נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

regina - תמונה
regina 2 ביקורות
מסעדה מיוחדת ומעולה
4.5
08/08/12

האוכל מצוין ומקורי. המסעדה נמצאת בנוף מדהים ומסביבה משתלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
ארוחת בוקר במטבח של רמה
1.8
27/01/12

חזרנו עכשיו, אני ואשתי מארוחת הבוקר היקרה ביותר שאכלנו אי פעם בצורה משמעותית. לצערי, זה הרושם היחידי שנותר לי מהמסעדה. האוירה, המקום והאוכל לא מרשימים כלל. 270 שקל בשביל פריטטה, לחם... ומטבלים, קצת גבינות, סלט עגבניות, סרדינים ושתי הפוך זה יותר מידי. בסוף למלצר היתה חוצפה לבקש טיפ יותר גבוה למרות שהשארנו 12%. לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
במילה אחת א-כ-ז-ב-ה!!!
1.3
25/11/11

אין הרבה מה להוסיף המקום פשוט איום נורא. ההמתנה ארוכה, הציפיה גדולה והאכזבה קשה. אוכל טפל, קר ועשוי גרוע, השירות חובבני ולא מקצועי. פשוט לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Dinur - תמונה
Shai Dinur 2 ביקורות
האוכל היה מצויין אבל...
3.3
25/11/11

במילה אחת נאמר קמצנות. הגענו שלושה אנשים לארוחת ערב בתפריט קבוע במסגרת שיתוף פעולה עם "פיאנו נטף". התפריט כלל (ללא אפשרות לשינוי) קורסטיני כמנת פתיחה, מרק ארטישוק ירושלמי, מנה עקרית של... נתחי שייטל עם ירקות (או מנת דג בהזמנה מראש) ושני קינוחים. 160 ש"ח לאדם ללא שתיה. המנה הראשונה והמרק היו מצוינים אך זעירים. המנה העקרית היתה יכולה להיות טובה אם לא היו מגישים אותה על צלחות קרות, הבשר הגיע פושר והפך לקר בתוך כמה דקות באוויר הערב הקריר. חתיחות בשר הגיעו עם שבעה סוגי ירקות בנציגות סימלית בלבד. הירקות היו מצוינים, חבל שהבשר היה מעט חסר עניין. אחת מאיתנו הזמינה במקום בשר מנת דגים. מנת הדגים הייתה ברבוניה אחת, שאם היתה עולה בחכתי הייתי זורק אותה חזרה למים מרחמים. שני הקינוחים היו מצוינים ובגודל סביר. לסיכום, האוכל ברובו היה מצויין ומעניין, אך חבל שקרקורי הרעב בסוף הארוחה העיבו על ההנאה. בסופו של דבר לא נראה לי סביר לשלם 160 ש"ח בתפריט קבוע ולצאת מהארוחה מורעב. נקודת אור אחת היתה שם, לאחר שסימנו בשתי ביסים את המנה העקרית, הגיע המלצר לשאול איך היה, לאחר ששמע את קרקורי הרעב שלנו אמר כי יראה עם הוא יכול להביא לנו משהו נוסף. באופן מפתיע חזר לאחר כמה דקות עם צלחת בשר. הגיע מנת בשר נאה למדי (מבחינת הגודל היתה גדולה משתי מנות עקריות יחדו). הבשר עשוי יתר על המידה (אני יכול רק לנחש שזו הסיבה למה בכלל קבלנו אותו) והגיע ללא כל תוספת. לאחר ששני אוכלי הבשר שביניינו חיסלנו את הצלחת אומנם לא הרגשנו שבעים אך לפחות קרקורי הבטן לא הפריעו יותר לשיחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
veredku - תמונה
veredku 4 ביקורות
2.6
20/10/11

