נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

241 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
אכזבה
3.0
25/03/19

פעם ראשונה בדיקסי מאז היווסדה והבנתי למה. מאכזב אוכל ברמה נמוכה. אמנם אוירה נחמדה אבל כאן זה מסתיים. יצאתי בהרגשה שאין לי למה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 9 ביקורות
מאכזב
2.5
22/12/18

כגודל הציפייה כך האכזבה. מסעדה מיושנת שלא עומדת בתנאים של היום. שירותים לא נקיים עם ריח של שתן אצל הנשים וגם אצל הגברים הגיע הזמן שינקו גם את הקירות. מנת הדגל הכנפיים דורשת שיפור.כמות... וגודל הכנפיים לא אחידה ולא אסטטית .שוחה-מוצפת ,ברוטב עד שהכנפיים איבדו מטעמם. מנת השפצלה לא היתה מתובלת ודי תפלה,לא היה יחס הוגן בין הבשר והשפצלה. (מעט בשר).שרימפס בחמאה היה בסדר וגם הלחם שום.לא ניתן לאמור שזאת מסעדת שף מכל הבחינות. עדיף היה לאכול אוכל רחוב טוב במשך כל השבוע בסכום שהמנות עלו. האוכל לא היה עובר את הביקורת של חיים בתכניות הבישול שלו. חבל, רצינו לפרגן אבל התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 16 ביקורות
לא ידידותי לצמחונים. שירות חמוץ פנים.
1.0
18/12/18

לא ידידותי לצמחונים. שירות חמוץ פנים. באתי לשם בראש ממש להינות, עם עוד שלשה אנשים. כמקובל, צילמתי את החבורה ואז היה מאוד דחוף למלצרית להגיד, בשפתיים קפוצות, שהיא "ממש לא אוהבת" שמצלמים... אותה. הלו? מי מצלם אותך בכלל? אז נכנסת לשניה בפריים בוידאו. אז מה? וזו רק תחילת הסיפור. בגילוי נאות - אני עם צרכים מיוחדים באוכל בגלל דיאטה מיוחדת. זאת מעבר לכך שאני צמחוני. בגלל שאני יודע שאני בעייתי, בקשתי שתוציא את ההזמנה לחבורה שאיתי, ואחר כך שתחזור. הוציאה. לא חזרה. כשקראנו לה הקשיבה למה שאני יכול או לא, נתנה לי איזו אלטרנטיבה עלובה. עם פרצוף. שום מאמץ. שום השתדלות. נשארתי שם כמה שיכולתי כדי לא לקלקל לאנשים שאיתי את הארוחה. שתיתי קפה ועפתי משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
טעים ואיכותי
4.5
16/11/18

המסעדה עצמה היא מצויינת, קצת התאכזבתי מהשירות כי בגלל איחור קל שלנו לא שמרו לנו את השולחן שלנו אך עדיין היה מקום במסעדה ולא המתנו זמן רב לשולחן. האוכל היה טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
מעולה
4.0
13/10/18

מעולה , אוכל טעים שירות מעולה , מנות נדיבות גדולות, מעולות טעימות. האוכל מיוחד , לא משהו שיש בכל מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מסעדה מאכזבת ויקרה ללא הצדקה
2.3
03/10/18

חיים כהן הוא שף ידוע ומפורסם. זו הפעם השניה שלנו במסעדה והאוכל פשוט לא טעים ומה שמרגיז הוא מאוד יקר. המדובר במסעדה עממית עם אוכל יחסית פשוט אבל לא משהו ומתומחר כמסעדת יוקרה. לקחתי פאייה... שפשוט מביישת את מי שהכין אותה,בשר המכונה כבש שרוף ללא טעם מוגדר ואורז ללא תיבול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 14 ביקורות
כיף שהמקום קיים
4.8
30/04/18

מקום ברמה גבוהה שדואג לשמור על הרמה נכון שהמחיר קצת יקר אבל החלט שווה את זה אוכל טעים ומיוחד(במיוחד ההום פרייז) תמיד כיף לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
המסעדה הכי טובה בתל אביב
5.0
07/01/18

דיקסי היא המסעדה הכי טעימה לי וכיף להגיע עם חברים לחגוג יום הולדת. מי שאוהב בשרים- זה המקום בשבילו. לקחנו: פילה בקר 250 גר' שהיה משובח וטעים. ספר ריבס - צלעות עסיסיות שלוו בתפוח אדמה... אפוי ושמנת. בעל השמחה נהנה מרצועות פילה בפטריות. קינחנו בוופל בלגי, ועוגת גבינה. השירות מעל ומעבר- מקצועי להפליא עם חיוך. למרות שזו מסעדה ברמה גבוהה המחיר סביר ביותר. נהנינו מאוד ונחזור לכאן בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sol - תמונה
Sol 4 ביקורות
המבורגר נוראי! די יקר. כנראה שלא נחזור.
2.3
18/12/17

