נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

יערה - תמונה
יערה מבקר מתחיל
חוצפה רצינית
1.0
09/02/12

אני לקוחה קבועה במסעדה והצעתי למשפחתי לאכול שם את ארוחת הצהריים המשפחתית. ניסיתי להזמין שולחן ל 11 אנשים אבל מהמסעדה התעקשו שאני חייבת ללכת על תפריט קבוע עם מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה... לכל סועד. ואז עוד העזו להתעקש איתי שזה בשביל שיוכלו לתת לנו שירות יותר טוב. לפחות שיגידו שהם רודפי בצע וזהו. כשמגיעים לשם, האוכל נחמד, אבל למה להגיע למסעדה שמתייחסת ככה ללקוחות שלה?!?

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
אחזור בעיקר בגלל האווירה
3.3
01/02/12

ממש נעים לשבת שם מבחינת מוזיקה ותאורה, וה"תאים" עם הכורסאות נעימים מאוד. האוכל בסדר, בהחלט לא מדהים. שנינו הזמנו המבורגר, והחלק התחתון של הלחמניה התפרק לשנינו. אבל כאמור, נחזור בזכות... האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris Gelman - תמונה
Boris Gelman מבקר מתחיל
סתאאם חוצפנים
1.8
17/11/11

הגענו בשעה 16.30 בתקווה לאכול ארוחה עסקית. אין עסקיות במסעדה. נדיר מאוד שאין עסקיות. הגישו תפריט צהרים עם אותם המחירים של תפריט ערב. באתר המסעדה רשום :עסקיות בין 12 ל18. האם הבעלים... מודעים שיש מלא מסעדות בסביבה באותה רמה עם מחירים זולים יותר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.6
29/09/11

מסעדה שמגישה נתחי בשר יקרים כמו טי-בון סטייק , אמורה וצריכה גם לדעת איך להגיש את המנות האלה לפי דרגת העשיה המבוקשת. כשלקוח מבקש לקבל את הנתח שלו עשוי "מדיום" , מן הראוי שמי שאמון על... הכנת הבשר יהיה מקצועי ולא חובבן שברור שבעל המסעדה חיים כהן היה פוסל אותו מלהתקבל לתוכנית מאסטר שף בגלל היעדר כישורים. פעם ראשונה הסטייק הוחזר כי הוא בגיע בדרגת עשיית אובר וול דאן - יבש לחלוטין , הפעם השניה שלא הוחזרה כי הייתי רעב מיד הגיעה בדרגת עשייה רייר. אכלתי היום , יום ה' , חג ראשון של ראש בשנה , בצהריים , יצאתי בהרגשה שלמסעדת החובבים הזו שמתיימרת להיות מקצועית אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
08/09/11

חזרתי עם בת זוגתי אחרי שלא היתי מגיל 18 שאז הינו מתלהבים שם מכול ביס וחזרנו רק בגלל שהיא שמע על דיקסי כול כך הרבה ומאד רצתה לנסות עם הגעה קיבלנו כתף קרה ממארחת שלא ממש רצתה להגיד מתי... יהיה שולחן פנוי ולכן בסוף התיישבנו בבר הזמנו מנה ראשונה כנפים שבאמת היו כמו שאני זוכר לעיקריות אני הזמנתי את כריך אנטריקוט ובת זוגתי הזמינה המבורגר עם גבינה ושאלו את המידת עשיה נאמר לברמן מידיום וואל שהגיעו המנות המבורגר הגיע ריר אמרנו לברמן שלקח את המבורגר עם הגבינה המומסת עליו ואמר נכניס את זה לגריל שוב שזה כבר לא נשמע הגיוני אבל לא נורא חיכינו באיזור הרבע שעה שהמנה שלי התקררה ואצלה כול צייפס היה קר שזה חזר המבורגר חזר בלי גבינה ושוב הינו אמורים לחכות שוב שבאמת הרס את כול חשק לאכול וחבל במיוחד בגלל שזה מסעדה שהיה לי ממנה זכרון טוב ושאני אוהב מאוד את חיים כהן מה שכן הברמן הבין את העניין וניסה לפצות אותנו במנה אחרונה אך זה כבר לא ממש עזר באמת אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
1.7
04/09/11

לאחר שאני וזוגתי ישבנו במסעדה פעם אחת ונהננו מהאוכל החלטנו לחזור. לא הזמנו מקום. והמתנו בלי בעיה בחוץ כרבע שעה. המארחת ברוב חוצפתה לאחר שנתנה לנו לחכות. ניגשה אלינו והתחילה להסביר לנו... שהיא מכינה לנו שולחן. ואם אנחנו בטוחים שאנחנו רוצים שולחן. (לא אנחנו נשב על הרצפה בבקשה) ואחרי זה הוסיפה בזלזול שכל אחד צריך להזמין מנה עיקרית מינימום. הדרך בה היא התנהלה מולנו היתה מתנשאת ומזלזלת. גרמה לי ולחברתי להרגיש כאילו הכסף שלנו לא מספיק טוב בשבילם. זה מועדון או מסעדה?. קמנו והלכנו לה בפנים. וכנראה שלא נחזור יותר אפילו שהאוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron Zehavi - תמונה
Yaron Zehavi 7 ביקורות
3.0
22/06/11

מוקפדת , אבל יקרה. ארוחת המבורגר בצהרים + שתיה ואספרסו, כולל שירות, מגיעה ל-100 ש"ח בקירוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/06/11

חוויה שלילית, להפתעתי. ישבתי עם אורחים לפני מספר ימים ונדהמתי לגלות חרק ענק במנה העיקרית. מאחר והאורחים היו מח"ול ניסיתי לא לעורר מהומה, עדכנתי את המלצר אשר היה נבוך מאוד, ושלח מנה... אחרונה.... בסיום הארוחה ניגשתי עלמנת לברר מה מתכוונים לעשות במסעדה בנוגע למימצאים, והובטח לי שאחד ממנהלי המסעדה ייתקשרו על מנת לדווח, ןדאוג לטיפול הולם. להפתעתי, למרות שישבתי במסעדה מספר פעמים, אף אחד מהם לא לקח אחריות, אמא לי שזה יכול לקרות, ושאני יכול לכתוב מכתב. נדהמתי, הופתעתי, ואני חושב שהתגובה הינה חמורה מאוד, עוד יותר מהמקרה, ומלמדת על היחס המזלזל בלקוחות ובמקרה, בכל מקרה, הייתי מצפה ממסעדה בעלת שם, לתגובה הולמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/11

ישבנו על הבר השרות והאוכל ממש מעולים ממליץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/03/11

בעלי המסעדה "מייבשים" לקוחות שהעזו לא להזמין מקום !! .נתנו לי להמתין חצי שעה בזמן שיש מקום פנוי (ביקשתי לשבת על הבר) . וראיתי מבחוץ את המקום שבו הושיבו אותי לבסוף כמובן שאתה... מניח שהמקום מוזמן. ועשו אתו דבר ללקוחות שבאו אחרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה