נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

maayan - תמונה
maayan 3 ביקורות
אוכל מעולה אווירה נעימה ואינטימית
5.0
14/11/11

ארוחה מפנקת בצורה לא הגיונית. מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנה עיקרית וקינוח. מנות טעימות, גדולות ומושקעות. השף דורון עושה עבודה מדהימה ומתאים את המנות לקהל, גם צמחוניים יוצאים שבעים... ומחויכים. שולחן של 8 אנשים מרוצים לא טועה. היינו כבר פעמיים ונחזור כל פעם שנגיע לצפון. מומלץ בחום!! חובה ללכת אם אתם באיזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
21/10/11

אין דברים כאלה!! שירות לבבי ויחס חם, התחלנו ביין טוב , ומשם ישר אל לחם חם וקריספי שהוגש חופשי ואיתו המון סלטים טעימים שאין לתאר מחומרי גלם משובחים! מנה ראשונה מעולה ( אצלנו זכינו בכבד... אווז על מצע חציל מצויין) , לעיקרית הזמנתי סטייק אנטריקוט שהיה מ-ד-ה-י-ם! . לבסוף התפנקנו בקינוח אישי לכל סועד ( אצלי קרם ברולה שהתגלה כבחירה המוצלחת ביותר לפחות לטעמי) ובכוס שתיה חמה. השירות היה מעולה , ותמיד הציעו לנו תוספת מאחד הסלטים המעולים או הלחם המצויין. יצאנו מפוצצים עם חיוך על הפנים! ואין ספק שנחזור, must must !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/09/11

מתאים מאוד לזוגות ולמפגשים חברתיים, האוכל היה נהדר השירות נפלא והאוירה קסומה המחיר סביר מאוד וכל זה משאיר טעם של עוד.......תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/08/11

חגגנו בשבת יום הולדת . היינו 35 איש והמקום הספיק בדיוק לכמות כזו של אנשים. האוכל היה נהדר, האווירה ביתית חמה ומזמינה. ממליצה בחום ומאחלת הצלחה לדורון ושירה ,שיצרו מסעדה משפחתית ונעימה... לאירועים קטנים וסתם לארוחות משפחתיות מושקעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גידי - תמונה
גידי מבקר מתחיל
4.3
11/08/11

חגגנו יום הולדת 90 לסבתא. מקום כמעט מושלם לחגיגה כזו, בחיק המשפחה ובאוירה ביתית, שקטה ונעימה. האוכל, מעדן. אין מנה שהפתיעה ביצירתיות, הכל מוכר, אך הכל כל כך טעים, עשוי בדיוק , מתובל... בדיוק, ערב לחיך בדיוק, פשוט נפלא. אכלתי אנטריקוט. אני אומר לכם, אין כזה אנטריקוט טעים בשום מקום אחר. הכל הוגש בנינוחות, בשפע ומי שנפשו חפצה בעוד טעימה לא נתקל בסרוב. ישבנו במקום עוד שעה ארוכה וחגגנו כהלכה. לא דחקו בנו ולא ביקשו שנעזוב. לסיכום: לכו ותחגגו

עוד פרטים
הוספת תגובה
בינה - תמונה
בינה 6 ביקורות
4.7
25/07/11

הגענו בעלי ואני עם ציפיות גבוהות לאור התגובות שקראנו ואכן לא התאכזבנו! האוכל היה מעל ומעבר למה שחלמנו ..מנות ראשונות מפנקות עם טוויסטים מיוחדים , לחם הבית שנאפה באותו הרגע..כך לפחות זה... הרגיש בחיך..כבד אווז על פרוסת חציל קלוי גן עדן ..והסטייק (הגדול במיוחד) אוי הסטייק.. באמת שלא רצינו שיגמר.. הכל כולל קינוחים ושתייה כולל כוס יין על חשבון הבית במחיר מפתיע! לכו תתפננו ואל תשכחו לטייל באיזור היפהפה הזה.. שירה ודורון כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
RONY - תמונה
RONY מבקר מתחיל
4.7
14/05/11

חיפשנו מסעדה לחגוג יום הולדת לבעלי -הגענו 8 אנשים ושני ילדים ללא ציפיות מיוחדות.הארוע הוגדר כהצלחה !! האוירה היתה ביתית ונעימה. סלטי הפתיחה היו מפתיעים וטעמים מאד. לילדים הוגשה מנת... שניצל וציפס ביתיים שלא נשארו על הצלחת. המנות העיקריות שהוגשו לנו היו מגוונות , ברמה גבוהה מאד ועשויות כהלכה - מומלץ מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/04/11

הגענו בערב שישי ונהנינו מארוחה מפתיעה ומשירות מחוייך! המנות הראשונות היו מיוחדות מאוד ואחריהן נהנינו מסטייקים עשויים מצויין ומעוגת שוקולד מצויינת ולא פחות חשוב היה השירות שהשלים לנו ערב... נעים וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/02/11

אוירה בייתית ואוכל מפתיע, ובעיקר טעים. מי שמגיע, צריך לדעת שמגיע למקום שונה במיוחד לאוירה ביתית ולא מסעדה מסחרית

עוד פרטים
הוספת תגובה
sufick - תמונה
sufick 5 ביקורות
3.7
27/01/11

הגענו בשישי בערב לארוחה בבית של דורון. האוכל מצוין, בעיקר העיקרית - סטייק איכותי שעשוי במידה המבוקשת. הראשונות מיוחדות וטובות, בסוף לא יכולנו לזוז מרוב אוכל. כמה הערות לשיפור - א.... הפתעת השף הייתה כבד אווז. מנה מעוררת מחלוקת שעדיף לא להגיש בלי אפשרות בחירה... (למרות שהיה טעים טעים) ב. במחיר הכולל - 160 ש"ח, היה אפשר גם לתת איזה כוס יין לסועד. ג. מכונת אספרסו ביתית ואתם מציעים הפוך במקום...

עוד פרטים
הוספת תגובה