אכזבה! הגענו (בני ואני) במוצ"ש ללא הזמנה לדיקסי בסביבות 19:30 בערב. המארחת מצאה עבורנו שולחן ללא בעיה למרות שהמסעדה היתה די מלאה. הזמנו כנפיים. הכנפיים מטוגנות בשמן עמוק, מגיעות... חמות ופריכות. הרוטב, צ'ילי עם חמאה מוגש רותח על הכנפיים על מצע עלי חסה טריים. מנה מנצחת. פשוט ונפלא. המנות העיקריות שהזמנו היו: 1. המבורגר דיקסי 400 גרם (87 שקלים), מידיום, שהגיע עם הומפרייז וביצת עין ובאופן מפתיע צופה כולו ברוטב צ'לי בחמאה, כן כן, אותו רוטב של הכנפיים. ההמבוגר עצמו היה אחד הגרועים שאכלתי בחמש השנים האחרונות. גרגירי, סיבי ומתפרק תחת מגע הסכין, פשוט מתפורר במקום להחתך. כשהודעתי למלצר שמנת ההמבורגר "גרועה, אחת הגרועות שאכלתי אי פעם" הוא לא התרגש מדי והשיב לי מיד שהוא ידאג ליידע את מי שצריך. לא יאמן שמסעדה "ניו יורקית" מגישה מנה קלסית ופשוטה כזו ברמה כ"כ ירודה. לא מתאים לשיף שמתהדר על כל מסך ומכל במה בחומרי הגלם המשובחים... לא יודע מאיזה "חומר גלם" עשויים שם המבורגרים. 2. נתחוני פילה עם שפצלה פורטבלו ברוטב שמנת עם פלפל (105 שקלים) שהגיע בצלחת עמוקה עם ערימת שפצלה ופיסות ספורות של נתחוני פילה ופטריות פורטבלו סבירים ברוטב כהה וסתמי. תפקיד השמנת שם היה מאד לא ברור ולא מורגש והמנה הייתה מאכזבת. שומדבר שראוי לציון, וודאי לא כאחת המנות היקרות בתפריט העיקריות. פשוט וסתמי. קינחנו בפרוסת עוגת גבינה עם ציפוי תות (36 שקלים) מנה סבירה עם ציפוי של תות טרי. את קנקן המים שביקשנו עם הקינוח כבר לא קיבלנו.... גם לא המתנו. נ.ב. ההערה שלנו למלצר נותרה ללא כל מענה/התייחסות נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zapist - תמונה
zapist מבקר מתחיל
אני לקוח קבוע - הפעם התאכזבתי, לא אגיע שוב בקרוב.
2.8
12/12/17

היי לכולם. דבר ראשון - אני חייב לציין שאני מגיע לדיקסי לא מעט וכמעט תמיד מזמין את אותן מנות, ברוב המקרים אני מרוצה ובאופן כללי האווירה המגניבה ושעות הפתיחה הגמישות מעניקות יופי של... חוויה. אבל(!) הפעם הביקור הסתיים קצת אחרת: החלטתי לגוון ולנסות מנות חדשות לחלוטין (וואוו!) והתאכזבתי. למנה ראשונה הזמנתי את אחת מהמנות הראשונות החדשות: פולנטה עם בולונז, על פני הדברים (והתיאורים) מנה שאמורה להיות פשוט שווה, בפועל מדובר במחבתון קטנטן וכמות המתקרבת למיניאטורית. אז כן, מדובר במנה ראשונה וככזו היא לא אמורה להגיע בגודל מרשים אך המחיר המופקע (מעל ל-40 ש"ח!) והממש לא פרופורציונאלי לגודל המנה עצמה הרסה את החוויה - והטעם? נחמד ותו לא. הפרטנר לארוחה אגב הזמין כדורי ריזוטו שהרגישו תעשייתיות ולא אתפלא אם מדובר בחומר גלם קנוי וקפוא שפשוט חיממו אותו ברגע ההזמנה (אוי ואבוי לדיקסי אם אכן זה המקרה). וכעת לאכזבת הערב הגדולה: הזמנתי למנה העיקרית "עוף קייג'ין" (במחיר 74 ש"ח!) וקיבלתי 2 רצועות פרגית צנומות, עשויות מדי (קצת שרופות למעלה ולמטה) ומאוד מאוד לא משביעות: לצידן קיבלתי מנה קטנה ומביכה של "אורז תאילנדי", הכמות מספיקה אולי לילד בן 3 והאורז היה מתוק מדי, בנוסף קיבלתי "תפוח אדמה אפוי" מאכזב בצורה בלתי רגילה: קטן, מתוק (באמת שלא ברור מדוע היה לו טעם מתקתק..) והוא עצמו הגיע עם "רוטב שמנת כלשהו" שאני לא ממש בטוח כמה הוא היה טרי ולכן השתמשתי בכמות קטנה. בקיצור: מנה קטנה, לא טעימה ועם מחיר מופקע ומרגיז באופן בלתי רגיל! לסיכום: פעם הבאה שאגיע (יקח זמן) אקח כרגיל את מנת ה-"כריך סינטה קליפורניה" ובינתיים החברים בדיקסי חייבים לעשות בדק בית ושינוי, חייבים!! ביי ביי.

עוד פרטים
הוספת תגובה