נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

Vicky - תמונה
Vicky מבקר מתחיל
פשוט טעים!!
4.5
31/08/14

מקום חמוד ביותר אווירה אינטימית אוכל מעולה ושרות אדיב. המחיר בהחלט שווה את החוויה מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולשול - תמונה
שולשול מבקר מתחיל
המלצה חמה!
4.5
30/05/14

התארחנו בצימר ב30 במאי 2014 במושב נטועה ובאנו לבית של דורון לארוחת שישי (כ25 דק נסיעה). היה success! טעים מאד, מחיר סביר, יחס חם. קיבלנו שתי כוסות יין אדום טעים על חשבון הבית וקנקן מים.... הזמנו את לחם הבית ומגוון מתבלים: עגבניות שרי עם פסטו וצנוברים, כרובית בצ׳ילי, כרשה בטריאקי, זיתים מבושלים, פטריות ברוטב שום ולחם הבית החם והטעים. למנות עיקריות אכלנו שרימפס ביין ושום ודג לברק. המוזיקה שהתנגנה היתה נעימה והרגיש כמו ארוחת שף בבית. בואו בהמוניכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
16/05/14

אני וחבר שלי ישבנו אצל שירה ודורון המקסימים בשישי בערב ב16.5.14. מלבד האירוח המקסים, האוכל היה לא פחות ממעולה! המחיר (185 שח לאדם - כולל הכל) היה הוגן ואף נמוך ביחס לכמות ואיכות האוכל... שקיבלנו. הכל היה עשוי טעים ומדוייק, היין היה איכותי וגם המוזיקה והאווירה היו נעימים מאוד. היה כיף! מומלץ בחום לכל מי שמתארח או מבקר באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 8 ביקורות
נחמד נעים אינטימי
3.5
02/03/14

לבית של דורון הגענו בעקבות המלצה של בעלת הצימר בו התארחנו. קבענו ארוחה זוגית ליום שישי ה14.2.14. המסעדה ממקומת בחלק התחתון של הבית הפרטי. לפי מה שראיתי המקום אינו נגיש לנכה, אבל לא... ביררתי . ירידה של מספר מדרגות. בסה"כ אווירה נעימה, שירות אדיב, מנות נחמדות, טעימות. חבל שלא יצא לנו לפגוש את ה"שף" עצמו אלא רק מלצרים. המקום קטן ולכן האינטימיות ולמרות זאת הרגשנו כאילו אנו חלק מ"סרט נע," אנשים באים יש רוטינה מסויימת וחבל כי יש פוטנציאל ליותר. לא יצאנו בוואווו אבל בהחלט מושקע, לא זול .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoshi - תמונה
Shoshi מבקר מתחיל
וואו! תבואו רעבים
5.0
04/01/14

יופי של ארוחה, שרות מושלם ואווירה מעולה. חשוב להגיע רעבים כי הכל טעים והכמויות גדולות! ממליצה בחום רב. בהחלט נחזור בהזדמנות ראשונה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 3 ביקורות
מסעדה מומלצת בחום
4.5
30/11/13

המסעדה היא בסגנון קצת שונה ממסעדה סטנדרטית. הכל יותר אינטימי ואישי. המסעדה ממוקמת בקומה התחתונה של בית המגורים של השף. הארוחה החלה במגוון סלטים גדול מאוד שהונח על שולחננו. חלק מהסלטים... היו מעולים וחלק רגילים. למנה שנייה קיבלנו כבד אווז - מנה מיוחדת במינה וטעימה במיוחד. לא משהו שנתקלים בו בכל מסעדה. מנה עיקרית הזמנו סינטה וקיבלנו נתח גדול ויפה שהיה עשוי במדוייק וטעים מאוד. לקינוח כל סועד מקבל שתיה חמה ובחירה של קינוח מתוך 3 אפשרויות. אנחנו בחרנו את הקרם ברולה שהיה תענוג. בנוסף קיבלנו כל אחד כוס יין אחת ולימונדה/מים לאורך כל הארוחה. לסיכום, ארוחה טעימה מאוד, אמנם לא זולה אך תקבלו ללא ספק תמורה מלאה לכסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית ודני - תמונה
שמרית ודני מבקר מתחיל
אוכל טעים מאוד!!!
3.8
18/08/13