ארוחת ערב ל-8 סועדים במוצאי שמחת תורה התחילה במנות ראשונות מצוינות. מנות עיקריות כבר הגיעו ארבע בלבד מתוך השבע שהוזמנו. המלצר לא הצליח להבין ששתיים מהמנות הן בדאבל... מנה נוספת נשכחה... כליל. חכינו בין 45 ל-60 דקות למנות המתאחרות וכפיצוי בזמן זה הוגש משקה סנגריה אחד בודד לאחד המקופחים. אישית קיבלתי בזמן פילה דג מוסר אבל הוא היה יבש ביותר וחמוץ. מהגרועים שאכלתי! לבסוף הגיעו קינוחים חינם כפיצוי. ביקרתי במקום לפחות חמש פעמים בעבר ומעולם לא התאכזבתי. הפעם יצאתי בטעם חמוץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/10/11

כמה חבל שלא קראתי את הביקורות כפי שאני בד"כ עושה. כגודל הציפיה גודל האכזבה. לראשונה מזה שנים רבות הרגשתי ממש ממש מרומה! הנוף אכן מקסים אך המנות שמקריאת תיאורן מצטיירות כמזילות ריר,... מושקעות ומיוחדות, מתגלות כפשוטות ביותר (מאפה גבינת עיזים עם תאנים/אגסים הוא פיתה עם גבינה ו3 חתיכות אומללות של אגס מבושל ביין, שקשוקה מימית לא טעימה ולא מתובלת כראוי, פלטת בשרים מעושנים - פירורי בשר ועוף מיזעריים וסתמיים). שום דבר מיוחד, אין אחידות ברמת המנות, הדבר האחיד היחיד הוא העובדה שכל המנות יקרות הרבה יותר מדי ביחס לאיכותן. . 500 ש"ח לבראנץ' סתמי... מאד מאד מבאס. לא מתאים לילדים בכלל! מזל שהמלצרית היתה חביבה הנוף היה נהדר והאויר צלול כיין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
11/09/11

המקום לכשעצמו מקסים , הדרך והנוף-שוויצריה , המטבח של רמה מקום כפרי רומנטי לזוג/ות למשפחות , מקום מחבר. התפריט עשיר לעניני טעם לא קונבנציונלי , עד כאן הכל נראה באמת שווה הגעה. המחירים... למנות קצת פלצני ומוגזם, העובדים במקום (קרי מלצרים) , זקוקים לליטוש נוסף בהבנת הלקוח , לא להזמין מהשף או מהמטבח מה שהם חושבים שהלקוח רוצה , אלא מה שהלקוח מבקש , כמובן באם זה אפשרי מבחינת העשייה. לפי דעתי התפריט לא מתאים לילדים עד גיל 15 , יותר לכיוון בוגרים ומבוגרים , סיכום אישי מ 1- 10 : שמונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/06/11

היינו ביום שישי האחרון 24.6.11 זאת הפעם השלישית אך האחרונה שנבקר שם. המחירים מופקעים ללא הצדקה, (צלחת מרק ירקות עלתה 44 ש"ח) 4 סועדים ללא יין 1100 ש"ח המנות הראשונות עשויות ברישול ולא... היו טעימות, המות העקריות הוגשו ללא כל תוספת במהלך הארוחה מסתובבים כלבים בין הסועדים ויוצרים אי נוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
4.3
08/04/11

היה מעולה נהננו מכל ביס נחזור ונביא איתנו חברים השירות מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.8
30/03/11

לפני כשבוע הגענו 13 אנשים לחגוג לי יומולדת הזמנתי בראנץ ותפריט קבוע לכולם וזאת היתה אחת הנפילות הגדולות שלנו קיבלנו מחבת קטן של שקשוקה אולי עם 2 ביצים כל ארבע אנשים קיבלנו סלטים שונים... וקטנים כל 4 אנשים .בקיצור שילנו 2000 שקל (כולל 2 בקבוקי יין) יצאנו מאוכזבים ורעבים.אז שימו לב שלא תיפלו גם למלכודת שלם

עוד פרטים
הוספת תגובה