פורח ונוף ירוק וטבעי. יש דגש גדול מאוד במסעדה על תבלינים וצמחים, ונראה שעושים בהם שימוש מושכל גם לתיבול וגם לעיצוב של המנות. ניסינו את מסלול הטעימות שהייתה אחת הארוחות המפנקות והמשביעות שאכלתי בתקופה האחרונה. מדובר בארוחה כייפית, שכוללת המון מנות, שרובן מאוד יצירתיות וטעימות. המאפים שיוצאים מהתנור פשוט נהדרים, כולל הלחמים והפוקצ'ות שרק רצינו לאכול מהם עוד ועוד. חומוס סלק שהוגש כאחת מהמנות הראשונות נשמע שם מוזר למנה מאוד טעימה, שלא הפסקנו ללקק את הצלחת כשאכלנו אותה. כנ"ל גם לגבי מרק הכרובית שהיה פשוט מצוין. גם הביצה המושלמת, הטרטר וקציצת הדגים על קרם בטטה היו מאוד טעימים. למנות עיקריות בחרנו מנה של בקר ומנת טלה שהוכנו בדיוק במידה הנכונה, והיו טריים ומשביעים מאוד. בסוף הארוחה – הסורבה לרענון והקינוח של גלידת הפיסטוק היו פשוט סיום מושלם לארוחה מצוינת. אז נכון, לא מדובר במסעדה זולה וזו טרחה לא קטנה להגיע אליה במיוחד, אבל אין ספק שיש תמורה מלאה. האווירה נעימה, השירות יעיל ומאוד אדיב, ואין ספק שמדובר בחוויה אמיתית למי שנמאס לו ממסעדות מפונפנות או מנוף עירוני. מומלץ במיוחד לשלב את הביקור במסעדה בטיול בהר רוח ובנחל יתלה הקרובים. לסיום, ולמען הגילוי הנאות, אציין שזו הפעם השניה שאני מבקר במסעדה אחרי שהחלטתי לתת לה עוד הזדמנות, והפעם הזו הייתה הרבה יותר טובה מהפעם הקודמת, ונראה שהרבה דברים שהייתה לי ביקורת עליהם תוקנו ושונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Rama
Rama
21/05/2015
תודה לך, אור, על המילים החמות והטובות מקוים לפגוש אתכם שוב אצלנו