נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

סיון  - תמונה
סיון מבקר מתחיל
הנאה מושלמת ....
4.5
29/12/12

הגענו אתמול ,שישי בערב, בעלי ואני לארוחת ערב לכבוד היומולדת שלו . כבר בכניסה לבית של דורון שירדנו במדרגות הרגשנו שזאת הולכת להיות חוויה אחרת, משהו שאנחנו לא מכירים ,בטח לא באזור שלנו... (הרצליה ) . נכנסנו לבית וקיבלה אותנו בברכה ובחיוך אשתו של דורון המקסימה. לאחר מספר דקות שהתיישבנו הוגשו לנו לשולחן פוקאצ'ה ומבחר סלטים מיוחדים שכל אחד יותר טעים מהשני ,למרות שידענו שהארוחה רק התחילה לא יכולנו להפסיק לאכול מהסלטים.לאחר מכן קיבלנו מנת כבד אווז שהייתה חלומית ולמנות העיקריות אני בחרתי במנת שרימפס בשום ובעלי במנת אנטריקוט ,לקינוח בחרנו במנת הקרם בורלה . כל מנה הגיעה בזמן,אם היינו צריכים "לנוח" קצת לפני המנה העיקרית (והיינו צריכים מכל השפע שהוגש לשולחן)אז זה בדיוק מה שהיה ,וזה אחד הדברים שלי מאוד חשוב שאני הולכת למסעדות(במיוחד למסעדות שף),אצל דורון לא הרגשנו שאנחנו עוד איזה שולחן בתור ושאחרינו צריך להיכנס עוד שולחן ,זה גרם לארוחה להיות מושלמת . לאחר שסיימנו את הארוחה היינו חייבים לראות את האיש שהיה אחראי על כל ביס חלומי שהיה לנו בארוחה הזאת ולומר לו תודה רבה. אז לסיכום,חוויה בלתי נשכחת מכל הבחינות ,מי שלא מגיע באמת מפספס משהו מיוחד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
חשמל עומרי - תמונה
חשמל עומרי 2 ביקורות
ארוחת שישי במסעדת הבית של דורון
5.0
24/11/12

הגענו ביום שישי קיבלו אותנו בלבביות המקום נינוח ומקסים השרות נהדר .האוכל פשוט מופלא המיתאבנים מדהימים עים לחם טרי שנאפה במקום וכבד האוז פשוט מעדן העיקריות שבחרנו היו שריפס בשום היה... מעולה וסינטה מצוינת עים תוספת של סלט רקולה רימון ופקאן סיני מעולה.בקיצור היה מצוין מאוד נהננו והמחיר ממש סביר .נחזור שוב בטוח לילך ואבי מנהריה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
חוויה בצפון
4.8
13/08/12

זו הפעם השלישית שאנחנו מגיעים ונהנים כל פעם מחדש. האוכל טרי ואיכותי, הסלטים מצטיינים ומעל הכל השרות וקבלת הפנים של דורון ושירה. מומלץ להגיע וליהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
הבית של דורון - אסור לפספס!
4.8
01/04/12

מקום מדהים, אוכל ברמה גבוהה ביותר- ובשפע! היינו בשישי האחרון ונהנינו מאוד מהאווירה ובעיקר מהטעם! דורון שף מוכשר ואישתו חמודה מאוד דואגת לרווחת הסועדים. המקום אינטימי- יושבים בסלון הבית... שלהם, מוסיקה נעימה- בקיצור חוויה קולינארית שלא היכרתם ובמחיר שווה לכל דעה!!! אנחנו בטוח נחזור ונמליץ לכל מי ששואל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 3 ביקורות
אין דברים כאלה !!!!!
5.0
15/02/12

אנחנו אוכלים במספיק מקומות נחשבים בתל אביב. כבר הרבה זמן לא חווינו הנאה כזו. האוכל טעים מאוד, מנות הפתיחה מגוונות עם טעמים מקוריים, האווירה נהדרת, שירה ודורון מקסימים. לא רק שאנחנו... נחזור שוב, אנחנו כנראה ניצור הזדמנויות להגיע מהמרכז לצפון. ביקשנו להביא יין שלנו - לא היתה שום בעיה. דורון ושירה לא הפסיקו להציע עוד מנות. עוד נדבר על הארוחה הרבה זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
21/01/12

בבילוי בסופ״ש בצפון גילנו את המסעדה בבית של דורון דרך האינטרנט. גילנו מסעדה מדהימה באווירה נעימה וחמה של בית. אוכל מדהים מגוון סלטי השף מדהימים ומיוחדים אחד אחד .. לאחר מכן קיבלנו מנת... פתיחה כבד אווז משאיר טעם של עוד ... המנה העיקרית והקינוח היו מושלמים שלא נשאר לנו מילים. אירוח כייפי שהיתה אחראית עליו שירה אשתו. מי שמגיע לצפון חייב חייב להינות מארוחה מדהימה במסעדת שף הבית של דורון בכפר ורדים. מלי ושלומי בת ים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל בר-גיל, יועצת תזונה  - תמונה
סיגל בר-גיל, יועצת תזונה מבקר מתחיל
ארוחת צהריים מופלאה במסעדת Chez Doron
4.8
31/12/11

השירות היה מצוין, האוכל היה טעים, מגוון ומושקע (גם לילדים), האוירה היתה מקסימה, עם מוזיקה נעימה - סה"כ האירוח היה מושלם ומומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי ספיבק - תמונה
אורלי ספיבק מבקר מתחיל
היה מדהים :)
4.5
17/12/11

ביקרנו במסעדה ב-16 לדצמבר , על פי המלצות מאינטרנט בלבד , והופתענו לטובה מהאווירה הנעימה של הבית ,האוכל טעים מאוד , יחס אישי , ושירות נפלא . הינו שם כזוג אך המקום מתאים גם למשפחות ,... מומלץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 2 ביקורות
המלצה חמה
5.0
06/12/11

ביום שישי האחרון ה-2.12.2011 עשיתי לבעלי מסיבת הפתעה אצל דורון.הגעתי אליהם במקרה, מצאתי אותם באינטרנט ורק קראתי חוות דעת, כך שזה היה הימור עיוור להזמין אצלם מקום ל-20 איש.אני רוצה להגיד... לכם שמזמן לא נהנינו ככה (ואנחנו חורשים על מסעדות) - האוכל היה מעולה, הכל הוגש מהר, נקי ועם הרבה חיוכים. האורחים שלי היו מרוצים אחד אחד. דורון השף איש מקסים וצנוע, לא יוצא מהמטבח ואישתו איריס שהיא גם המלצרים, מנצחת על התפעול.ארווירה ביתית, חברים וכיפית - כל בקשה נענתה בחיוב עם חיוך ובאדיבות. בקיצור - היה מעולה, אוכל נפלא, אנשים מקסימים, שווה להתאמץ ולהגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
מומלץ ביותר
4.8
26/11/11

היינו ארבעה ונהנינו מאוד חומרי גלם מאוד טריים בשר מצויין אווירה מצויינת השולחן היה עמוס כל טוב מקום מעולה למפגש משפחתי רב משתתפים בלי הלחץ של מסעדה עמוסה לדעתי המחיר יותר מסביר (לא מכיר... ארוחות כאלה במחיר כזה)

עוד פרטים
הוספת תגובה