חגגנו בבית של דורון יום נישואים ונהנו מכל רגע . הסלטים במנה הראשונה היו מעולים! עם מגוון גדול ומיוחד המנה העיקרית הייתה טעימה במיוחד הדג היה עשוי בדיוק במידה הנכונה וכך גם הסינטה... התענגנו על כל ביס. והקינוחים היו טעימים במיוחד... הגענו למסעדה כי חיפשנו מקום עם אוכל מיוחד ואכן כך היה האוכל היה מאוד מאוד טעים והאווירה ביתית ונעימה. ממליצים בחום לכל מי שרוצה אוכל מיוחד וטעים בבית של השף...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 2 ביקורות
במילה אחת - טעיםםםםםםםםםםםםם !
5.0
02/06/13

כחלק מחופשה מפנקת החלטתי להפתיע את אשתי בארוחה במסעדה טובה. חיפשתי לא מעט ולבסוף על סמך המלצות ב rest החלטתי לבחור בבית של דורון. כבר כשהגענו למקום היה ברור שזאת לא מסעדה רגילה , החוויה... של לאכול בבית של השף היא חוויה מיוחדת במינה. מהכניסה לבית ועד עיצוב המסעדה שממוקמת בקומה התחתונה. הכל רומנטי ומעוצב בטוב טעם ועדיין משאיר את התחושה שאוכלים בבית. בתחילת הארוחה פונקנו ישר בכוס יין אדום והוגשו לנו הרבה סוגי סלטים בצלחות קטנות. כל הסלטים היו טעימים ומיוחדים. אח"כ קיבלנו כבד אווז על מצע של חציל - נמס בפה , כל ביס פשוט עונג אמיתי. למנה העיקרית הזמנו סטייק סינטה וסטייק אנטריקוט. המנות גדולות , הסטייקים מעולים במידת עשייה מדיום , רכים וטעימים מאוד. הסטייקים הוגשו עם כמה פרוסות תפוחי אדמה בתנור ועשבים ירוקים. לאחר התלבטות איזה קינוח לבחור , החלטנו על קרם בורלה ועל עוגת שוקולד חמה עם גלידה. אין טעויות פה . זה כל כך טעים , אני יכול להגיד בפירוש שהעוגת שוקולד חמה מהטובות שאכלתי אם לא הטובה שבהן. הקרם בורלה גם הוא היה מצויין. יצאנו שבעים מאוד , מרוצים מאוד ועם רצון לספר לכולם על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 15 ביקורות
יום נישואין אצל דורון
4.8
20/04/13

חגגנו יום נישואין עם עוד זוג חברים. המקום מדהים והאוירה רומניטית ונעימה. למנה ראשונה הוגשו המון סוגי סלטים בתיבול ייחודי שהיו נפלאים. לאחר מכן אווז על חציל והעיקריות סטקים ענקיים שרימפס... מנה יוצאת דופן בכמות ובטעם וסלומון עם לברק. לקינוח קרם בורלה עוגת שוקולד נפלאה ופרפה לימון. חוויה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meirav - תמונה
Meirav מבקר מתחיל
ארוחה קלאסית
5.0
08/02/13

אין מילים לתאר את החוויה המדהימה במסעדת השף של דורון. הגענו ביום שישי וקיבלה את פנינו שירה אשתו של דורון המקסימה.הארוחה החלה במנות ראשונות מגוונות ומיוחדות ומאד טעימות. לאחר מכן הגיעה... מנת הביניים כבד אווז על בסיס חציל ברוטב בלתי נשכח. המשכנו למנות העיקריות. חשוב לציין לטובה את כל המצרכים אשר היו טריים ואיכותיים ביותר. בעלי הזמין סטייק אנטריקוט שהגיע מוכן בדיוק במידת העשייה המבוקשת בהגשה נפלאה. אני הזמנתי מנת דג וקיבלתי דואט של סלמון ולברק ברוטב משגע. חשוב לציין שכל התיבול היה בטוב טעם ובמידה הנכונה. לכל אורך הדרך השירות היה מצויין וזכינו לראות את פני השף. לבסוף אכלנו קינוח נהדר מתוך מגוון הקינוחים שהוצעו לנו. בחרנו בקרם ברולה ולא הצטערנו. כל הארוחה היתה מלווית ביין טוב ולימונדה ומוסיקת רקע מצויינת. גילוי נאות, אנחנו תושבי כפר ורדים ומכירים את שירה אך לא תיארנו לעצמנו שהחוויה תהיה כל כך נפלאה. נחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה