נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

Batel.P - תמונה
Batel.P 10 ביקורות
מקסים ואותנטי וטעים!
4.3
20/04/15

האווירה מדהימה. מקום קסום לשבת בו ולבלות בו מספר שעות. כל כך נעים ויפה. האוכל טעים מאוד ומיוחד אך יקר. נחזור שוב ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Rama
Rama
21/05/2015
תודה שכתבת לנו, זה תמיד משמח מאוד לשמוע
GaliLevy - תמונה
GaliLevy 4 ביקורות
שמורת טבע בנטף
5.0
20/03/15

זו היתה ארוחה של תענוג אחרי תענוג. רמה הצליח לפצח את השילוב שנשמע בלתי אפשרי של מטבח בלאדי, עם טעמים של אדמה, ומטבח מולקולרי. הכל היה כך כך טעים, מדוייק אבל לא על חשבון האותנטיות. המנות... שהפילו אותנו במיוחד היו חומוס סלק, טעימות מהטאבון, טעימות בקר, ארטישוקים צרובים, פנה קוטה עם זרעי כוסברה ותפוחים, וקוקטייל עשבים. השירות היה פשוט כייפי, קיבלנו את המלצות המלצרים שהוכיחו עצמן. והמקום הזה כל כך יפה... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
marina - תמונה
marina 2 ביקורות
לא מומלץ
2.0
16/12/14

אכלנו 2 זוגות במסעדה ביום שישי בערב. מנות הראשונות היו מוצלחות. לעומת זאת מנה עיקריות מתחת לכל ביקורת. לקחנו מנה של אנטריקוט שהיה צריך להכין אותו בעצמינו על אבן בזלת, רעיון חמוד, אבל... הבשר היה על גבול מקולקל בטעם המנה הוחזרה. מנה עיקרית השניה הייתה פלטת בשר זוגית שגם לא הייתה מוצלחת במיוחד. המטבח מחילט בעצמו על מידת עשייה, חלק מהבשרים היו עשויים מדי ובלתי לעיסים וחלק היו נא מדי ועדיין בלתי לעיסים. מסעדה יקרה ללא הצדקה אמיתית. כוס יין עלה 45 ש"ח, יין רגיל בכוסות) קינוח היה נחמד. הארוחה עלתה לנו משהו כמן 700-800 ש"ח. בעשר המטבח נסגור ומעשר וחצי התחילו לרמוז לנו שהגיע הזמן ללכת, אולי היה כדאי לציין את זה כשהזמנו מקום. הסיבה העיקרית שבגללה לא נחזור למסעדה היא שכשביקשנו להוסיף מים לקומקום עם תה צמחים שקיבלנו נענינו שזה בעצם כמו להזמין תה חדש. אכלנו ארבע אנשים ארוחה שלמה ואתם לא יכולים לתת לנו מים חמים חינם?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
byron - תמונה
byron 7 ביקורות
אוכל מיוחד באווירה מיוחדת
4.5
27/11/14

זו הפעם השלישית שאני אוכל במטבח של רמה. תמיד נעים לשבת שם עם המשתלה מסביב ואוויר הרים צלול. מכיון שלא באנו נורא רעבים התמקדנו בלקחת מגוון מהמנות הראשונות ועשינו לעצמנו מעין ארוחת... טעימות. המאפים מצוינים ומרק הארטישוק הירושלמי היה מעולה במיוחד. כולנו יצאנו מרוצים והאמת גם שבעים בהחלט כי לא התאפקנו וגם לקחנו מתוקים (לא להפסיד את הפנקוטה!). נשוב בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/12/2014
Immortal - תמונה
Immortal 8 ביקורות
אווירה, נוף, חוויה
4.5
26/05/14

הגענו ללא הזמנה ביום שישי בבוקר , להפתעתי המקום היה מלא מאוד והצטערתי שלא הזמנתי מקום - הצליחו להושיב אותנו תוך 2 דקות למרות שלא הזמנו . זאת הפעם הראשונה שאכלנו שם - המקום פשוט מרהיב... ביופיו, מדהים שמגדלים את כל הירקות/פירות/צמחי תבלין מסביבך . הזמנו ארוחת בוקר זוגית שהגיעה עם פוקאצ'ה נהדרת שנאפתה בטאבון במקום עם מטבלים מעולים, הביצה העלומה הייתה טעימה מאוד וגם הסלטים והממרחים היו מיוחדים . הפנקוטה בתור קינוח הייתה פשוט מצוינת . ממליץ בחום ובהחלט אשוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי מבקר מתחיל
חגיגה פרטית
4.5
09/03/14

אתמול, בשבת ה 8/3/2014 חגגנו ארוע פרטי עם 18 חברים וילדיהם. נהננו מאוד מהאווירה, מהתפריט שנקבע מראש (brunch ), מהשירות ומפתיחות הצוות לבקשותינו. פשוט העברנו מספר שעות נפלאות, בפרטיות,... בחדר הצדדי והזיכרונות מאותו ארוע בודאי ילוו אותנו לתקופה ארוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה מבקר מתחיל
זו לא הפעם הראשונה שלנו. היה מעולה!
5.0
01/12/13

אנחנו מגיעים למטבח של רמה בכל פעם כשאנחנו מגיעים לארץ עם משפחה וחברים טובים,לא מוותרים על חויה כזו מיוחדדת.אנחנו אוכלים המון במסעדות בארץ ובחו"ל וזה בהחלט מקום שאנחנו לא מוותרים עליו.... האוכל מיוחד ופשוט טעים. שירות מעולה! נוף מרהיב! ולא פחות חשוב...אוירה מצוינת ורומנטית.מומלץ בחום.תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס 3 ביקורות
מחירים מופרזים ושירות קטנוני
2.5
25/11/13

היינו במסעדה (שני מבוגרים ו-3 ילדים) באחד מימי שישי של אוקטובר. הפתענו לרעה מהמחירם הגבובים, אך יותר מזה - מהשירות הקטנוי. כשרצינו להזמין את אחת מארוחות הבוקר של "הכל כלול" למבוגרים... פלוס מנה נפרדת לילדים, המסעדה התעקשה שצריך לשלם על חמש מנות "הכל כלול" - כולל על הילדה בת ה-3. כמובן שוויתרנו על הרעיון, הזמנו מנות אחרות, אבל גם שם חיכו לנו הפתעות בדמות של "אה, זה חסר לנו" ו-"אה, על זה צריך להוסיף 3 שקלים" וכד'. ובנוסף לכל זה, האוכל טוב, אבל ממש ממש לא מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רובי - תמונה
רובי מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.3
19/11/13

ביום שבת 16.11.2013 היינו במסעדה 5 זוגות, כמובן שהזמנו מקומות מראש. לצערנו היינו במקום פעמיים - פעם ראשונה ואחרונה. ובכן, השירות מינוס מינוס, המלצרים כלל אינם מקצועיים ולמרות שהזמנו... תפריט מלא ב-126 ש"ח, ונאמר לנו שכל מה שנרצה נקבל כאוות נפשינו, אז ממש היינו צריכים לבקש כל דבר נוסף מספר פעמים, יש לציין שכל תוספת לוותה במין התייחסות לא נעימה מצד המלצרים, בכלל, אתה מרגיש שאתה אוכל כל הזמן מאפים/לחם...כל דבר מגיע עם מאפה, כך שבסך הכל אתה שבע אבל מלחם. אין תמורה לכסף, האוכל ברמה די נמוכה, הבשרים ממש ממש לא באיכות, טוב אפשר עוד הרבה לקטר על המקום.....אז להמנע מביקור במקום...הכי מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
izhak - תמונה
izhak 9 ביקורות
טעים אבל...
2.5
02/11/13

נתחיל בזה שלא הייתה קבלת פנים. הגענו כמתוכנן בשעה 1600 שבת 5 אנשים והמתנו בכניסה. יצרנו קשר עין עם כמה מלצרים שחלפו אותנו ולא קרה כלום. לבסוף ניגשתי לכיוון הקופה ואיש צעיר מתולתל שאל... אותי אם אני מחפש משהו?!! אם לא הייתה יומולדת לילדה הייתי אומר לו שאני מחפש את היציאה!! אפרופו יציאה גם שם חווינו מפח נפש - המחיר המופרז!! בין לבין הצלחנו להנות ממנות די טעימות, מאלו שנותרו כי היו חסרים הרבה מנות שהומלצו ע"י המלצרים. הייתה מחווה יפה לתת מנת גלידה חינם לחוגגת היומולדת. בזמן הארוחה שירות טוב. לסיכום: קחו הלוואה שמנה, תזמינו מקום בשעה מוקדמת בשבת תלבשו כתום זוהר שיראו אתכם בכניסה ותהנו מארוחה די טעימה. מנות אחרונות - לא לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה